abonnement Unibet Coolblue
pi_208545007
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:18 schreef marky het volgende:
Charlotte is alweer bezig met zichzelf.
Ja dramaqueen
pi_208545020
Vanavond MOET er dus een Belg uit ?
pi_208545034
quote:
2s.gif Op zondag 26 maart 2023 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
niet kwaad iets of zo hoor maar ik lees de hele tijd over Jason hij is nog MAAR 20, kom op he!
dat is volwassen hoor jullie doen soms overkomen of hij 14 is ofzo met maar, ik was bijna aan het bevallen op mijn 20ste en woonde al 2 jaar samen.
Het is niet zo dat Jason een klein kind is ofzo
Klopt. Hij is daar de jongste.
Ik trouwde met 20 en had daarvoor al een huis verbouwd. Kon alles zelf. Mijn kinderen ook. Spelenderwijs alles geleerd en altijd baantjes gehad naast de studie.
Veel jongelui worden teveel gepamperd tegenwoordig.
  zondag 26 maart 2023 @ 16:22:30 #254
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545038
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:21 schreef missmistreated het volgende:
Vanavond MOET er dus een Belg uit ?
Vanavond niets morgen. Die belg is ook niet zeker.
pi_208545078
Aan die poll te zien waarvan hier de link stond die srawpoll heeft lyndsey nog geen 1 stem
  zondag 26 maart 2023 @ 16:26:07 #256
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545090
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]
Klopt. Hij is daar de jongste.
Ik trouwde met 20 en had daarvoor al een huis verbouwd. Kon alles zelf. Mijn kinderen ook. Spelenderwijs alles geleerd en altijd baantjes gehad naast de studie.
Veel jongelui worden teveel gepamperd tegenwoordig.
Jason was al een gesponsord gamer op jonge leeftijd die heeft een andere jeugd gehad.
pi_208545110
"Lesley" zal er wel van balen dat haar bondgenoot weg is. Zo veel als nu heeft ze de laatste tijd niet meer naar de anderen geluisterd. :D
pi_208545111
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:22 schreef marky het volgende:

[..]
Vanavond niets morgen. Die belg is ook niet zeker.
Ja bedoel morgen ;) Maar dan kan het dus een niet gelijk aantal B-NL verhouding worden ?
Het zou toch een 2-2 moeten worden volgens de "regels" ?
  zondag 26 maart 2023 @ 16:28:47 #259
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545128
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef missmistreated het volgende:

[..]
Ja bedoel morgen ;) Maar dan kan het dus een niet gelijk aantal B-NL verhouding worden ?
Het zou toch een 2-2 moeten worden volgens de "regels" ?
De enige regel die er is is 1 nederlander 1 belg in de finale de week ervoor maakt niet uit.
pi_208545140
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:27 schreef missmistreated het volgende:

[..]
Ja bedoel morgen ;) Maar dan kan het dus een niet gelijk aantal B-NL verhouding worden ?
Het zou toch een 2-2 moeten worden volgens de "regels" ?
Als dat echt een regel is vind ik het een onzinregel. De beste moet gewoon winnen, ongeacht waar die vandaan komt :Y
pi_208545169
Twee Belgen of twee Nederlanders op het laatst tegen elkaar maakt me ook niet uit.
  zondag 26 maart 2023 @ 16:33:07 #262
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545188
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twee Belgen of twee Nederlanders op het laatst tegen elkaar maakt me ook niet uit.
RTL wel
pi_208545206
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:33 schreef marky het volgende:

[..]
RTL wel
Wat voor een notaris controleert dan de stemmen??? Vast een die zijn diploma heeft gekregen bij een pak Omo :D ;)
pi_208545210
pi_208545214
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ afbeelding ]
Foutje Gerrie ;)
  zondag 26 maart 2023 @ 16:35:40 #266
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545216
quote:
6s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Wat voor een notaris controleert dan de stemmen??? Vast een die zijn diploma heeft gekregen bij een pak Omo :D ;)
Dat is altijd al wat lastig geweest.
  zondag 26 maart 2023 @ 16:35:58 #267
57497 happyme28
I'm so happy
pi_208545220
Heel typisch dus dat Bart gedurende deze hele discussie zijn mond houdt. Dat is waarom hij mij zo tegen is gaan staan. Dat is toch niet leuk voor de kijkers. Als ze dat allemaal zouden doen.

Bah!
pi_208545226
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:35 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Foutje Gerrie ;)
nu wel goed
pi_208545279
Omdat de jeugd van nu minder naar klassieke tv en realityshows kijkt (of ben ik daarin mis ?) en dus vooral een ouder publiek stemt verbaasd het me niet dat Bart heel populair is. Misschien een shift in realityshows dat het meestal de knapste/jongste/coolste het spel wint zoals 10-15 jaar geleden omdat de jeugd toen nog massaal stemde ?
pi_208545298
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 14:03 schreef Evenhardopdenken het volgende:

[..]
Die zijn misschien gewoon echt ziek. Narcisten. Ik vergelijk ze met honden, ik denk dat een hondentrainer met slechte bedoelingen van elke hond een gevaarlijk dier kan maken.

Maar terug over narcisten, alleen maken de meesten gebruik van andere mensen die niet de kracht hebben om daar tegenin te (Jolien) gaan of te goedgelovig/beïnvloedbaar zijn (Lindsey) of het gewoon niet zien (Ali).

Rob, Denny, MA, Charlotte volgens mij allemaal narcisten, moet eerlijk zijn bij charlotte was het het moeilijkst te herkennen.

Hoeveel maal heeft charlotte zich deze uitgesproken dat Jason niet veranderd is, terwijl die na zijn terugkomst zijn gedrag ook lichtjes heeft aangepast; terwijl charlotte bij hoog en laag beweerde, tot vervelens toe, dat er niks veranderd was aan Jason en dat zij het goed gezien had. Dat was weer een poging van haar om het toch terug over haar te laten gaan en wat veren toegegooid te krijgen.
Ja wel mooie vergelijking met die honden ;) klopt. Zelfde met mensen. Als je echt slechte intenties hebt als ouders, kán je een Hitlertje kweken.

Ik vind ze allen geen narcist persoonlijk eigenlijk 😄 Er wordt te makkelijk met die term gegooid tegenwoordig imo. Narcisme is een hele heftige destructieve persoonlijkheidsstoornis. Narcistische trekken of trekjes hebben is wat anders en vind dat @marky het goed geanalyseerd heeft per persoon. Rob komt qua negativiteit, geroddel, gestook en gaslighting wel het dichtst in de buurt denk ik. Jacqueline idd ook misschien.

Danny is denk ik het type idd zoals marky zegt die gewoon gewend is dat alles meewaait en zijn uiterlijk zorgt in deze wereld in veel kringen gewoon vaak voor veel status (hoe leeg dat ook is). Ik zie het vaker, van die afgetrainde gasten die als een king worden behandeld. Een soort van oerinstinct van een hoop mensen om ‘onderdanig’ te zijn naar de fysiek sterkeren (niet alleen spier, maar ook sterkere esthetische kenmerken aka knappe mensen). Dus dat vormt je ook en veel mensen kunnen niet omgaan met teveel bevestiging, dus is de kans zeer aanwezig dat je arrogant en dominant wordt na verloop van tijd als je je daar niet bewust van bent. Teveel bevestiging is vaak ongezond.

Bijvoorbeeld ook een reden waarom al die standaard knappe instagrammeisjes die arrogantie, ongezonde ‘zelfliefde’ en narcistische trekken kweken. Ze worden overladen met bevestiging, ook door elkaar. En programmeren elkaar zo tot halve narcisten. Heel ziek eigenlijk als je dat analyseert. Ik heb het gevoel dat we Charlotte een beetje onder zo’n type meid kunnen scharen, maar ik zie in haar echt geen narcist. Trekjes/trekken wel. Maar nogmaals, narcistische trekken en echt narcisme is echt een flink verschil wel.

En MA ook echt niet imo. Marky verwoorde dat wel goed imo.

Als je een perfect voorbeeld wil hebben van een narcist, dan EJVJL kijken of terugkijken. Jeffrey is een oppernarcist 😅

[ Bericht 2% gewijzigd door Willewa op 26-03-2023 16:49:08 ]
Leh-kùr
pi_208545306
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:21 schreef missmistreated het volgende:
Vanavond MOET er dus een Belg uit ?
Nee.
  zondag 26 maart 2023 @ 16:44:57 #273
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545334
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:41 schreef ben34567 het volgende:
Omdat de jeugd van nu minder naar klassieke tv en realityshows kijkt (of ben ik daarin mis ?) en dus vooral een ouder publiek stemt verbaasd het me niet dat Bart heel populair is. Misschien een shift in realityshows dat het meestal de knapste/jongste/coolste het spel wint zoals 10-15 jaar geleden ?
Ik ben iets ouder dan Bart maar vond het toch echt interessanter om te zien hoe die jonge gast zich staande wist te houden en ontwikkelen zou. Daarnaast voor nog wat onderlinge spanning zorgde.
pi_208545486
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:42 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja wel mooie vergelijking met die honden ;) klopt. Zelfde met mensen. Als je echt slechte intenties hebt als ouders, kán je een Hitlertje kweken.

Ik vind ze allen geen narcist persoonlijk eigenlijk 😄 Er wordt te makkelijk met die term gegooid tegenwoordig imo. Narcisme is een hele heftige destructieve persoonlijkheidsstoornis. Narcistische trekken of trekjes hebben is wat anders en vind dat @:marky het goed geanalyseerd heeft per persoon. Rob komt qua negativiteit, geroddel en gestook wel het dichtst in de buurt. Jacqueline idd ook misschien.

Danny is het type idd zoals marky zegt die gewoon gewend is dat alles meewaait en zijn uiterlijk zorgt in deze wereld in veel kringen gewoon vaak voor veel status (hoe leeg dat ook is). Ik zie het vaker, van die afgetrainde gasten die als een king worden behandeld. Een soort van oerinstinct van een hoop mensen om ‘onderdanig’ te zijn naar de fysiek sterkeren (niet alleen spier, maar ook sterkere esthetische kenmerken aka knappe mensen). Dus dat vormt je ook en veel mensen kunnen niet omgaan met teveel bevestiging, dus is de kans zeer aanwezig dat je arrogant en dominant wordt na verloop van tijd als je je daar niet bewust van bent.

Bijvoorbeeld ook een reden waarom al die standaard knappe instagrammeisjes die arrogantie, ongezonde ‘zelfliefde’ en narcistische trekken kweken. Ze worden overladen met bevestiging, ook door elkaar. En programmeren elkaar zo tot halve narcisten. Heel ziek eigenlijk als je dat analyseert. Ik heb het gevoel dat we Charlotte een beetje onder zo’n type meid kunnen scharen, maar ik zie in haar echt geen narcist. Trekjes/trekken wel. Maar nogmaals, narcistische trekken en echt narcisme is echt een flink verschil wel.

En MA ook echt niet. Marky verwoorde dat wel goed imo.

Als je een perfect voorbeeld wil hebben van een narcist, dan EJVJL kijken of terugkijken. Jeffrey is een oppernarcist 😅
Pretty privilege. Danny heeft wellicht nooit moeite gehad met vrienden te maken; de alpha male te zijn of meisjes te krijgen. En was dus oprecht verbaasd wanneer hij de minst favoriete was omdat dit zo tegenstrijdig was met zijn eigen beleving buiten BB.

Chiara had ook pretty privilege al leek ze meer met haar beide voeten op de grond te staan dan iemand als een Danny. Maar Jason die een crush op haar kreeg ondanks dat ze hem heel de tijd afsnauwde; de kijkers die haar uitspraken vergaven;... dat zou nooit gebeurd zijn indien bijvoorbeeld Lindsey hetzelfde had vertoond.
  Moderator zondag 26 maart 2023 @ 16:54:56 #275
388664 crew  Dotteke
pi_208545492
Gaat het hier nog een beetje over wat er op de streams gebeurd?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208545499
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:42 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja wel mooie vergelijking met die honden ;) klopt. Zelfde met mensen. Als je echt slechte intenties hebt als ouders, kán je een Hitlertje kweken.

Ik vind ze allen geen narcist persoonlijk eigenlijk 😄 Er wordt te makkelijk met die term gegooid tegenwoordig imo. Narcisme is een hele heftige destructieve persoonlijkheidsstoornis. Narcistische trekken of trekjes hebben is wat anders en vind dat @:marky het goed geanalyseerd heeft per persoon. Rob komt qua negativiteit, geroddel, gestook en gaslighting wel het dichtst in de buurt denk ik. Jacqueline idd ook misschien.

Danny is denk ik het type idd zoals marky zegt die gewoon gewend is dat alles meewaait en zijn uiterlijk zorgt in deze wereld in veel kringen gewoon vaak voor veel status (hoe leeg dat ook is). Ik zie het vaker, van die afgetrainde gasten die als een king worden behandeld. Een soort van oerinstinct van een hoop mensen om ‘onderdanig’ te zijn naar de fysiek sterkeren (niet alleen spier, maar ook sterkere esthetische kenmerken aka knappe mensen). Dus dat vormt je ook en veel mensen kunnen niet omgaan met teveel bevestiging, dus is de kans zeer aanwezig dat je arrogant en dominant wordt na verloop van tijd als je je daar niet bewust van bent. Teveel bevestiging is vaak ongezond.

Bijvoorbeeld ook een reden waarom al die standaard knappe instagrammeisjes die arrogantie, ongezonde ‘zelfliefde’ en narcistische trekken kweken. Ze worden overladen met bevestiging, ook door elkaar. En programmeren elkaar zo tot halve narcisten. Heel ziek eigenlijk als je dat analyseert. Ik heb het gevoel dat we Charlotte een beetje onder zo’n type meid kunnen scharen, maar ik zie in haar echt geen narcist. Trekjes/trekken wel. Maar nogmaals, narcistische trekken en echt narcisme is echt een flink verschil wel.

En MA ook echt niet imo. Marky verwoorde dat wel goed imo.

Als je een perfect voorbeeld wil hebben van een narcist, dan EJVJL kijken of terugkijken. Jeffrey is een oppernarcist 😅
Kan zijn dat jullie gelijk hebben, ik ben geen psychiater maar dat hij er verdomd veel trekjes van heeft is in ieder geval het geval

EJVJL kijk ik niet, is volgens mij ook niet op de belgische tv te volgen.
pi_208545506
twitter
pi_208545517
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:12 schreef marky het volgende:

[..]
Selfish niet denk ik. Enige tijd terug zei Jolien dat ze allemaal zoekende zijn in het leven. Ze willen eigenlijk allemaal wat anders hierna. Jolien wil eigenlijk haar bedrijf uitbouwen. Jason weet helemaal niet wat hij wil. Zo hebben ze allemaal wat.
Jason zou naar de Johan Cruyf academie moeten gaan. Allerlei sport gerelateerde opleidingen.
pi_208545535
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Gaat het hier nog een beetje over wat er op de streams gebeurd?
Ja hoor Dotteke,Charlotte ligt op de harenwastafel :P :D
  zondag 26 maart 2023 @ 16:59:29 #280
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545551
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:54 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Pretty privilege. Danny heeft wellicht nooit moeite gehad met vrienden te maken; de alpha male te zijn of meisjes te krijgen. En was dus oprecht verbaasd wanneer hij de minst favoriete was omdat dit zo tegenstrijdig was met zijn eigen beleving buiten BB.

Chiara had ook pretty privilege al leek ze meer met haar beide voeten op de grond te staan dan iemand als een Danny. Maar Jason die een crush op haar kreeg ondanks dat ze hem heel de tijd afsnauwde; de kijkers die haar uitspraken vergaven;... dat zou nooit gebeurd zijn indien bijvoorbeeld Lindsey hetzelfde had vertoond.
Lindsey heeft iets negatiefs om zich hangen. Daarnaast is ze niet in staat een normaal gesprek te voeren wat het lastig maakt haar te waarderen.
  Moderator zondag 26 maart 2023 @ 17:01:23 #281
388664 crew  Dotteke
pi_208545590
quote:
12s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:58 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Ja hoor Dotteke,Charlotte ligt op de harenwastafel :P :D
Lekker handig haren wassen zo
En Jason ligt er bij alsof hij opgebaard is, wat zullen ze moe zijn van niets doen :P

ZIe alleen maar diagnoses voorbij komen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208545606
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:59 schreef marky het volgende:

[..]
Lindsey heeft iets negatiefs om zich hangen. Daarnaast is ze niet in staat een normaal gesprek te voeren wat het lastig maakt haar te waarderen.
Klopt ik zou veel liever iets gaan drinken met Chiara dan met Lindsey en dat heeft niet alleen met uiterlijk te maken.
pi_208545608
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:59 schreef marky het volgende:

[..]
Lindsey heeft iets negatiefs om zich hangen. Daarnaast is ze niet in staat een normaal gesprek te voeren wat het lastig maakt haar te waarderen.
Daarom waardeer ik haar ook helemaal niet, ze mag er van mij morgenvroeg uit. Ze had het er net over dat ze weer iets zwarts zou gaan aantrekken, is ze toevallig familie van Maarten van Rossum? :D
  zondag 26 maart 2023 @ 17:04:05 #284
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545633
quote:
12s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:02 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Daarom waardeer ik haar ook helemaal niet, ze mag er van mij morgenvroeg uit. Ze had het er net over dat ze weer iets zwarts zou gaan aantrekken, is ze toevallig familie van Maarten van Rossum? :D
Dat kan niet. Maarten van Rossum lult een uur in het kwartier.
pi_208545645
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:04 schreef marky het volgende:

[..]
Dat kan niet. Maarten van Rossum lult een uur in het kwartier.
:Y :D
pi_208545667
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 15:52 schreef marky het volgende:

[..]
Ik ook niet maar naast rls kijk ik ook graag F1. Als je ziet hoe al die coureurs zijn dan begint dat met een ongemakkelijke zelfverzekerdheid. Met 200+ kmh over het circuit razen met op iedere hoek de dood doet wat met je. MA is deze bb ingegaan als was het een race. Tegenstanders haal je in er is maar een plek belangrijk. Daarnaast kon hij heel goed met zijn verlies omgaan Charlotte niet.
Ik kijk ook met die blik naar hem.
Hij is ook van jongs afaan met sport bezig geweest. Zwemmen, tennis. Uiteindelijk karten en racen. Hij heeft dezelfde mindset als Max V. Weliswaar ander niveau, maar wel dezelfde drive. Zo benaderde hij het BB spel ook.
Daarnaast heeft hij als "kleintje" waarschijnlijk altijd al moeten opboxen tegen anderen.
Hij voelde zich een buitenbeentje en had alleen een echte connectie met Chiara Bart en Jason. Daarmee had hij andere gesprekken en niet zo oppervlakkig over meisjes.
pi_208545733
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker handig haren wassen zo
En Jason ligt er bij alsof hij opgebaard is, wat zullen ze moe zijn van niets doen :P

ZIe alleen maar diagnoses voorbij komen :P
Het houdt niet op :N :X :D
pi_208545860
Als ze eens vaker naar de andere hoek van de tafel tennissen dan gaan de punten nog sneller :Y
  Moderator zondag 26 maart 2023 @ 17:19:07 #289
388664 crew  Dotteke
pi_208545867
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:10 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Het houdt niet op :N :X :D
Niet echt he
Ondertussen heeft Charlotte zich omgedraaid en ligt ze nu op haar rug en Jolien is er maar druk mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 26 maart 2023 @ 17:21:09 #290
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208545896
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ twitter ]
We kunnen niet meer zeggen dat kan nog alle kanten op. Geen uitzending meer tot de volgende exit.
pi_208545916
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:55 schreef Evenhardopdenken het volgende:

[..]
Kan zijn dat jullie gelijk hebben, ik ben geen psychiater maar dat hij er verdomd veel trekjes van heeft is in ieder geval het geval

EJVJL kijk ik niet, is volgens mij ook niet op de belgische tv te volgen.
Trekjes zeker.

Ah das jammer, had je goed het verschil kunnen zien 😅
Leh-kùr
pi_208545974
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:54 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Pretty privilege. Danny heeft wellicht nooit moeite gehad met vrienden te maken; de alpha male te zijn of meisjes te krijgen. En was dus oprecht verbaasd wanneer hij de minst favoriete was omdat dit zo tegenstrijdig was met zijn eigen beleving buiten BB.

Chiara had ook pretty privilege al leek ze meer met haar beide voeten op de grond te staan dan iemand als een Danny. Maar Jason die een crush op haar kreeg ondanks dat ze hem heel de tijd afsnauwde; de kijkers die haar uitspraken vergaven;... dat zou nooit gebeurd zijn indien bijvoorbeeld Lindsey hetzelfde had vertoond.
Ja true, ook in gesprekken als bij Confessions blijkt maar elke keer weer dat ie zichzelf echt als 1 van de favorieten zag. Dat zou pas veranderen als er meerdere ‘Danny’s’ naast hem hadden gestaan denk ik :') Alleen zag ik bij Chiara na een tijd (vond dr eerst ook bitchy en dan maak uiterlijk geen reet uit voor me) ook echt een hele mooie lieve kant. Ze had wel echt iets speciaals in haar persoonlijkheid imo.
Leh-kùr
pi_208545986
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 16:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[ twitter ]
Jeez, Jason wel laag hoor. Is dit een grote poll?
Leh-kùr
  zondag 26 maart 2023 @ 17:32:47 #294
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208546040
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:28 schreef Willewa het volgende:

[..]
Jeez, Jason wel laag hoor. Is dit een grote poll?
Ja wel een voornamelijk Belgische Facebook groep. Dus ik hoop en vermoed dat dat wel meespeelt die willen na twee jaar wel heel graag een belgische winnaar.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 26 maart 2023 @ 17:34:21 #295
335263 freaky40
pi_208546060
Gaat er ook komen want mocht dit het laatste seizoen zijn, wat ik niet hoop natuurlijk, dan zou er nooit een Belgische winnaar geweest zijn.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 26 maart 2023 @ 17:35:38 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208546078
Ik vind de sfeer in het huis echt wel prettig nu en zie je ineens andere sfeermakers naar boven komen. Hoe misplaatst was die terugkomst van Danny.
pi_208546084
Kan me niet echt inbeelden dat Bart dit zou moeten winnen, zit misschien wel bij de top van "wie heeft mij het minst geergerd", maar zeker niet bij die van "aan wie heb ik het meeste plezier gehad om naar te kijken"

Dat charlotte er uit zou kunnen gaan morgen zou ik wel logisch vinden, ze had er al uit moeten zijn
  Moderator zondag 26 maart 2023 @ 17:36:58 #298
388664 crew  Dotteke
pi_208546104
Jason zijn kop wordt weer kaal geschoren, ik vind het er niet uit zien dat hele korte bij hem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208546110
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:32 schreef marky het volgende:

[..]
Ja wel een voornamelijk Belgische Facebook groep. Dus ik hoop en vermoed dat dat wel meespeelt die willen na twee jaar wel heel graag een belgische winnaar.
Ja en teambart groep ook.Dus niet echt representatief.
pi_208546117
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Jason zijn kop wordt weer kaal geschoren, ik vind het er niet uit zien dat hele korte bij hem
Inderdaad, wat krullen op dat kopke stond hem veel beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')