In '45 hadden ze het lek ook niet boven.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
Duitsland heeft het lek nog niet boven
Die haalt het EK in eigen land niet eensquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:34 schreef wimderon het volgende:
Hans-Dieter Flick heeft een groot probleem.
Zouden ze Okudera nog kennen ?quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:31 schreef Sabata het volgende:
Nan da tè. Takuma Asano flikt het weer. 1-3, na balverlies Gosens. De eerste toeschouwers verlaten het pand, het Flick rot op rolt van de tribunes. En Samuari Blue ziet dat het goed is.
En Dusseldorf speler Aoi Tanaka maakt het allemaal duidelijk: 1-4, donderend gejuich van de Japanse fans, fluitconcerten van de weglopende Heimfans
Grinnik, zou helemaal grappig zijn natuurlijk als die cyclus zich voortzet na volgend jaarquote:
Nwah, welke dan?quote:Op zondag 10 september 2023 17:18 schreef Evangelion het volgende:
Nagelsmann kan beter wachten op een leuke club
Ik word hier zo blij van.quote:
Gezien de aantrekkingskracht van de Premier League tegenwoordig reken ik op een Wolves of Evertonquote:
Het grappigste, of eigenlijk idiote vond ik dit weekend wel om te lezen dat Lopetegui niet naar Villarreal wil omdat hij nog een Engels avontuur wil.quote:Op zondag 10 september 2023 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de aantrekkingskracht van de Premier League tegenwoordig reken ik op een Wolves of Everton
Misschien kan ie naar Norwich, die promoveren altijd wel binnen 2 seizoenen.quote:Op zondag 10 september 2023 17:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het grappigste, of eigenlijk idiote vond ik dit weekend wel om te lezen dat Lopetegui niet naar Villarreal wil omdat hij nog een Engels avontuur wil.
Ik denk dat Fulham een veilige gok is. Die hebben vorig seizoen flink overgepresteerd, en Shahid Khan blijft een zware drinker.quote:Op zondag 10 september 2023 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kan ie naar Norwich, die promoveren altijd wel binnen 2 seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |