Ik had het over @onlogischquote:Op maandag 27 maart 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ook een bepaald intelligentieniveau voor nodig.
Om hem grappig te vinden heb je een ander soort intelligentieniveau nodig.quote:
Ik vrees van niet, maar wel bedankt voor de uitnodigingquote:Op maandag 27 maart 2023 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Volgende week Ibiza, weersverwachtingen ook niet top vooralsnog. Wel een graadje of 20.
We willen je net een 4-delig streamingsdienstabo pakket cadeau doen.quote:
Nu ik feyenoord support heb ik daar allemaal geen tijd meer voor, 150 likes inmiddels.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We willen je net een 4-delig streamingsdienstabo pakket cadeau doen.
In Rotterdam vieren we verjaardagen GROOTS. Dan weet je het alvast.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ik feyenoord support heb ik daar allemaal geen tijd meer voor, 150 likes inmiddels.
Laatst nog die van mijn oma gevierd in een korfbalkantine dat was wel weer genoeg verjaardag in Rotterdamquote:Op maandag 27 maart 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Rotterdam vieren we verjaardagen GROOTS. Dan weet je het alvast.
ben jij rotterdamse? ik vraag dit voor de database van @KingRolandquote:Op maandag 27 maart 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Rotterdam vieren we verjaardagen GROOTS. Dan weet je het alvast.
Genoeg over je oma, wanneer ben je jarig? 1 april zou je wel perfect passen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog die van mijn oma gevierd in een korfbalkantine dat was wel weer genoeg verjaardag in Rotterdam
Gurney zijn marathondag zo kwam heel dit fiasco opgang.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg over je oma, wanneer ben je jarig? 1 april zou je wel perfect passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |