Zeiken? Ze had gewoon een normaal gesprek.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:23 schreef Paul het volgende:
Charlotte maar zeiken dat jolien op Jason had moeten stemmen
[ afbeelding ]
Het is hier nog steeds stilquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:26 schreef B00STER het volgende:
Ik denk wat is iedereen braaf stil de uitzending aan het volgen... zat ik weer eens ouderwets in een gesloten topic te wachten op berichten
Houden jullie het ook ontopicquote:
Ja dat denk ik ook. Echt jammerquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon afgeknapt op BB door al die rare twisten.
Onder zijn veel te ver geopende overhemdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Valt me op dat Danny zijn nomi pin niet opheeft.
dus dat ze hebben nog nooit voor iets 40 coins gevraagd hahaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
ja hij verwacht ze volgende week nog nodig te hebben maar dan nog, moeilijk doen om 1 of 2 muntjes is een beetje overdreven als je er nog 40 hebt.
Ja, zag het netquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Onder zijn veel te ver geopende overhemd
Mee eens, ik keek zo graag de streams tijdens het thuiswerken, nu wekken ze al weken irritatie op dus gaan snel uit.quote:
Vraag me af hoe Lindsey zich manifesteert zonder Danny (eerder had ze ook Ali en Chay nog). Charlotte is ook niet echt gemeen. Dus ze staat wel alleen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:26 schreef -river- het volgende:
Zo jammer dat een van die pesters erin blijft
Hij heet gewoon Danny hoor...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon afgeknapt op BB door al die rare twisten.
Die twee voeden elkaar inderdaad.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe Lindsey zich manifesteert zonder Danny (eerder had ze ook Ali en Chay nog). Charlotte is ook niet echt gemeen. Dus ze staat wel alleen.
En ik verwacht nog wel een geldbedrag ergens om te lopen.
nou dat d8 ik dus ook net, Lindsey moet altijd iemand achteraan lopen, wie zal ze daar nu voor nemen dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe Lindsey zich manifesteert zonder Danny (eerder had ze ook Ali en Chay nog). Charlotte is ook niet echt gemeen. Dus ze staat wel alleen.
En ik verwacht nog wel een geldbedrag ergens om te lopen.
Als ik het enkel over Danny had zou ik zijn naam noemen, maar BB heeft veel meer rare streken geleverd aan de bewoners.quote:
Uuhmm.. ut was sarcasmequote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik het enkel over Danny had zou ik zijn naam noemen, maar BB heeft veel meer rare streken geleverd aan de bewoners.
Ja had het op werk ook aan staan maar laatste 2 weken ook niet meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, ik keek zo graag de streams tijdens het thuiswerken, nu wekken ze al weken irritatie op dus gaan snel uit.
Misschien moet er nog 1 midweeks het huis verlaten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
Danny :"Kijk ons nou zitten, halve finale 2023"
Ik vind dit niet echt halve finale.. ze zitten er nog met 6
1 dong scheelt, deze bewoners zien we nooit meer terug...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja had het op werk ook aan staan maar laatste 2 weken ook niet meer.
Char die in de finale staat die er allang uit lag.
Danny die weer terug is gekomen. Lindsey die er maar in blijft.
Bb die continue hun eigen regels verandert. A
..weet niet of ik ga kijken als er weer een bb komt
Op dat moment had ze ook het gevoel dat Charlotte heel anders deed tegen haarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
jij en jason enige oprecht der vriendin charlotte noemt ze dus weer niet eens
! dong..... dat moet dan wel 'n hele grote zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 dong scheelt, deze bewoners zien we nooit meer terug...
ze lult heel BB al achter Lot der rug om ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:34 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Op dat moment had ze ook het gevoel dat Charlotte heel anders deed tegen haar
Ja die dag ook tegen bart. Heel vaak gedaan. Maar dit hebben mensen gezien en zo wil je er niet op staan lijkt mequote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze lult heel BB al achter Lot der rug om ook
Ja kan niet andersquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:39 schreef Krambo het volgende:
Nou kom maar op, Jolien als eerste save hopelijk
Ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:39 schreef Paul het volgende:
Vind zielig hoe ze allemala proberen jolien te beinvloeden
daarom dat heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die dag ook tegen bart. Heel vaak gedaan. Maar dit hebben mensen gezien en zo wil je er niet op staan lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |