Ja erg héquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:53 schreef -river- het volgende:
Danny meteen een misselijke opmerking.....
Tnx. Ik verheug me er nu al opquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als iemand anders het niet regelt zal ik het proberen. Zure bekkies zullen er zijn
Korporaal 1e klas/chef heeft hij ooit verteld. Niet zo hoog op de ladder.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:31 schreef Jockari het volgende:
Welke rang in leger heeft Bart alweer ?
En met een vals gezicht.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:01 schreef ledn81 het volgende:
@:oma-Nijn staat de Hummer klaar? Als Danny er vanavond niet uit gaat, gaan we hem samen ophalen wat mij betreft![]()
[ twitter ]
Idd duiker waarschijnlijk bij de genietroepen. Maar welke rang ? Onderoffiecier sergeant, sergeant-majjoor of dergelijke, of officier of dergelijke vraag ik mij af.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:09 schreef happyme28 het volgende:
Wat is dat voor achterlijk gedoe van Danny met zijn kop in de alu
Zo de grill op ???quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:09 schreef happyme28 het volgende:
Wat is dat voor achterlijk gedoe van Danny met zijn kop in de alu
Please laat het zo zijn! Volgens mij zou dat echt qua sfeer in het huis veel goed doen. Denk dat die vier elkaar allemaal de winst wel gunnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:12 schreef Jockari het volgende:
Mijn pronostiek:
Knotwilg en Danny vanavond weg, Jolien nog een weekje.
Seal??quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:15 schreef Jockari het volgende:
Bart krijgt binnenkort nieuwe militaire kledij. Zelfde als nu in nederland bij de special forces zegt hij.
Huidschilvers, gel/wax/lakquote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Ik zie heel veel vettigheid en gel in het badwater van de hottub, denk dat Danny na het sporten er zo in gesprongen is.
Zouden heel nog extra hout voor de hottub willen en het goed schoonmaken.
Die jongen zou een prima marinier worden denk ik zo maarquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:10 schreef Jockari het volgende:
Nog even en Jason tekent bij de mariniers. Heeft wel het profiel en de uithouding denk ik.
Ik vermoed maar zo dat hij te lang daarvoor is.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die jongen zou een prima marinier worden denk ik zo maar
O, echt , zou eerder verwachten dat te klein wordt afgewezen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat hij te lang daarvoor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |