Eens maar dat kan niet Josquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Wissel Berghius maar voor Frimpong. @:poepz0r
jong oranje zal wel een belangrijk potje hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Frimpong, maar die roepen we niet op.
Scherpen noem ik geen keeper.quote:
😂😄quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:24 schreef TLC het volgende:
Na vanavond staat Nederland gewoon onder Gibraltar![]()
Kelderkraker dus maandag.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:24 schreef TLC het volgende:
Terecht.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scherpen noem ik geen keeper.
Drommel ook niet overigens.
Die had waarschijnlijk bij die goals ook staan te slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Dit Nederland mist een type Abdelhak Nouri.
Die kan er ook helemaal geen kut meer van.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Laat Scherpen met rust.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scherpen noem ik geen keeper.
Drommel ook niet overigens.
Muurliggertje.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Over Gibraltar wordt erg badinerend gedaan maar die hebben tegenwoordig ook gewoon spelers van het hoogste Engelse amateurniveau. Wordt nog een hele kluif.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:24 schreef TLC het volgende:
Van Frankrijk kan je toch ook gewoon verliezen. Die kunnen drie teams opstellen die beter zijn dan Oranjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
En dan winnen ze met 6-0 van Gibraltar en "zijn ze weer helemaal terug en was Frankrijk een incident"
Dat doe ik als Koeman dat ook doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |