Hedendaagsquote:Op zondag 26 maart 2023 20:51 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik als jonge PS. wel wat fapjes op gelegd. Pohh
Dankje, OT graagquote:Op zondag 26 maart 2023 20:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hedendaags
van deze tijd vb: ik draag nu een hedendaags gedicht voor Synoniemen: huidig modern eigentijds Tegenstelling: klassiek
1) Actualiter 2) Actueel 3) Contemporain 4) Eigentijds 5) Huidig 6) Modern 7) Nieuwerwetsheid 8) Recent 9) Tegenwoordig 10) Tot de nieuwe tijd behorend
Ja ik ookquote:Op zondag 26 maart 2023 20:51 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt aardige manquote:Op zondag 26 maart 2023 20:16 schreef Seven. het volgende:
Callan Mulvey, oftewel Drazic van Heartbreak High
Teennagelquote:Op zondag 26 maart 2023 22:58 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Lijkt aardige man
Ps ik las bijna eerst geen teenage, maar teen nagel
quote:Op zondag 26 maart 2023 20:51 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kennen we haar ook alweer van?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Dankje, OT graag
[ afbeelding ]
Op haar ook btw.
Die stem was ookquote:Op zondag 26 maart 2023 20:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Dankje, OT graag
[ afbeelding ]
Op haar ook btw.
Had hij geen auto-ongeluk gehad en tegenwoordig een glazen oog of zo?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:16 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Callan Mulvey, oftewel Drazic van Heartbreak High
[ afbeelding ]
Ach, ze is 62. Ik zie ze van die leeftijd (of een stukje jonger - Yasmine Bleeth hier ergens boven) wel erger.quote:
Ja, dat is ook weer zo. Zelf zie ik er ook minder goed uit dan toenquote:Op maandag 27 maart 2023 13:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, ze is 62. Ik zie ze van die leeftijd (of een stukje jonger - Yasmine Bleeth hier ergens boven) wel erger.
Zij is ziek waardoor ze niet zo mobiel meer is. Die extra kilos mogen haar dus wel vergeven worden.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:00 schreef onlogisch het volgende:
OT :
[ afbeelding ]
Kelly Bundy aka Christina Applegate.
[ afbeelding ]
omgquote:Op maandag 27 maart 2023 14:14 schreef Panthera1984 het volgende:
MacGyver:
73 jaar ondertussen
[ afbeelding ]
Lindsay Weir ♥️quote:Op zondag 26 maart 2023 23:13 schreef eudaemonia het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er nog steeds lekker goed uit![]()
Dat krijg je niet meer gefixt met een paperclip en ducttapequote:Op maandag 27 maart 2023 14:14 schreef Panthera1984 het volgende:
MacGyver:
73 jaar ondertussen
[ afbeelding ]
Nee! Hou op hoor!quote:Op maandag 27 maart 2023 14:14 schreef Panthera1984 het volgende:
MacGyver:
73 jaar ondertussen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 maart 2023 07:59 schreef herverwijderd het volgende:
Eerste die me te binnen schiet is Donnie Wahlberg van destijds New Kids on the Block. Vraag me niet waarom, ik zie het nu niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Dat zou het loensen op latere leeftijd wel verklaren. Maar ik vind hem er sowieso nogal doorgesnoven uitzien.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had hij geen auto-ongeluk gehad en tegenwoordig een glazen oog of zo?
Zij is vrijwel niet veranderd?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:26 schreef Raw85 het volgende:
Was nog geen teenager toen maar ik was vroegah als kleine jongen verliefd op deze Laura Pausini![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig niet echt meer..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 maart 2023 18:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Echt? Dat zou het loensen op latere leeftijd wel verklaren. Maar ik vind hem er sowieso nogal doorgesnoven uitzien.
quote:Mulvey was injured in a serious car accident in 2003,[14] in a head-on collision at 100 km/h (62 mph). He was trapped in the vehicle for almost an hour until he could be freed from the wreckage. The midsection of his face completely collapsed, an incision was made from ear to ear over the top of his scalp, his face "pulled down" and 17 titanium plates were then inserted to repair the fractures to his face and jaw. His left knee and ankle were also badly fractured. Mulvey also permanently lost his vision in his left eye.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |