Samen weg, nu meteen en dan groot feest met drank, eten en muziekquote:
Scherp!!🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny zocht nog een mooie quote om te tatoeėren
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Samen weg, nu meteen en dan groot feest met drank, eten en muziek
Ik dacht even dat je bedoelde zodat Bart kon vuurspuwen voor wat spektakel, maar dat doe je niet met spiritus lees ik nu lolquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:12 schreef Kayro het volgende:
Idee voor de Wall..
FLESJE SPIRITUS
Alcohol 96%
🤓🤓
Paar coins..🙄
Danny wil graag feestje, nou dat kan, morgen via de uitgang linea recta richting Leidseplein, doeiiii.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:36 schreef renevanlaaren het volgende:
dat feestje komt pas als danny met zijn loopeend is vertrokken
🤣🤣 nee kijken of ze deze fles gaan nuttigen ze willen alcohol dan krijgen ze alcohol😁quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde zodat Bart kon vuurspuwen voor wat spektakel, maar dat doe je niet met spiritus lees ik nu lol
Jolien praat met alle winden mee, opportunist ten voeten uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien gelijk over charlotte praten als ze van de bank op staat. Bah
Cosmetica? Dat gebruikt ze toch niet? Zullen dat niet gewoon tasjes zijn gevuld met cocktailprikkers?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:47 schreef Kayro het volgende:
Wauw iemand een shot van alle cosmetica tassen van lindsey
zelfs charlotte d'r mond valt ervan open🤣🤣
Ik heb ook de stream ff aangezetquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:41 schreef marky het volgende:
Voor het eerst schakel ik niet weg van de Dannycam. Goed te zien dat hij aan het inpakken is.
Zonder ... Kan het onderweg naar huis ff luchten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb ze wel een schone pendek eruit gehouden![]()
Aan Big Brotherquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Danny over Jason: deze man heb echt schijt.
![]()
Geen idee waar het over gaat
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zonder ... Kan het onderweg naar huis ff luchten.
Zit ik ook net te denken, de koffers op vrijdag?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:59 schreef czvt het volgende:
Koffers maken op vrijdag i.p.v. zaterdag. Moet er dan iemand vandaag nog weg? Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |