quote:Op zondag 26 maart 2023 23:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die de Volder van Facebook
Die altijd Polls doet en meer dan tienduizend reacties daarop krijgt.
welke groep is dat heequote:Op zondag 26 maart 2023 23:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die de Volder van Facebook
Die altijd Polls doet en meer dan tienduizend reacties daarop krijgt.
Ik heb geen Facebook meer, evt een screenshot mogelijk van iemand?quote:Op zondag 26 maart 2023 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/Big.Brother.Groep/?ref=share
Die is in dit topic een uurtje geleden gegeven.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:35 schreef Willewa het volgende:
Heeft iemand een tussenstand dan van Flodder/Volder?
quote:Op zondag 26 maart 2023 23:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook meer, evt een screenshot mogelijk van iemand?
Thanks 👍🏼quote:
Een procentje van Lindsey naar Jasonquote:Op zondag 26 maart 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
ohhh wooow hij is afgelopen uur veranderd, hier een verse van NU dit moment
[ link | afbeelding ]
Zou kunnen idd. Mijn stemmen gaan nu alleen nog maar naar Jason. No more time for playingquote:Op zondag 26 maart 2023 23:51 schreef marky het volgende:
Denk dat Jolien op dit moment nog tweede stemmen van Jason en Bart aanhang krijgt om Charlotte en Lindsey eruit te krijgen. Is best risicovol om dat op dit moment nog te doen.
Ik zou het een bizarre wending vinden als Charlotte er nu uit zou gaan. Je kan vinden van haar wat je wil, maar dan verdient Lindsey het toch meer (vind ik!)quote:Op zondag 26 maart 2023 23:44 schreef Krambo het volgende:
Bij de poll van Salar gaat het tussen;
Jolien 15%
Lindsey 13%
Charlotte 11%
Kon ook ingezet worden als persoonlijk voorwerp natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:37 schreef engine het volgende:
Jolien even over de invloed van de febo. Ze hebben zelf aan haar gevraagd om de leiband van Jackson mee te nemen.
Tussen die twee zie ik liever Lindsey vertrekkenquote:Op zondag 26 maart 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou het een bizarre wending vinden als Charlotte er nu uit zou gaan. Je kan vinden van haar wat je wil, maar dan verdient Lindsey het toch meer (vind ik!)
Mij qua persoon ook niet zo maar mij lijkt dat Bart zijn leven al op de rit heeft, Jason komt net kijken, voor hem leuke start als hij de pot wint...quote:Op zondag 26 maart 2023 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tis bij mij Bart of Jason. Speelt eigenlijk geen rol wie van beide .
Hoezo, hij geeft zijn muntjes toch niet uitquote:Op maandag 27 maart 2023 00:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mij qua persoon ook niet zo maar mij lijkt dat Bart zijn leven al op de rit heeft, Jason komt net kijken, voor hem leuke start als hij de pot wint...
Denk nu als eerste Lindsey, daarna Jolien, en daarna Charlotte.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tussen die twee zie ik liever Lindsey vertrekken
Als Jolien er nu als eerste uit gaat komt het door dat onuitstaanbare gegil van haar.quote:Op zondag 26 maart 2023 23:44 schreef Krambo het volgende:
Bij de poll van Salar gaat het tussen;
Jolien 15%
Lindsey 13%
Charlotte 11%
Ik zie ook liever Jason winnen, al is het alleen maar om Danny, Lindsey etc. (de rode kamer Gang die toch wel grotendeels anti Jason waren) het nakijken te geven.quote:Op maandag 27 maart 2023 00:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mij qua persoon ook niet zo maar mij lijkt dat Bart zijn leven al op de rit heeft, Jason komt net kijken, voor hem leuke start als hij de pot wint...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |