quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:31 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ok ik zit hardop te lachen op de bankEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik wilde het net tikken de kleuters zijn gesluierdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:39 schreef engine het volgende:
de twee kleuters krijgen een dingetje op het hoofd
ehhh ik ga zeggen zichzelfquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Nog even over de uitzending... Jappie en Wanda zeggen daar los van elkaar, dat het puur lust is. Jappie zegt niet verliefd te zijn. Wie houden ze voor de gek.
Is ze weer pissig op Bern? Waarom nu weer? Goed dat Bern er niet achteraan gaat. Hij had dat al aangegeven bij haar dat ze bij elk feestje zo doet. Ze zei toen wel dat dat niet meer zou gebeuren. Kort geheugen!quote:
Jappie is al maanden verliefdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh ik ga zeggen zichzelf
of het nu wel of geen lust is
het is kwetsend
Wat moet hij dan zeggen? Alsof je verplicht bent je gevoelens met anderen te bespreken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Nog even over de uitzending... Jappie en Wanda zeggen daar los van elkaar, dat het puur lust is. Jappie zegt niet verliefd te zijn. Wie houden ze voor de gek.
Niemand hoeft verplicht iets te delenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Alsof je verplicht bent je gevoelens met anderen te bespreken.
ja die denkt : straks weer lekker neukuhhhhquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:41 schreef engine het volgende:
Er zijn er maar weinig die het feestje voelen vanavond. Wanda wel![]()
[ afbeelding ]
En zo zie ik zijn antwoorden dus ook. Hij wil het er gewoon niet over hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand hoeft verplicht iets te delen
bohh en deze keer wel op streamquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja die denkt : straks weer lekker neukuhhhh
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja die denkt : straks weer lekker neukuhhhh
3 biertjesquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme.. wat een smoelwerk trekt SeikSas naar Bern,,, is ze al bezopen?
Geen commentaar op users/hierquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:43 schreef Daana316 het volgende:
Sorry, al gelezen waar Sas boos om was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |