Volgens mij ligt er nog sparerib in de oven toch? Of is dit echt alles?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:28 schreef Ireth het volgende:
Ze komen om in die aardappelkroketjes en hebben een lullig stukkie spareribs
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze kunnen ff opnieuw behangen met die saus
En de spareribs zijn wel dood
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze kunnen ff opnieuw behangen met die saus
En de spareribs zijn wel dood
🤣😁quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
OpaNijn dacht dat er voor 1 persoon lag i.p.v. voor 6
Er waren 2 stukken. Ze hebben nu 2/3 ribjes? Veel zal er niet meer zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er nog sparerib in de oven toch? Of is dit echt alles?
😂👻quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik als varken mijn ribben zo verkloot had zien worden, ging ik 's nachts spoken bij de dader
De sfeer is net zo donker als het vlees![]()
Hier kunnen ze toch niet omheen lijkt mij. Ook de poll van Salar is overduidelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:16 schreef rinardo het volgende:
gewoon omdat het kan....
[ link | afbeelding ]
Hieruit blijkt dat 1 op de 10 per ongeluk verkeerd klikt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:42 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uitslag poll 1 🤙🏼 van lil baby brother
Hoeft niet meer. Tegenwoordig zo gekweekt dat het niet meer bitter is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Die bittere pin moet toch uit de witlof gehaald worden. Of zit dat er niet meer in
😅quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat 1 op de 10 per ongeluk verkeerd klikt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zat net op thuisbezorgd te zoeken naar spareribs.. Maar toen de spareribs op tafel kwamen heb ik de plannen gewijzigdquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:45 schreef Ireth het volgende:
Dat BB is niet goed voor mijn boodschappenlijstje, van de week al smiddags pannekoeken staan bakken en nou heb ik trek in spareribs en aardappelkroketjes met knoflooksaus
Normaal ging het toch rauw witloof zijn gemengd met mayonaise ? Dat begrijp ik nog wel bij dat gerecht.quote:
Toch haal je die mindere bittere er uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer. Tegenwoordig zo gekweekt dat het niet meer bitter is.
Shame on me. Ik eet ook alles met mes en vork.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zit jolien nou spareribs met mes en vork te eten
Echt spareribs en kip eet je met handen en dan echt alles eraf kluivenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Shame on me. Ik eet ook alles met mes en vork.
Eet echt niet graag met mijn handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |