Bart mag van mij winnen, heb ook twee keer op hem gestemd.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Op Bart na begin ik ze allemaal wel zat te worden
Neequote:Op zondag 26 maart 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Weten ze al dat er morgen iemand gaat vertrekken?
Dat zal vandaag nog wel bekend gemaakt moeten worden met het oog op inpakken koffers die ze gisteren ijverig weer hebben uitgepakt...quote:
Je kan tot morgenochtend 10 stemmenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal vandaag nog wel bekend gemaakt moeten worden met het oog op inpakken koffers die ze gisteren ijverig weer hebben uitgepakt...
De route van Bart vond ik toch wat te makkelijk. Liggend op de bank simpele oordelen. Ik vraag mij af wat hij uiteindelijk uit dit avontuur haalt.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bart mag van mij winnen, heb ook twee keer op hem gestemd.
Of de overgebleven bewoners mogen koffer inpakkenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal vandaag nog wel bekend gemaakt moeten worden met het oog op inpakken koffers die ze gisteren ijverig weer hebben uitgepakt...
Waarschijnlijk een uur om te vertrekken.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Of
[..]
Of de overgebleven bewoners mogen koffer inpakken
Die zijn misschien gewoon echt ziek. Narcisten. Ik vergelijk ze met honden, ik denk dat een hondentrainer met slechte bedoelingen van elke hond een gevaarlijk dier kan maken.quote:Op zondag 26 maart 2023 03:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja maar onder dat mom is iedereen te vergeven en dat vind ik niet eerlijk naar de mensen toe die vanuit zichzelf zijn zoals ze zijn.
Was vorige keer ook met Matt, hebben de achtergebleven bewoners ingepakt..quote:Op zondag 26 maart 2023 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Of
[..]
Of de overgebleven bewoners mogen koffer inpakken
Zal ze lerenquote:Op zondag 26 maart 2023 14:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Finale week krijgen ze noodles en broccoli
Broccoli is dat niet de favoriete groente van Jason?quote:Op zondag 26 maart 2023 14:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hebben er allemaal om gevraagdquote:Op zondag 26 maart 2023 14:20 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Broccoli is dat niet de favoriete groente van Jason?
MA is geen narcist daar is hij veel te onzeker voor. MA is een coureur die moeten bikkelhard zijn anders redt je het niet in dat wereldje. Het is dus aangeleerd gedrag.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:03 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Die zijn misschien gewoon echt ziek. Narcisten. Ik vergelijk ze met honden, ik denk dat een hondentrainer met slechte bedoelingen van elke hond een gevaarlijk dier kan maken.
Maar terug over narcisten, alleen maken de meesten gebruik van andere mensen die niet de kracht hebben om daar tegenin te (Jolien) gaan of te goedgelovig/beïnvloedbaar zijn (Lindsey) of het gewoon niet zien (Ali).
Rob, Denny, MA, Charlotte volgens mij allemaal narcisten, moet eerlijk zijn bij charlotte was het het moeilijkst te herkennen.
Hoeveel maal heeft charlotte zich deze uitgesproken dat Jason niet veranderd is, terwijl die na zijn terugkomst zijn gedrag ook lichtjes heeft aangepast; terwijl charlotte bij hoog en laag beweerde, tot vervelens toe, dat er niks veranderd was aan Jason en dat zij het goed gezien had. Dat was weer een poging van haar om het toch terug over haar te laten gaan en wat veren toegegooid te krijgen.
Was dat niet een van de weekly basics? Dat ze nu elke dag een daily basics krijgen die ze al eerder gehad hebben?quote:Op zondag 26 maart 2023 14:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bart zelf is ook moe zo te zienquote:Op zondag 26 maart 2023 14:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Was dat niet een van de weekly basics? Dat ze nu elke dag een daily basics krijgen die ze al eerder gehad hebben?
Ik ben Bart moe 😴 Altijd dat betweterige in discussies. Als hij al iets zegt, want meestal geeft hij zijn mening niet als dit enigszins tegen hem gebruikt zou kunnen worden. Not my cup of tea.
anders ik welquote:
nou het is echt slecht hoor, geef ze deze week gewoon normale boodschappen en normaal toegang tot de douche ze hebben nu wel lang genoeg afgezien vind ik begint beetje spuigaten uit te lopen met dat basics gedoequote:
Waarom wil iemand deelnemen aan Big Brother ? Voor de Fame ? Moet je niet als je in zo'n avontuur in stapt al niet een beetje selfisch zijn?quote:Op zondag 26 maart 2023 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
MA is geen narcist daar is hij veel te onzeker voor. MA is een coureur die moeten bikkelhard zijn anders redt je het niet in dat wereldje. Het is dus aangeleerd gedrag.
Bij Rob twijfel ik ook. Die had veel te veel liefde voor zijn kinderen en kleinkinderen. Narcisten houden over het algemeen het meest van zichzelf. Denk dat Rob gewoon zich verkeken heeft op deze deelname. Was toch echt te oud.
Jaq is mi wel een narcist alles betrekken op zichzelf.
Danny is een priveliged kid geweest. Vraag me af of het een narcist is. Meer een die erg trots is op zijn lijf en uiterlijk maar het qua persoonlijkheid niet matchen kan. De enige echte tegenslag die hij gehad heeft is dat zijn "beroemde" vriendin hem voor heel NL te kakken heeft gezet. Dat zal meneer mooiboy nooit tegenslag heel moeilijk kunnen verkroppen. Dan komt hij in BB en wordt hij outshined door een 20 jarige knul die meer persoonlijkheid heeft in zijn kleine teen dan hij in zijn hele goed getrainde lijf. Hard met de neus op de feite gedrukt dat het gaat om de inhoud.
Charlotte vond ik vrij duidelijk eigenlijk alles in het leven draait om Charlotte.
Ja eensquote:Op zondag 26 maart 2023 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is echt slecht hoor, geef ze deze week gewoon normale boodschappen en normaal toegang tot de douche ze hebben nu wel lang genoeg afgezien vind ik begint beetje spuigaten uit te lopen met dat basics gedoe
Inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is echt slecht hoor, geef ze deze week gewoon normale boodschappen en normaal toegang tot de douche ze hebben nu wel lang genoeg afgezien vind ik begint beetje spuigaten uit te lopen met dat basics gedoe
Misschien ga ze nu vanavond wel om half elf naar bed toe. Spannendquote:Op zondag 26 maart 2023 14:45 schreef happyme28 het volgende:
Het is al kwart voor 2 … aldus de bewoners
quote:Op zondag 26 maart 2023 15:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Misschien ga ze nu vanavond wel om half elf naar bed toe. Spannend
Selfish niet denk ik. Enige tijd terug zei Jolien dat ze allemaal zoekende zijn in het leven. Ze willen eigenlijk allemaal wat anders hierna. Jolien wil eigenlijk haar bedrijf uitbouwen. Jason weet helemaal niet wat hij wil. Zo hebben ze allemaal wat.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:55 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom wil iemand deelnemen aan Big Brother ? Voor de Fame ? Moet je niet als je in zo'n avontuur in stapt al niet een beetje selfisch zijn?
Ze is er wel vanquote:Op zondag 26 maart 2023 15:11 schreef engine het volgende:
De beveiliging maakt even twee hot dogs klaar.... Net voor het avondeten.
In een ver verleden heb ik gezegd meneer de psycholoog of psychiater, en had hij geen geheim (rol) dat hij nog ging bekend maken?quote:Op zondag 26 maart 2023 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
De route van Bart vond ik toch wat te makkelijk. Liggend op de bank simpele oordelen. Ik vraag mij af wat hij uiteindelijk uit dit avontuur haalt.
Is Chiara volgens u een narcist ? Ik denk het nietquote:Op zondag 26 maart 2023 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
MA is geen narcist daar is hij veel te onzeker voor. MA is een coureur die moeten bikkelhard zijn anders redt je het niet in dat wereldje. Het is dus aangeleerd gedrag.
Bij Rob twijfel ik ook. Die had veel te veel liefde voor zijn kinderen en kleinkinderen. Narcisten houden over het algemeen het meest van zichzelf. Denk dat Rob gewoon zich verkeken heeft op deze deelname. Was toch echt te oud.
Danny is een priveliged kid geweest. Vraag me af of het een narcist is. Meer een die erg trots is op zijn lijf en uiterlijk maar het qua persoonlijkheid niet matchen kan. De enige echte tegenslag die hij gehad heeft is dat zijn "beroemde" vriendin hem voor heel NL te kakken heeft gezet. Dat zal meneer mooiboy nooit tegenslag heel moeilijk kunnen verkroppen. Dan komt hij in BB en wordt hij outshined door een 20 jarige knul die meer persoonlijkheid heeft in zijn kleine teen dan hij in zijn hele goed getrainde lijf. Hard met de neus op de feite gedrukt dat het gaat om de inhoud.
Charlotte vond ik vrij duidelijk eigenlijk alles in het leven draait om Charlotte.
Voor alle duidelijkheid ik ben geen psycholoog of psychiater en heb die achtergrond ook niet, ik ben gewoon een slimme ASS er, die zich er de laatste jaren in aan het verdiepen is. Eind vorige decennium die diagnose gekregen op mijn 44ste levensjaar. Maar als IT'er die houdt van analyseren denk ik toch dat mini een narcist is, een narcist kan onzeker zijn. Waarom denk ik dat mini een narcist is:quote:Op zondag 26 maart 2023 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet had veel te veel oog voor wat er om haar heen gebeurde. Ze wist wel wat er bij andere speelde en liet zich wel uit het veld slaan door wat andere van haar vonden. Charlotte gebruikt die negatieve gevoelens van andere naar haar juist om het op zichzelf te betrekken. Zij is beter. Chiara werd er onzeker van. Gesprek met Jason in de tuin na de doosopdracht was daar een mooi voorbeeld van. Zo'n gesprek kan je nooit met Charlotte hebben.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is Chiara volgens u een narcist ? Ik denk het niet
Ik ook niet maar naast rls kijk ik ook graag F1. Als je ziet hoe al die coureurs zijn dan begint dat met een ongemakkelijke zelfverzekerdheid. Met 200+ kmh over het circuit razen met op iedere hoek de dood doet wat met je. MA is deze bb ingegaan als was het een race. Tegenstanders haal je in er is maar een plek belangrijk. Daarnaast kon hij heel goed met zijn verlies omgaan Charlotte niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:43 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid ik ben geen psycholoog of psychiater en heb die achtergrond ook niet, ik ben gewoon een slimme ASS er, die zich er de laatste jaren in aan het verdiepen is. Eind vorige decennium die diagnose gekregen op mijn 44ste levensjaar. Maar als IT'er die houdt van analyseren denk ik toch dat mini een narcist is, een narcist kan onzeker zijn. Waarom denk ik dat mini een narcist is:
* vol van zichzelf;
* veel leugens (meisjes);
* weinig vrienden (narcistische manipulatieve mensen stoten mensen af);
* onzeker over zijn lengte misschien maar voor de rest was die vol van zichzelf, faalangst is iets anders daar heeft hij wel onder geleden en geloof ik zelfs een boek over geschreven;
* niet bang om iemand voor de bus te gooien zoals bijvoorbeeld Lindsey die hij al kende van buiten BB;
* niet het achterste van zijn tong laten zien zoals in het zogezegde bondje met Danny Sharon;
* wild om zich heen schoppen naar Ias, charlotte, BB als het hem te veel werd;
* niet kunnen toegeven dat hij verloor omwille van een fout van hem en afkomen met een leugentje om bestwil.
Maar nogmaals ik ben geen psycholoog of psychiater dus het kan zijn dat ik mis ben En als troost voor hem, sommige meisjes hebben dat graag iemand die de leiding pakt. Zelfs 2 narcisten als koppel kunnen goed samenleven als ze beide willen uitblinken in een ander domein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |