ik vond die van Bassie wel in de buurt komen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit blijft echt één van de beste gifjes ooit.
jaquote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Gibraltar eigenlijk het zwakste team van Europa?
Tegenwoordig ja?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Weghorst mist ook wel de grootste kansen tegenwoordig hè.
San Marinoquote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
denk het wel, of is er een kleiner land die meedoet?quote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Bassie daarvan kan je nog zeggen dat het ongelukkig/erg veel pech is. Die van Kelly daar spat de onkunde echt van het scherm.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ik vond die van Bassie wel in de buurt komen.
De slechtste basisspeler van Feyenoord die ik ooit live heb mogen aanschouwen.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:32 schreef onlogisch het volgende: [..] Dit blijft echt één van de beste gifjes ooit.
9x zo klein als San Marino.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk het wel, of is er een kleiner land die meedoet?
Masturberen.quote:
Toen ze net begonnen wel, nu al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn ze daar al wakker?quote:
Potje padelquote:
Liechtenstein kan er ook watniets vanquote:Op maandag 27 maart 2023 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen ze net begonnen wel, nu al een tijdje niet meer.
San Marino is met afstand de zwakste.
Ik heb die aandrang niet zo 's nachts.quote:
Wat opwindendquote:
Gibraltar heeft het voordeel dat ze wat spelers in Engeland hebben natuurlijk. Wel op lage niveaus maar dat scheelt toch tegenover lage niveaus in Italië voor San Marino, lijkt me.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen ze net begonnen wel, nu al een tijdje niet meer.
San Marino is met afstand de zwakste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |