quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij wordt zelf net zo groot als wat er achter die gulp zit
Die haal ik er uit , dat is zo bitter, vooral met witlof uit de oven met kaas en plakjes katenspek erover, mijn favorietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Die bittere pin moet toch uit de witlof gehaald worden. Of zit dat er niet meer in
Ja maar dan heb je wel boter nodig en geen oliequote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die liesbeth zitten hoofdschuddend voor de livestream ,die lof moest toch gestoofd worden
Ja deze mis ik ook ff helemaalquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:40 schreef oma-Nijn het volgende:
1 zakje kaassaus.. daar wordt een halve pot bloem en fles melk bij gegooid..
Zal weinig 'kaas' smaak aan zitten
Ja zo at mijn man dat ook ik lust geen lofquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel boter nodig en geen olie![]()
Ik had de witlof gewoon fijngesneden en beetgaar gekookt, indikken met papje/sausje
Zo dus
[ afbeelding ]
Ow heerlijk, gekookte aardappelen, rundervinkies, runder justje over de aardappelenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zo at mijn man dat ook ik lust geen lof
Ze wilden meer saus..quote:
OpaNijn dacht dat er voor 1 persoon lag i.p.v. voor 6quote:
Als je ze ziet misschien ook maar beterquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:28 schreef Ireth het volgende:
Ze komen om in die aardappelkroketjes en hebben een lullig stukkie spareribs
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
OpaNijn dacht dat er voor 1 persoon lag i.p.v. voor 6
Ik had het ook allemaal soldaat gemaakt hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
OpaNijn dacht dat er voor 1 persoon lag i.p.v. voor 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |