Misschien moet er nog 1 midweeks het huis verlaten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
Danny :"Kijk ons nou zitten, halve finale 2023"
Ik vind dit niet echt halve finale.. ze zitten er nog met 6
1 dong scheelt, deze bewoners zien we nooit meer terug...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja had het op werk ook aan staan maar laatste 2 weken ook niet meer.
Char die in de finale staat die er allang uit lag.
Danny die weer terug is gekomen. Lindsey die er maar in blijft.
Bb die continue hun eigen regels verandert. A
..weet niet of ik ga kijken als er weer een bb komt
Op dat moment had ze ook het gevoel dat Charlotte heel anders deed tegen haarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
jij en jason enige oprecht der vriendin charlotte noemt ze dus weer niet eens
! dong..... dat moet dan wel 'n hele grote zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 dong scheelt, deze bewoners zien we nooit meer terug...
ze lult heel BB al achter Lot der rug om ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:34 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Op dat moment had ze ook het gevoel dat Charlotte heel anders deed tegen haar
Ja die dag ook tegen bart. Heel vaak gedaan. Maar dit hebben mensen gezien en zo wil je er niet op staan lijkt mequote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze lult heel BB al achter Lot der rug om ook
Ja kan niet andersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:39 schreef Krambo het volgende:
Nou kom maar op, Jolien als eerste save hopelijk
Ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:39 schreef Paul het volgende:
Vind zielig hoe ze allemala proberen jolien te beinvloeden
daarom dat heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die dag ook tegen bart. Heel vaak gedaan. Maar dit hebben mensen gezien en zo wil je er niet op staan lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |