quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
Hahaha die Noren worden in 1 minuut naar huis gespeeld ,,,, in Oslo
Wat een armoedige poule. En dan staat Noorwegen met een beter team nog op 0 punten... :quote:Op maandag 19 juni 2023 19:57 schreef hhh38 het volgende:
Die poule van Kroatië, Turkije, Wales en Armenië wordt wel interessant
Als die Grieken in september de bus gaan parkeren dan krijgt Oranje het ook zwaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Grieken houden het makkelijk op 0-0 en Nederland krijgt even jantje van die ongemotiveerde Fransen..
Keeper stond nu ook nog met een voet achetr de lijn ...quote:Op maandag 19 juni 2023 22:01 schreef Zorro het volgende:
Belachelijk
De Spaanse keeper deed in de penaltyserie tegen Kroatië EXACT hetzelfde en dat werd goedgekeurd
precies. Daarom zeg ik ook exact hetzelfde. Maar nu moet ie over. Schandaligquote:Op maandag 19 juni 2023 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Keeper stond nu ook nog met een voet achetr de lijn ...
Jammer want Frankrijk idd .... en die steeds meer kasones krijgende Mpappiequote:Op maandag 19 juni 2023 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
precies. Daarom zeg ik ook exact hetzelfde. Maar nu moet ie over. Schandalig
Maar het ging om de verdedigers die al in de 16 stonden. De Griek die er al het verst in stond was zelfs degene die de bal wegwerkte.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:01 schreef Zorro het volgende:
Belachelijk
De Spaanse keeper deed in de penaltyserie tegen Kroatië EXACT hetzelfde en dat werd goedgekeurd
Dan maakte ik de klassieke fout de commentator te geloven.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar het ging om de verdedigers die al in de 16 stonden. De Griek die er al het verst in stond was zelfs degene die de bal wegwerkte.
onderzoek naar matchfixing daar graag, je weet het maar nooit daar van zo'n corrupt landquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |