Je hebt nog steeds geen idee, gezien je achterlijk reacties aan mij gericht.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:38 schreef Document1 het volgende:
Ooit als klein mannetje in de Kuip zien spelen. Al had ik geen idee toen.
Hoelang zijn je tenen? Ik gok op z’n minst schoenmaat 48.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen idee, gezien je achterlijk reacties aan mij gericht.
Oh ja ongetwijfeld, in Catalonië volksheld nummer 1. 110% tegen de altijd vervelende Franco, dat is dan wel weer top.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kop boven het maaiveld in NL, dan krijg je dit soort teksten. Dat kan natuurlijk niet.
Velen realiseren zich niet wat Cruijff heeft betekend in het buitenland. Binnen en buiten het voetbal.
80.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoelang zijn je tenen? Ik gok op z’n minst schoenmaat 48.
Flikker nou maar weer op.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoelang zijn je tenen? Ik gok op z’n minst schoenmaat 48.
Altijd vervelende Franco Ha ha ha.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld, in Catalonië volksheld nummer 1. 110% tegen de altijd vervelende Franco, dat is dan wel weer top.
Dat was nou niet echt een sympathieke man. Maar toch genoeg gekken in Spanje die hem nog altijd vereren. Mijn vader draait zich om in zijn graf.quote:
Nooit geweten dat je Spaanse roots hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was nou niet echt een sympathieke man. Maar toch genoeg gekken in Spanje die hem nog altijd vereren. Mijn vader draait zich om in zijn graf.
Bij hans Teeuwen in de klas gezeten ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was nou niet echt een sympathieke man. Maar toch genoeg gekken in Spanje die hem nog altijd vereren. Mijn vader draait zich om in zijn graf.
Ha ha haquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
staat voor mij wel los van de persoon Cruijff, die zich in de periode die ik me goed kan herinneren zich bij Ajax toch niet al te sympathiek heeft opgesteld.
Ik haat gezelligheid en schijnheiligen. Rot nu maar weer op.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je bent weer de gezelligheid zelf zo te lezen.![]()
Tong “ik help mijn eigen topic wel om zeep” 80.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezelligheid en schijnheiligen. Rot nu maar weer op.
Jij mag het laatste woord hebben. Fossiele amoebe.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Tong “ik help mijn eigen topic wel om zeep” 80.
Feijenoord. Blijft mooi dat de grootse Ajacied de beste Feijenoorder ooit is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Uit rancune als Ajacied een jaar bij Feyenoord spelen, moet je toch ook wel lange tenen hebben.....
En un momento dadoquote:
Hij had kanker.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was niet ineens. Hart problemen, open hartoperatie gehad. Kettingroker.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je eens hier kijken.....Hoe ie internationaal wordt geëerd......
https://www.facebook.com/groups/1271971462953046
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |