Voor een Clownshoe valt het toch wel mee?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
BMW wat doe je...![]()
Van een eens zo mooi merk tot... ja, wat?
Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben...
Dit is wel echt een mooi concept alleen is al bekend dat dit geen productieauto gaat worden..quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor een Clownshoe valt het toch wel mee?
[ afbeelding ]
Goeien kont.
Dan toch maar een FF halen. Ook wat ruimer/praktischer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is wel echt een mooi concept alleen is al bekend dat dit geen productieauto gaat worden..
Mocht je er eerst een normale idrive in retrofitten (dat kan, met nieuw dashboard) dan is nextgearmedia een aanrader om er meer mogelijkheden aan te geven:quote:Op maandag 15 juli 2024 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mis alleen de moderne infotainment enorm, het is helaas een uitvoering zonder iDrive dus ik heb alleen een cd-speler en aux-aansluiting. Zit nog een beetje te kijken of ik dat kan upgraden op een of andere manier, maar ik wil er wel eentje die er een beetje OEM uit ziet. Ik hou liever de huidige headunit met al zijn beperkingen dan dat ik er eentje inzet die veel te futuristisch oogt.
iDrive retrofitten is denk ik een iets te prijzige en iets te overdreven ingreep voor een auto die toch al aan de oude kant is en zoveel gereden heeft. Ik heb wel dit apparaat gezien waarvan het design me wel aanspreekt, dus wellicht dat ik daarvoor ga.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:11 schreef DX11 het volgende:
[..]
Mocht je er eerst een normale idrive in retrofitten (dat kan, met nieuw dashboard) dan is nextgearmedia een aanrader om er meer mogelijkheden aan te geven:
https://nextgearmedia.nl/(...)droid-auto-retrofit/
En dan ziet het er dus nog stock uit, zelfde scherm enz. Ben er erg blij mee.
Heb je een 2-deurs of 4-deurs 330? Bij 4-deurs denk ik niet dat je veel terugziet van je investeringen. Mijn E46 330 Touring vond ik een fijne auto, maar een E46 M3 is een heel ander verhaal qua rijden en kosten.Is een goeie E90 M3 niet makkelijker te vinden?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:29 schreef matigeuser het volgende:
GVD jongens ik wil een E46 M3. Zit er al jaren op te geilen maar ze worden alleen maar duurder.
...
Heb nu een 4 deurs sedan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb je een 2-deurs of 4-deurs 330? Bij 4-deurs denk ik niet dat je veel terugziet van je investeringen. Mijn E46 330 Touring vond ik een fijne auto, maar een E46 M3 is een heel ander verhaal qua rijden en kosten.Is een goeie E90 M3 niet makkelijker te vinden?
Ja, ook daar komen weer kosten bij kijken. Het blijven oude auto's inmiddels natuurlijk. En het zal in onderhoud ook wel flink duurder zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan heb je het alleen maar over de aankoopprijs.
Kijk met vier ogen kritisch naar het subframe.
Reserveer 1500 euro voor het vervangen van de drijfstanglagers.
Ben je niet wat te zuinig met de prijzen? Een auto geheel overspuiten voor 1500-2500 euro lijkt me erg laag als je al ziet dat je minimaal 1500 euro aan lak en 'overige materialen' kwijt bent voor een e46 sedan, vanuitgaande dat je geen goedkope mipa lak gebruikt maar de betere merken (ppg oid), en dat is als je de huidige kleur aanhoud, als je een andere kleur wil gaat het nog wel een stuk duurder worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Heb nu een 4 deurs sedan.
Het is wel 'the next best thing' zeg maar, voor mensen die een M3 niet kunnen betalen. Derhalve denk ik dat de waarde op zich wel redelijk in orde blijft. Volgens mij is hij nu ook al meer waard dan wat ik er 3 jaar geleden voor heb betaald als ik het aanbod zo zie.
Maar inderdaad:
- Roest fixen (800-1000)
- Overspuiten in zijn geheel (1500-2500)
- Nieuwe banden rondom (500-600)
- En dan eigenlijk nog een keer velgen + uitlaat + rubbers detaileren / herstellen (500?)
Dat is toch wel een smak geld om hier tegenaan te gooien. Helaas is het verschil met een M3 gewoon veel te groot geworden.
Ik heb niet gekeken naar E90's m3, maar ik denk niet dat ze veel goedkoper zijn aangezien die een v8 heeft die ook erg gewild is. En ik vind de e46 eigenlijk gewoon de mooiste auto die er bestaat. Heb zelf wel een e90 330i gehad. Absoluut niets mis mee, maar de e46 wint toch de kroon voor mij.
Ik had nog geen offertes opgevraagd dus het zou zeker kunnen dat ik te laag zit. Dan moet ik dat overspuiten misschien ook maar uit mijn hoofd gaan zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:02 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ben je niet wat te zuinig met de prijzen? Een auto geheel overspuiten voor 1500-2500 euro lijkt me erg laag als je al ziet dat je minimaal 1500 euro aan lak en 'overige materialen' kwijt bent voor een e46 sedan, vanuitgaande dat je geen goedkope mipa lak gebruikt maar de betere merken (ppg oid), en dat is als je de huidige kleur aanhoud, als je een andere kleur wil gaat het nog wel een stuk duurder worden.
Vandaag weer gestrand met exact dezelfde klachten, na dus een vervanging van de accu en dynamo een maand geledenquote:Op maandag 15 juli 2024 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Klein kickje. Sinds een maand of 5 ook in het bezit van mijn eerste BMW, een E90 om precies te zijn. Mijn private leasecontract liep af en wilde niet meer leasen, want ik betaalde 400 per maand voor een Kia Picanto. Wilde eigenlijk een modernere auto, maar ik ben gaan samen wonen met mijn vriendin en we hebben 4 maanden geleden een kindje gekregen dus het geld was op andere plekken nodig
Uiteindelijk kwam de E90 van een goede vriend beschikbaar die hem 10 jaar heeft gehad en prima onderhouden heeft, dus dat was wel een buitenkansje. Normaal zou ik niet zo staan te springen om zo'n oude auto met 230k op de klok, maar van hem durfde ik het wel aan.
Erg leuke auto moet ik zeggen (al is een sedan niet praktisch met een kinderwagen), ondanks de leeftijd en kilometer rijdt het frisser dan de Picanto die ik had en 12 jaar jonger was. Ik mis alleen de moderne infotainment enorm, het is helaas een uitvoering zonder iDrive dus ik heb alleen een cd-speler en aux-aansluiting. Zit nog een beetje te kijken of ik dat kan upgraden op een of andere manier, maar ik wil er wel eentje die er een beetje OEM uit ziet. Ik hou liever de huidige headunit met al zijn beperkingen dan dat ik er eentje inzet die veel te futuristisch oogt.
Nu eerst wachten tot ie terug is van de garage, want gisteren begaf het laatste nog originele onderdeel het en met de accu/dynamo was dat wel een redelijk cruciaal iets
Zoek anders op mobile.de in europa naar schade auto's. Of m3's met motorschade.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:29 schreef matigeuser het volgende:
GVD jongens ik wil een E46 M3. Zit er al jaren op te geilen maar ze worden alleen maar duurder.
Heb nu een E46 330i met M-pakket. Ofwel, the next best thing. Maar ja, het is het gewoon net niet allemaal. Ook een saaie kleur (zwart). Paar roetsplekjes bij de wielkasten en de lak zelf is ook niet meer zo mooi. Moet er eigenlijk gewoon een paar duizend euro tegenaan gooien om hem weer helemaal mooi te maken, binnen en buiten. Over laten spuiten in een mooie kleur wellicht. Maar zou ik die investering nog terug krijgen? Denk het niet.
Nieuwe banden rondom binnenkort ook nodig.
Had liever 5-10k bij gelegd voor een M3. Maar die dingen beginnen tegenwoordig bij 30k. Iemand hier nog eentje te koop staan?
Vreemd, is er nieuw dynamo geplaatst destijds?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vandaag weer gestrand met exact dezelfde klachten, na dus een vervanging van de accu en dynamo een maand geleden
Hopelijk een fix onder garantie en dat er verder niets met de auto aan de hand is, anders moet ik goed denken wat ik wil. Zoals ik in mijn eerste post al zei, de auto in februari gekocht omdat ik niet opnieuw wilde private leasen, maar mijn oorspronkelijke plan (een auto van max 8 jaar oud en max 150k op de klok) niet door kon gaan wegens geld dat op andere plekken nodig was. Ik wilde deze auto dan een tijdje gaan rijden, snel mijn spaarrekening weer aanvullen en alsnog voor zo'n jonge auto gaan. Momenteel is mijn spaarrekening alleen nog altijd niet genoeg aangevuld om voor een jonge auto te gaan (ik gok dat ik met mijn huidige budget een auto in het D-segment van 10-12 jaar oud met kilometerstanden tussen de 180k en 200k kan kopen), maar als ik deze E90 helemaal ga fixen dan ga ik er voor langere tijd mee door omdat ik het anders zonde van het geld van de reparatie vind.
Auto is verder overigens echt prima. Motor is goed, versnellingsbak is goed, koppeling is goed, remmen zijn goed, alle knopjes en opties werken zoals het hoort, geen roest.....
Yep, nieuwe accu en dynamo vorige maand. Zal dus wel een maandagochtendmodel geweest zijn en ze gaan het in principe onder garantie vervangen, maar ze gaan ook verder kijken of er geen verdere oorzaak is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vreemd, is er nieuw dynamo geplaatst destijds?
Die kans is best aanwezig. Als er een te hoge stroom loopt (parasitic draw) als de auto is afgesloten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Yep, nieuwe accu en dynamo vorige maand. Zal dus wel een maandagochtendmodel geweest zijn en ze gaan het in principe onder garantie vervangen, maar ze gaan ook verder kijken of er geen verdere oorzaak is.
Ze hadden L-R gewisseld en toen bleek het probleem aan de klink te liggen, dus blijkbaar ging het probleem mee met de klink.quote:
Bij de Autodoktoren(YT, let op Duitse humorquote:Op donderdag 5 september 2024 13:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ze hadden L-R gewisseld en toen bleek het probleem aan de klink te liggen, dus blijkbaar ging het probleem mee met de klink.
Ik vraag altijd wel de defecte onderdelen terug, altijd interessant om zelf nog even "mee te kijken".
Waarom doe je die dan in godsnaam weg en koop je vervolgens een Kia zaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Bekende vanmiddag hier met een E92 M3, blijft wel mooie auto. Maar hij heeft gele remklauwen. Is dat tegenwoordig gebruikelijk bij BMW? Vroeger toch altijd rood of blauw?
Leuk 420 pk V8... maar hij is even snel als m'n M135i wasik mis dat bommetje wel nu ik in een Kia Ceed rij
Ja heb wel een beetje spijt, maar ik hou van zaaadquote:Op donderdag 5 september 2024 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom doe je die dan in godsnaam weg en koop je vervolgens een Kia zaad![]()
Tijd voor een M140i dan. B58 genot
Je had toch heel veel verschillende auto's tegelijk dacht ik? Dan vind ik het toch wel opmerkelijk dat je nu 'genoegen' neemt met een Kia station als je van een M135i afkomt. Moet zeggen dat ik ze nooit gereden heb die Ceeds, wel een Toyota Auris en dat komt que rijden absoluut niet in de buurt van een 1-serie. Niet alleen qua vermogen maar ook qua rijden. Beetje snel een bocht nemen met zo'n ding en je hebt geen idee hoeveel marge je nog hebt voordat je de grip verliest, echt niks geen gevoel gewoon, het gaf me weinig vertrouwen om nog harder te pushen. En de kont draait ook niet mee, je schuift gewoon rechtuit in een haakse bocht als het beetje vochtig is op klinkers.quote:Op maandag 9 september 2024 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja heb wel een beetje spijt, maar ik hou van zaaad![]()
![]()
Kijken af en toe wel rond naar een M4 cabrio maar een mooie auto rijden in NL is gewoon verhoudingsgewijs veel te duur gemaakt. Als je het narekent (en dat doe ik natuurlijk als boekhouder) dan is de conclusie bijna altijd dat het nergens op slaat. Ja lol, plezier of hoe je het wil noemen is ook wat waard maar hoeveel plezier geeft het je, want laten we eerlijk zijn, je went heel snel aan een snelle auto
Ik heb nu een full option Ceed station, met trekhaak, plugin hybride, 7 jaar garantie, en zo'n 1 op 19 verbruik. Een echte boekhoudersauto... maar wel heel praktisch![]()
![]()
![]()
Alleen voor erbij... 50/50 met iemand anders. Dan is het allemaal nog betaalbaar en ik rij toch niet zo vaak. Maar verdien ook niet zoveel meer als vroeger helaas.quote:Op maandag 9 september 2024 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je had toch heel veel verschillende auto's tegelijk dacht ik? Dan vind ik het toch wel opmerkelijk dat je nu 'genoegen' neemt met een Kia station als je van een M135i afkomt. Moet zeggen dat ik ze nooit gereden heb die Ceeds, wel een Toyota Auris en dat komt que rijden absoluut niet in de buurt van een 1-serie. Niet alleen qua vermogen maar ook qua rijden. Beetje snel een bocht nemen met zo'n ding en je hebt geen idee hoeveel marge je nog hebt voordat je de grip verliest, echt niks geen gevoel gewoon, het gaf me weinig vertrouwen om nog harder te pushen. En de kont draait ook niet mee, je schuift gewoon rechtuit in een haakse bocht als het beetje vochtig is op klinkers.
En zelf kijk ik ook best wel naar kosten van een auto, vandaar dat ik een gechipte 116i rij en geen M140i. Omdat je inderdaad een stuk meer betaalt voor dat extra vermogen terwijl je het 90% van de tijd niet kan gebruiken omdat je in druk verkeer rijdt en niet in kunt halen. Lekker hard over rotondes of door bochten blijft genot, en 220pk vind ik voldoende vlot. Met minder zou ik echter ook geen genoegen meer nemen bij een volgende auto.
Maar waarom kijk je naar een M4 als je vermogen nu niet meer boeiend vindt, dan kun je financieel gezien veel beter een 420i kopen toch?
"een soort leder"?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:59 schreef einzeinz het volgende:
Zouden jullie dit durven gebruiken om het interieur van jullie BMW schoon te maken?
https://www.action.com/nl(...)r-rozemarijn-gember/
Mijn dashboard is een soort leder. De binnenzijde van de deuren zijn hard plastic.
Ik denk dat het kunst leder is. 1 van bmw's manieren in geen dierlijke producten meer te gebruiken. Ik zou dit vanwege de geur ook niet snel gebruikenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
"een soort leder"?
De geur lijkt mij het grootste risico.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:31 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik ben voornemens een BMW 5 serie te gaan kopen, harde eisen : automaat, sedan, titanium-look ( geen hout-look)
Ik rij max 60.000 per jaar, snelweg.
Ledere bekleding, face-lift, xenon koplampen, allemaal leuk als extra.
Budget ¤10.000.
Ik snap dat ik hiermee geen piepjonge wagen koop. Het enige waar ik nu enorm op gespinst ben is de hoeveelheid eigenaren. Een beamer met 180.000 op de teller en 2 eigenaren, het liefst één, lijkt mij dat er iemand, of twee, veel liefde (lees; grote&kleine beurten) erin gestopt heeft. (Naast NAP, uiteraard)
Mijn garagist is bwm-liefhebber ( ze racen er ook mee) ik wil een zoekopdracht bij hem uitzetten.
Is mijn bedrag haalbaar voor een nette beamer, met mijn eisen?
Qua onderhoud is er geld genoeg, maar wil niet na een maand alle schokbrekers vervangen (o.i.d.)
Ja, idd het is een kunstleder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:46 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ik denk dat het kunst leder is. 1 van bmw's manieren in geen dierlijke producten meer te gebruiken. Ik zou dit vanwege de geur ook niet snel gebruiken
Kunstleder en leder is het beste schoon te krijgen met driehoek-zeep (groene zeep)quote:
2011, tip van spectrumanalyser geprobeerd, gebeurd niets..quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:00 schreef Hyperdude het volgende:
Stond bij mij wel in instructieboekje. F11 2011
Welk jaar is jouw 5?
Via usb stick dan waarschijnlijk opgeslagen op de harde schrijf van de BMW. Je kan wss via usb stick zelf mp3's opslaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:31 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Zit nu in een beamer waarin Celine Dion, Neill Diamond, en (oa) Adele opgeslagen zijn...
Huidige eigenaar(moi), creedence, gun's no roses, black keys, Johnny Cash, und soweiter...
Aaaarghh!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Via usb stick dan waarschijnlijk opgeslagen op de harde schrijf van de BMW. Je kan wss via usb stick zelf mp3's opslaan.
Kan je geen dongle gebruiken?
https://www.amazon.nl/dp/B01HXXJPWK
Deze werkte in mijn F20 destijds goed, je verbind bluetooth met deze dongle die dan geluid via aux afkan spelen. Zo kan je ook spotify en navigatie/flitsmeister gewoon gebruiken. Daarnaast werkt ook calls gewoon.
Als jouw F11 deze heeft dan gaat het wss werken.
[ afbeelding ]
Mooi, maar spotify via je telefoon muziek laten afspelen is toch veel fijner?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:49 schreef Nielojram75 het volgende:
Gefixt vandaag! Je moet wat in wasstraat![]()
Vanaf vandaag alleen maar goede opgeslagen muziek in mijn beamertje!
Ben na 3 jaar betalen voor spotify en wellicht 4x gebruiken, gestopt met dat lidmaatschap.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mooi, maar spotify via je telefoon muziek laten afspelen is toch veel fijner?
Don't judge the music by the car, she drivesquote:Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Met die muziek zou je eerder een Corvette of Dodge Challenger associëren. Maar fijn dat het opgelost is.
Ik zou hier wel mee oppassen, eigenlijk raad ik je aan om een ODB scanner mee te nemen waar bijvoorbeeld Carly of BIMMERCODE te gebruiken om zodoende enige gewiste errorcodes te achterhalen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
In Barneveld staat een BMW 316i in Estoril blauw te koop. iets geks met deze auto: 23 eigenaren! In 2016 is de auto 13 keer van eigenaar gewisseld.
Schaderapport heb ik nog niet opgevraagd, ben benieuwd.
Barneveld is een uur rijden, een proefrit aanvragen en naar de eerste beste garage rijden voor inspectie is een optie.
Stock is ie al wel sneller op de 0-100 dan mijn E90 320i volgens de fabriekquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:09 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk dat de reden is dat deze 23 eigenaren heeft gehad voornamelijk mee te maken heeft dat het een auto is die wel er mooi uitziet, maar uiteindelijk voor veel BMW rijders net iets te langzaam is.
Had zelf nog geen kenteken check gedaan, wel vreemd dat hij nu geregistreerd staat als particulier ingeschreven en niet bij autobedrijf. Mss bedrijf nog te klein om te registreren als autohandelaar?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
23 eigenaren, waarvan 17 autobedrijven volgens de kentekenapp die ik altijd raadpleeg. Dan ziet het er al weer heel anders uit, al hebben ze hem niet allemaal heel lang gehad en is de huidige tenaamgestelde ook een particulier die hem pas 2 weken heeft. Dat is dan wel weer apart.
[..]
Stock is ie al wel sneller op de 0-100 dan mijn E90 320i volgens de fabriekEn daar heb je dus ook nog een 316i en 318i van. Mijne heeft wel 15pk meer en weegt 15kg minder, dus blijkbaar is zo'n geblazen 1.6 toch een stuk efficiënter dan mijn atmosferische 2.0.
In gedachte wel, zit hem al jaren te "overwegen" maar toch wel duurquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:31 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand ervaring met deze training?
https://bmwdrivingexperience.nl/product/bmw-safety-training/
DOEN!quote:Op zondag 1 december 2024 12:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
In gedachte wel, zit hem al jaren te "overwegen" maar toch wel duur
Deze is trouwens nog veel toffer:
https://bmwdrivingexperience.nl/product/m-race-track-training/
Ze hebben aardig wat keuzes:
https://bmwdrivingexperience.nl/
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Ziet er mooi uit. 13 jaar valt ook mee. Hoeveel kilometer op de teller? welk model is het btw (kon ik zo snel ook niet lezen).quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:54 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Thx voor jullie input![]()
(Zit je op een voornamelijk mannelijk forum, vind je een BMW-pijlertje en iedereen blijft stil...)
Enfin, mijn garagemannetje heeft deze beauty vanmorgen opgehaald, na zijn zegeningen, want ik koop hem via hem, dus hij moet garantie verlenen. Geen nieuwe, maar wel 2 eigenaren, waarvan de laatste extra lief is geweest om haar 9 jaar 's nachts in de garage te laten slapen, geen poepelegein vbw APK (rapport gekocht via finnik) , dealer-onderhouden, amper-gelopen-continental bandjes, km-stand NAP, gewoon een knappe bak.
Maandag ga ik haar ophalen.
Je suis in love, maintenant
151.000 NAP, F10. Dealer (Dusseldorf) onderhouden, heb de printjes in de auto, van de uitgelezen sleutel.quote:Op zondag 1 december 2024 23:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Ziet er mooi uit. 13 jaar valt ook mee. Hoeveel kilometer op de teller? welk model is het btw (kon ik zo snel ook niet lezen).
Viel spass
F10 en dan welk model precies?quote:Op maandag 2 december 2024 20:26 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
151.000 NAP, F10. Dealer (Dusseldorf) onderhouden, heb de printjes in de auto, van de uitgelezen sleutel.
Ben zo blij met haar, maarja, mega-upgrade na een achttien-jarige polo![]()
Alsof je in een doos woont, en je opeens een villa kan ( en gaat) kopen
523.quote:Op maandag 2 december 2024 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
F10 en dan welk model precies?
520i?
Hoeveel kilometers heb je nu gereden (ongeveer) en wat zijn de plus- en minpunten? Leuk dat je een auto hebt kunnen kopen waar je echt gepassioneerd over bent. Hopelijk vallen de onderhoudskosten mee!
Dat is volgens mij gewoon afkeur...quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nouja, danmaar zonder werkende ruitensproeier naar de APK. Ik meld het wel even bij de monteur.
yup. zal even een nieuw pompje in moeten. het is nu verrot koud om dat hier buiten op de parkeerplaats te gaan rotzooien. laat het de garage doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |