Briefje op de deur hangen met: ik ben thuis maar zit te poepen. Begin maar alvast met uitladen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een CL/Senn situatie. Moet poepen maar er staat binnen nu en afzienbare tijd een leverancier voor de deur met de nieuwe bank + er zit geen deur voor de WC + vanuit de voordeur kun je dus naar binnen kijken als je er echt voor staat..
Waarom heeft jouw wc geen deur?quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een CL/Senn situatie. Moet poepen maar er staat binnen nu en afzienbare tijd een leverancier voor de deur met de nieuwe bank + er zit geen deur voor de WC + vanuit de voordeur kun je dus naar binnen kijken als je er echt voor staat..
Kozijn wordt geschilderd.quote:
Meh. Gok dat ik dan sowieso opzoek moet naar een andere sportschool. Basic fit is vrij basicquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies waarom ik ook een PT heb. Dead lift is stiekem best een conplexe oefening. Als je die verkeerd doet dan overbelast je je rug. Had bij mij echt een paar maanden nodig om die goed onder de knie te krijgen.
Makkelijker bij blumke. CL weet wat dit is.quote:
wel zorgen dat over 20 minuten de lucht een beetje opgeklaard isquote:Op donderdag 30 maart 2023 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kozijn wordt geschilderd.
Maar ze belden net dat ze er over 20 minuten pas zijn dus ahhhhhh opluchting.
Je post dit vanaf de wc?quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kozijn wordt geschilderd.
Maar ze belden net dat ze er over 20 minuten pas zijn dus ahhhhhh opluchting.
the poop has left the building?quote:
Of eem combi zoeken. Je hoeft echt niet elke work out een personal trainer te hebben. Iemand die, zeker in het begin, meekijkt of je houding goed is, is zo belangrijk. Kans is zo groot dat je anders op een later moment blessures gaat krijgen doordat je je lichaam op een verkeerde manier belast en/of geen maximaal rendement uit een oefening haalt ondat je m verkeerd uitvoert.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meh. Gok dat ik dan sowieso opzoek moet naar een andere sportschool. Basic fit is vrij basic![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of eem combi zoeken. Je hoeft echt niet elke work out een personal trainer te hebben. Iemand die, zeker in het begin, meekijkt of je houding goed is, is zo belangrijk. Kans is zo groot dat je anders op een later moment blessures gaat krijgen doordat je je lichaam op een verkeerde manier belast en/of geen maximaal rendement uit een oefening haalt ondat je m verkeerd uitvoert.
Ik vind het al heel wat dat ik inmiddels genoeg thuis ben in de oefening om door te hebben wanneer m'n vorm inzakt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies waarom ik ook een PT heb. Dead lift is stiekem best een conplexe oefening. Als je die verkeerd doet dan overbelast je je rug. Had bij mij echt een paar maanden nodig om die goed onder de knie te krijgen.
klinkt vermoeiendquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik inmiddels genoeg thuis ben in de oefening om door te hebben wanneer m'n vorm inzakt.Rug niet recht genoeg, knietjes die naar binnen willen, overstrekken, verkeerd ademen, core niet goed 'bracen'. ZOVEEL DINGEN.
Is het ook wel, maar het voordeel is dat ik alleen m'n spierpijn voel en niet m'n rug.quote:
mijn rug voel ik al wekenquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar het voordeel is dat ik alleen m'n spierpijn voel en niet m'n rug.
Een goed matras scheelt wel ja, net als een goed kussen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn rug voel ik al weken
misschien eens tijd voor een nieuw bed
een gezonde BMI waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een goed matras scheelt wel ja, net als een goed kussen.
Toch vaker de trap pakken danquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een gezonde BMI waarschijnlijk ook
Mweh, kan, hoeft niet. Ik weet dat het bij mij ligt aan een verkeerde houding dankzij een disbalans, niet perse aan m'n gewicht. Ik trek namelijk m'n rug hol omdat de spieren in m'n rug zoveel dominanter zijn dan m'n buikspieren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een gezonde BMI waarschijnlijk ook
Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, kan, hoeft niet. Ik weet dat het bij mij ligt aan een verkeerde houding dankzij een disbalans, niet perse aan m'n gewicht. Ik trek namelijk m'n rug hol omdat de spieren in m'n rug zoveel dominanter zijn dan m'n buikspieren.Krachttraining zorgt dat het allemaal wat gelijker komt, daarom leg ik daar de nadruk op. (En ik vind het wel stoer, zware dingen tillen)
Als het je zelf in de weg zit op wat voor manier dan ook, is het de moeite om aandacht in te steken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn wel kwaaltjes die wel weer verdwijnen als ik wat kilos kwijt zou raken.
Vandaar dat je hier zit met al die FOK!peners.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
(En ik vind het wel stoer, zware dingen tillen)
En de enige pener die ik til, is geen FOK!pener.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je hier zit met al die FOK!peners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |