SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tekken op de pspquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Geloof het niet .
Maar ik heb een psp gekocht in 2023.
Zo goed als nieuw.
En binnen kort ga ik dat ding hacken.
Lekker game op zijn tijd.
Wel was de accu dood als een pier en daar een anderen voor gehaald .
Mijn ouwe ben ik namelijk kwijt maar de games heb ik nog wel in bezit .
PSPquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Geloof het niet .
Maar ik heb een psp gekocht in 2023.
Zo goed als nieuw.
En binnen kort ga ik dat ding hacken.
Lekker game op zijn tijd.
Wel was de accu dood als een pier en daar een anderen voor gehaald .
Mijn ouwe ben ik namelijk kwijt maar de games heb ik nog wel in bezit .
Nooit niet gehad.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:28 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
PSP![]()
Heb hier ook nog een oude PSP en een gehackte PS Vita Oled liggen.
Als je hem geflashed hebt kun je er ook SD adapters voor halen want die originele PSP geheugen is tering duur.
Ja die pro duo kaarten zijn veelste duur.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nooit niet gehad.
Was wel aan het kijken naar daar vragen ze de hooft prijs voor.
Ik heb mijn ouwe nogquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja die pro duo kaarten zijn veelste duur.
Drm zoiets halen en dan een SD kaart erin. Krijg je veel meer geheugen voor je geld.
https://www.consolerepara(...)pro_duo_adapter.html
Let op, ben niet bekend met die winkel verder gaat om het product, je kan ze vast ook wel op amazon halen of nog goedkoper op AliExpres bv. Verder ff uitzoeken hoe en wat want als ik het goed herinner moest je wel het een en ander instellen op de PC of PSP om het werkend te krijgen, maar die info kan je vast wel op internet of YT vinden.
Ja voor savegames wss zat maar als je hem gehacked hebt heb je misschien behoefte aan wat meer geheugen als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouwe nog
En die heeft altijd gewerkt zonder problemen op mijn ouwe psp
Oke alleen als opslag gebruikt voor de save games.
Verder heb ik een originele van 2Gb
Stray is inderdaad fantastischquote:Op vrijdag 24 maart 2023 03:35 schreef OMG het volgende:
Gisteren Stray uitgespeeld, vandaag begonnen met The Last of Us Part 1. Wat een game..
Moet je eens een fighter game gaan spelen en dan naar de combos kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:14 schreef Radjan het volgende:
God of War is fantastisch maar al die verschillende combo's die je moet onthouden dat valt niet mee. R1. R1. R1. R2 . l2 ofzo, krijgt die combinaties maar eens in je hoofd gestampt. Ik blijf daarom ouderwets hakken met mijn bijl en af en toe met mijn schild
Ah joh, die hoef je toch niet precies te gebruiken?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:14 schreef Radjan het volgende:
God of War is fantastisch maar al die verschillende combo's die je moet onthouden dat valt niet mee. R1. R1. R1. R2 . l2 ofzo, krijgt die combinaties maar eens in je hoofd gestampt. Ik blijf daarom ouderwets hakken met mijn bijl en af en toe met mijn schild
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah joh, die hoef je toch niet precies te gebruiken?
Button mashen en per ongeluk een combo doen werkt ook
Resident Evil bundel van deel 2 en 3 een optie?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb vanaf nu te zondagavond om te gamen.
Hogwarts klaar. Cod is wel leuk online. Maar gaat ook vervelen.
Ik zoek een game die mij 2,5 dag blijft boeien
GOW Ragnarokquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb vanaf nu te zondagavond om te gamen.
Hogwarts klaar. Cod is wel leuk online. Maar gaat ook vervelen.
Ik zoek een game die mij 2,5 dag blijft boeien
Shitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Resident Evil bundel van deel 2 en 3 een optie?
Redelijk korte games, bundel is 15 euro in de sale nu
Dat is helemaal niks voor mijquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Dit weekend open bèta voor Diablo 4.
Is al naar beneden te laden, vanaf 17.00u te spelen.
Het kriebelt hier, maar de PS VR 1 werd uiteindelijk alleen nog gebruikt voor Beatsaber.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:56 schreef Dopekoe het volgende:
Net de psvr2 besteld, hopelijk maandag en anders dinsdag binnen
Ben erg benieuwd
Ik twijfel of ik Diablo4 leuk ga vinden (vanwege isometrisch perspectief).quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Dit weekend open bèta voor Diablo 4.
Is al naar beneden te laden, vanaf 17.00u te spelen.
Een beetje je Saber beaten is wel aan jou besteed zeg maarquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kriebelt hier, maar de PS VR 1 werd uiteindelijk alleen nog gebruikt voor Beatsaber.
Zag wel Moss 2 staan.....
Niet super hot spelenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kriebelt hier, maar de PS VR 1 werd uiteindelijk alleen nog gebruikt voor Beatsaber.
Deel 1 wel, de PS4 versie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:12 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wil dead island. Maar dat gaat niet op ps5
Ik vind dat isometrisch 3D ook niks, desondanks paar jaar terug Diablo 3 in een sale gekocht voor weinagh en dat is best tof.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Diablo4 leuk ga vinden (vanwege isometrisch perspectief).
En ik heb nooit 1, 2 of 3 gespeeld.
Trailer zag er wel fantastisch uit, maar zodra het op gameplay overging dacht ik "Hmm, niet direcft iets voor mij".
Then again, don't knock it 'till you've tried it.
Denk dat ik meer voor Baldur's gate te porren ben.
Deel 2 komt gewoon uit op de PS5 hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 wel, de PS4 versie.
Is gewoon op de PS5 te spelen.
Jaren terug ooit gekocht in de Store voor 5 euro of zo.
Paar weken geleden nog even gespeeld.
Ik ben zelf al super hotquote:
Ja ik vond Divinity 2: original Sin uiteindelijk ook erg leuk, maar dat perspectief schrikt me toch altijd een beetje af. Is niet mijn voorkeur zeg maar. Het voelt altijd als schaken of zo?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat isometrisch 3D ook niks, desondanks paar jaar terug Diablo 3 in een sale gekocht voor weinagh en dat is best tof.
Wel alleen de campaign gespeeld, dat hele eindeloze endgame gebeuren waar je continue hetzelfde doet voor betere gear is niks voor mij.
Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:34 schreef Radjan het volgende:
[..]
Deel 2 komt gewoon uit op de PS5 hoor.
Dat kan ik niet ontkennen. Ook niet bevestigen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelf al super hot![]()
En die heb ik al gespeeldGedeeltelijk.
Ow echtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 wel, de PS4 versie.
Is gewoon op de PS5 te spelen.
Jaren terug ooit gekocht in de Store voor 5 euro of zo.
Paar weken geleden nog even gespeeld.
Hij reageerde op bepaalde hogere levels niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen. Ook niet bevestigen.
Waarom maar gedeeltelijkvind het echt 1 van de leukste vr games
Alles wat je op de PS4 kon spelen, kun je ook op de PS5 spelen.quote:
Het wordt m'n 1e vr ervaring en verwacht de komende jaren wel wat mooie titels en ga ook voor de upgraded VR1 titels. Stiekem hoop ik dat half life alyx nog naar de ps komtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het wel ja. Is wel echt een spel waar je beweging heel belangrijk is omdat je de tijd er mee in slowmotion doet. Jammer wel. Het is wel echt tof. Als je hem uitgespeeld hebt unlock je ook andere gamemodes niet nog toffer zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij reageerde op bepaalde hogere levels niet helemaal lekker.
Of dat nou door de afleidende philips HUE lampen lag, de hoeveelheid licht, de positie, gene idee.
Maar het begon te frustreren.
Waste of Spacequote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste weken iedere keer even spelen in de vroege ochtend of late avond. Als vrouwlief en dochterlief op bed liggen.
Best aardig wat uit de back-log weg kunnen werken. Een DLC van Goat Simulator nog even afgemaakt. Denk vanavond en morgen de Waste of Space DLC nog een keer doen. Het voelt als opruimen. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |