De man heeft mensen gericht doodgeschoten. Lijkt me een heftig beroep.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Ik denk dat jij ook nog wel goede verhalen kan vertellen over je werk, die je hier nog niet verteld hebt?
Bart: Die vertel ik je nog wel.
Leuk toch. Ik zie die nog wel over en weer rijden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jason: Ik denk dat jij ook nog wel goede verhalen kan vertellen over je werk, die je hier nog niet verteld hebt?
Bart: Die vertel ik je nog wel.
Is nu eenmaal zijn beroep natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:06 schreef marky het volgende:
[..]
De man heeft mensen gericht doodgeschoten. Lijkt me een heftig beroep.
@DGK_Tegengasquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, doe vandaag weer even uur filmpjes van BB ....
Charlotte heeft waarschijnlijk een andere memo gehad van de redactiequote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien in gesprek badkamer we weten alle vier ook wel dat wij niet winnen. En een knuffel met charlotte en lyndsey. Ik kan er echt niet bij dat ze eerst leuk doet en dan weer roddelt en nu weer zelfs knuffelt met charlotte. Zou jolien met gaar thuis vriendinnen ook zo zijn.
Boeit mij ook heel erg, heb zelf in onze Luchtmacht gediend ...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:26 schreef Jockari het volgende:
Bart hele uitleg over opleiding in het belgisch leger.
Interesseert mij heel erg, maar kan me inbeelden dat dat voor anderen zo niet is.
Ik als verpleegkundige in HM Soest in Duitsland. Tegenwoordig IT'er ;-)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Boeit mij ook heel erg, heb zelf in onze Luchtmacht gediend ...
Hij wil Jason echt graag het leger in hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:26 schreef Jockari het volgende:
Bart hele uitleg over opleiding in het belgisch leger.
Interesseert mij heel erg, maar kan me inbeelden dat dat voor anderen zo niet is.
Kan Jason wel voor dienen vind ik. Veel structuur en beweging. Echt iets voor Jason vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil Jason echt graag het leger in hebben.
Is hij geen duiker daar?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:31 schreef Jockari het volgende:
Welke rang in leger heeft Bart alweer ?
Niet heel bijzonder. Denk dat Jason beter naar de KMA kan gaan. Hij heeft te veel hersens om als simpel kanonnenvoer te dienen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:31 schreef Jockari het volgende:
Welke rang in leger heeft Bart alweer ?
1 Belg en 2 nederlanders bedoel je.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De finale was vorig jaar met 2 belgen en 1 nederlander.
Nergens staat vermeldt dat er 2 nederlanders en 2 belgen naar de finale moeten
Als iemand anders het niet regelt zal ik het proberen. Zure bekkies zullen er zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 17:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Hele dagen dat geschreeuw.. nu veel Jason/Bart, kan ik niet kijken.
In de kroeg mogen de streams niet op![]()
Ik hoop wel op een cap van de zure bekken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |