Ze krijgen ze meestal wel op vrijdag volgens mij. Maar meestal pakken ze ze op zaterdag pas in. Danny en Lindsey zijn wel uitgekwaakd en ook wel klaar met pingpongen dus gingen het nu maar doen geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zit ik ook net te denken, de koffers op vrijdag?
Die Danny voelt zichzelf en al zijn zekerheid krimpen als een knul van 20 voorbij loopt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Het vriest gewoon als Jason langs Danny loopt
Hij wordt zelf net zo groot als wat er achter die gulp zitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Die Danny voelt zichzelf en al zijn zekerheid krimpen als een knul van 20 voorbij loopt.
Ha ha smalldick energy lolquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij wordt zelf net zo groot als wat er achter die gulp zit
Wedden, dat ze Jason zijn kop in gedachten hebbenquote:
gewoon doen, en ze dan 2 en 3 noemenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:13 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god ik kan een eendemars v2 en v3 opnemen inmiddels. Die 2 zijn echt niet bij elkaar weg te slaan
Als ze dan ook morgen maar aan elkaar zitten als er 1 uit moet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:13 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god ik kan een eendemars v2 en v3 opnemen inmiddels. Die 2 zijn echt niet bij elkaar weg te slaan
Danny :"damn, morgen alweer week 3 dat ik hier ben man"quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:16 schreef rinardo het volgende:
gewoon omdat het kan....
[ link | afbeelding ]
siamese tweeling eendquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:13 schreef ledn81 het volgende:
Ik snij de kont er af en de rest gebruik ik allemaal. Ook dat bittere stuk. Het verschil in elke hap die je dan eet vind ik juist lekker, anders is elke hap hetzelfde...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Die bittere pin moet toch uit de witlof gehaald worden. Of zit dat er niet meer in
Hier ook lekker, maar er zijn er veel die dat dus niet doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snij de kont er af en de rest gebruik ik allemaal. Ook dat bittere stuk. Het verschil in elke hap die je dan eet vind ik juist lekker, anders is elke hap hetzelfde...
Ja maar Lott he die weet het allemaal zo goedquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:35 schreef Kayro het volgende:
Eten koken met Bart..
De witlof is nog niet eens schoon en Charlotte begint alvast met de saus🙄🙄
Bart lust wel meer dan 1 witlofsalade (snap ik bart, ik ook)...
Chrlotte kent de kaassaus niet doet 't altijd met verse zoals 'iedereen'
Iedereen eindigt ook met de saus en kookt/bakt eerst het eten!!
Nope, was onderweg naar huis. Cosmetica zal wel gewoon desinfecteerpoeder zijn vermoed ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:47 schreef Kayro het volgende:
Wauw iemand een shot van alle cosmetica tassen van lindsey
zelfs charlotte d'r mond valt ervan open🤣🤣
Nee, krijgen koffers nu pas had ik begrepen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:59 schreef czvt het volgende:
Koffers maken op vrijdag i.p.v. zaterdag. Moet er dan iemand vandaag nog weg? Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |