Is ook zo.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Danny en lindsey zijn sowieso geen finale materiaal
Alleen Charlotte, jason en bart naar mijn mening
-knip-quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:53 schreef -river- het volgende:
![]()
![]()
Jolien tegen Bart: Zal ik uw haar nog even doen want als ik vanavond weg moet....nee zegt Bart dat doe je maandag. Jason zegt: Ach Bart moet toch woensdag eruit die drie dagen gaan nog wel
![]()
![]()
Ze kunnen elkaar goed hebben.
Ja en ze willen hem ook nog een keer leeg hebben om schoon te maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:35 schreef Jockari het volgende:
Jason wil aan BB nog extra hout voor de hottub.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Berichten geknipt en verwijderd. Hou het hier maar over de streams
Jason zei het van de week al. Hij wilde juist goede gesprekken met mensen kunnen voeren. Hij kon dat eigenlijk maar met een paar mensen. Lol maken is leuk maar beetje meer diepgang kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:28 schreef -river- het volgende:
Ik snap best dat mensen Bart en Jason saaier vinden dan die enge slangen maar naar mijn mening zijn hun gesprekken juist veel "voller" dan dat domme peuterschool gedoe.
Ik ???quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Berichten geknipt en verwijderd. Hou het hier maar over de streams
Jason en Bart luisteren naar elkaar en laten elkaar uitspreken ... die andere hebben het concentratievermogen van een goudvis, die zijn wat aan het praten, loopt er iemand anders voorbij, beginnen ze ineens daar wat tegen te zeggen/schreeuwen/zingen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Jason zei het van de week al. Hij wilde juist goede gesprekken met mensen kunnen voeren. Hij kon dat eigenlijk maar met een paar mensen. Lol maken is leuk maar beetje meer diepgang kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |