Ik denk dat Kim aardig op het zelfde niveau zit hoor.. zij willen graag de touwtjes in handen houden, dat is ook wat Kim wil.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
als het kim word dan gaat jef proberen zijn wil op te dringen, zoe die twijfelt nog , kim wil niet dan weer wel , wanda wil het ook worden
kan hij weer eens uit de pan flippen , al stond hij gister ook al bijna op ontploffenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die ook nog
Dat gaat hopelijk wel weer leuke streams opleveren als Kim iets doet wat Jeff niet goed vindt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij heeft Mirthe of jeuk of haar onderbroek in haar naad zitten
weet om 13 uur huwelijkvoltrekkingquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Hoelaat begint het grote feest eigenijk?
We hebben een agenda waar we proberen bij te houden wat wanneer komtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Hoelaat begint het grote feest eigenijk?
Handig.. ik was de agenda helemaal vergeten...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben een agenda waar we proberen bij te houden wat wanneer komt
Dotteke in JAA / [Agenda] EJVJL
Hoor je wat kan je het daar neer zetten dan passen Deisyy of ik de agenda aan
Volgens mij niet, hij ligt nog lekker na te luieren. Het is volgens mij laat geworden vannacht.quote:
Trok die machine zelf ook de kip uit elkaar?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ze hebben pulled chicken gemaakt, ging hartstikke goed.
jasper en jefquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Karten in de loods... zozo dat is nog eens een evenement.. wie heeft dit op zich genomen?
Je moet het ze niet te makkelijk maken hé.. zelf handjes laten wapperen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Trok die machine zelf ook de kip uit elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |