sept. 2018 voor t eerst naar Boston, daarna adres in San Francisco 2019.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:32 schreef czvt het volgende:
[..]
Wat heeft zij als "nanny" uitgespookt tijdens haar 5-jarig verblijf in "Amerika"?
En dan een steunactie opzetten om haar vader te repatriërenquote:Op zondag 26 maart 2023 11:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Die auto na overlijden vader en de gezichtsverbouwing. Zullen wel uit d'r kindsdeel erfenis zijn gekomen..
(Zomaar, mijn waarschijnlijk niet populaire gedachte)
Klagers geen nood, bluffers geen brood.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:38 schreef bpi het volgende:
[..]
En dan een steunactie opzetten om haar vader te repatriëren
Ja die!! Mag 'm hier geloof ik nie delen (4.990) staat daar op🙄quote:Op zondag 26 maart 2023 11:38 schreef bpi het volgende:
[..]
En dan een steunactie opzetten om haar vader te repatriëren
Nee, klopt. mag niet van de AVG wetquote:Op zondag 26 maart 2023 11:39 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja die!! Mag 'm hier geloof ik nie delen (4.990) staat daar op🙄
Andere generatie🤪😜quote:Op zondag 26 maart 2023 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
niet kwaad iets of zo hoor maar ik lees de hele tijd over Jason hij is nog MAAR 20, kom op he!
dat is volwassen hoor jullie doen soms overkomen of hij 14 is ofzo met maar, ik was bijna aan het bevallen op mijn 20ste en woonde al 2 jaar samen.
Het is niet zo dat Jason een klein kind is ofzo
Dan zou ik zeggen dat jij jong volwassen was. Sorry voor de mannen, maar daar komt dat meestal wat later, het merendeel woont dan nog thuis en is nog aan het studeren. Je hebt gewoon normaal gesproken minder levenservaring dan op je 28/29e. Tussen 20 en 30 jaar leer je het meest qua volwassenheid en zelfstandigheid.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
niet kwaad iets of zo hoor maar ik lees de hele tijd over Jason hij is nog MAAR 20, kom op he!
dat is volwassen hoor jullie doen soms overkomen of hij 14 is ofzo met maar, ik was bijna aan het bevallen op mijn 20ste en woonde al 2 jaar samen.
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 26 maart 2023 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
makkelijk gezegd andere generatie, komt die mijn dochter woont ook al 3 jaar op der eigen, werkt, loopt stage en 1 dag school die is 7 dagen per week bezig en zij is Jason generatie ze is 24quote:Op zondag 26 maart 2023 11:49 schreef Kayro het volgende:
[..]
Andere generatie🤪😜
Ik trok hier met 21 ook al een huishouden met koopwoning en kind
Andere generatie🤪😜quote:Op zondag 26 maart 2023 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Offtopicquote:Op zondag 26 maart 2023 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
makkelijk gezegd andere generatie, komt die mijn dochter woont ook al 3 jaar op der eigen, werkt, loopt stage en 1 dag school die is 7 dagen per week bezig en zij is Jason generatie ze is 24
Morgenquote:Op zondag 26 maart 2023 12:09 schreef engine het volgende:
Vandaag gaat er toch nog iemand naar huis? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Morgenochtend 10.00 uurquote:Op zondag 26 maart 2023 12:09 schreef engine het volgende:
ah dankjequote:
Je kan nog stemmen wie je er in wil houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker andere generatie!quote:Op zondag 26 maart 2023 11:49 schreef Kayro het volgende:
[..]
Andere generatie🤪😜
Ik trok hier met 21 ook al een huishouden met koopwoning en kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
quote:Op zondag 26 maart 2023 12:15 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Zeker andere generatie!
Toen ik 20 was ging ik nog elk weekend uit, deed mijn moeder al mijn was en moest ik er nog niet aan denken echte verantwoordelijkheden te hebben.
Ik had toen mijn eerste stapjes naar het volwassen zijn, studeren in LA. En dat ging zeker niet perfect
ach tussen de oren ben ik ook van jouw leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maandag en dan zijn de dames live in de loods om 11 uurquote:Op zondag 26 maart 2023 12:09 schreef engine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |