Ik had het over @onlogischquote:Op maandag 27 maart 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ook een bepaald intelligentieniveau voor nodig.
Ik vrees van niet, maar wel bedankt voor de uitnodigingquote:Op maandag 27 maart 2023 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?
quote:Op maandag 27 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Volgende week Ibiza, weersverwachtingen ook niet top vooralsnog. Wel een graadje of 20.
We willen je net een 4-delig streamingsdienstabo pakket cadeau doen.quote:
Nu ik feyenoord support heb ik daar allemaal geen tijd meer voor, 150 likes inmiddels.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We willen je net een 4-delig streamingsdienstabo pakket cadeau doen.
In Rotterdam vieren we verjaardagen GROOTS. Dan weet je het alvast.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ik feyenoord support heb ik daar allemaal geen tijd meer voor, 150 likes inmiddels.
Laatst nog die van mijn oma gevierd in een korfbalkantine dat was wel weer genoeg verjaardag in Rotterdamquote:Op maandag 27 maart 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Rotterdam vieren we verjaardagen GROOTS. Dan weet je het alvast.
ben jij rotterdamse? ik vraag dit voor de database van @KingRolandquote:Op maandag 27 maart 2023 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Rotterdam vieren we verjaardagen GROOTS. Dan weet je het alvast.
Genoeg over je oma, wanneer ben je jarig? 1 april zou je wel perfect passen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog die van mijn oma gevierd in een korfbalkantine dat was wel weer genoeg verjaardag in Rotterdam
Gurney zijn marathondag zo kwam heel dit fiasco opgang.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg over je oma, wanneer ben je jarig? 1 april zou je wel perfect passen.
Nee.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ben jij rotterdamse? ik vraag dit voor de database van @:kingroland
Genoteerd.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gurney zijn marathondag zo kwam heel dit fiasco opgang.
Nu @Muskusboktor57 terug is zal de befaamde excelsheet ook wel weer bijgewerkt worden.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ben jij rotterdamse? ik vraag dit voor de database van @:kingroland
Met dit weer wil je spontaan vandaag nog vertrekken. Hallo natte sneeuw.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je niet gaat feesten zou ik dan eerder naar Lanzarote gaan ofzo. Goedkoper en garantie op mooi weer.
Van Befbekje geweldige filmpjes van Een Prettig Gesprek met Theo van Gogh gekregen destijs.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu @:Muskusboktor57 terug is zal de befaamde excelsheet ook wel weer bijgewerkt worden.
Net in een bui van 20 seconden.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dit weer wil je spontaan vandaag nog vertrekken. Hallo natte sneeuw.
Je kan bijvoorbeeld @DombohetOlifantje1 op mijn plek uitnodigen hij is ook leuk?quote:Op maandag 27 maart 2023 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Gurney heeft het allemaal geen zin @:ggmm ik vier helemaal niks meer.
weet je zeker dat dit Netflix was?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Paradise Highway
7/10
Meiden die rijden.
Zo te zien vooral 1 debieltje.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK! detectives zijn nu erg druk met dat ongeluk in Duitsland
Ja, meiden die een lekkere harde penis van 30 cm rijden hebben ze niet op Netflix als je dat soms wilde insinueren.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit Netflix was?
Op wat voor spectrum zitten ze nu?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK! detectives zijn nu erg druk met dat ongeluk in Duitsland
De consensus is nu: "Duitsland moet al het asfalt vervangen"quote:Op maandag 27 maart 2023 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op wat voor spectrum zitten ze nu?
Door debielen zoals zij komt de snelheidslimiet er echt nog een keer op in Duitsland.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De consensus is nu: "Duitsland moet al het asfalt vervangen"
Hij maakt wel veel ruzie de laatste tijd.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan bijvoorbeeld @:dombohetolifantje1 op mijn plek uitnodigen hij is ook leuk?
Reden ze niet te hard gezien de omstandigheden?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De consensus is nu: "Duitsland moet al het asfalt vervangen"
Ik schrik hier van.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door debielen zoals zij komt de snelheidslimiet er echt nog een keer op in Duitsland.
[..]
Hij maakt wel heel ruzie de laatste tijd.
Terwijl het kennelijk stortregende. Alsnog lullig hoor maar om ze nou heilig te verklaren.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Reden ze niet te hard gezien de omstandigheden?
Oké dan weet ik geen leuke users meer die je kunt uitnodigen eigenlijk zonder dat het raar gaat zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij maakt wel veel ruzie de laatste tijd.
Dat hebben ze al onderzocht. Nee dus. Wat een kleine kutkonijn ook mag beweren.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Reden ze niet te hard gezien de omstandigheden?
Wie verklaart ze heilig? Zat Wim de Bie achter het stuur ?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl het kennelijk stortregende. Alsnog lullig hoor maar om ze nou heilig te verklaren.
Ik lees nu daar dat de uitgestapte mensen gewoon een snoekduik hadden moeten maken toen een andere wagen op hun af kwamen. Gewoon zo hop duik over vangrails. Peanuts.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben ze al onderzocht. Nee dus. Wat een kleine kutkonijn ook mag beweren.
Gaat het?quote:Op maandag 27 maart 2023 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben ze al onderzocht. Nee dus. Wat een kleine kutkonijn ook mag beweren.
Er zijn wel veel mensen die denken dat ze op de vluchtstrook wel veilig zijn terwijl mensen zo vaak daar worden aangereden. Zsm wegwezen. Heb verder geen details gelezen over dit ongeluk over hoe en wat.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees nu daar dat de uitgestapte mensen gewoon een snoekduik hadden moeten maken toen een andere wagen op hun af kwamen. Gewoon zo hop duik over vangrails. Peanuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |