abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2023 @ 14:42:53 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_208932879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:21 schreef quo_ het volgende:

[..]
Om een voorbeeld te geven: lees de formulering van onze klimaatkabouter als reactie op de uitgestoken hand van van der Plas eens zorgvuldig na, de arrogantie spat er af.
Het gaat Timmermans om de macht , verder niets, dogma''s staan vast voor hem , kernenergie , biomassa , boeren weg jagen ,

Ben een beetje klaar met de lummel en zelf woont ie in een boerderij met label G g
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:14:50 #177
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_209000582
Het is tijd voor nieuwe gezichten bij de BBB.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209030274
Stem je niet op BBB? Stem dan...

twitter
pi_209710852
Ik had dezelfde gedachte als Rob Hoogland bij het horen van CvdP.
quote:
Ten eerste wil ik verwijzen naar haar commentaar op de totaal uit de hand lopende asielzoekerskwestie. Caroline kreeg daarover deze week het woord en betoonde in de woordenbrij die zij vervolgens traditioneel op haar toehoorders losliet zoveel compassie met de migranten die het land overspoelen, dat het heel even leek alsof zij niet meer namens de BBB sprak, maar was overgestapt naar GroenLinks.
achter de betaalmuur van https://www.telegraaf.nl/(...)je-we-doen-het-samen
-
  woensdag 12 juli 2023 @ 22:40:25 #181
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_209871564
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 22:46:36 #182
375570 crew  Cyan9
pi_209871648
Carolien is dus niet geschikt. |:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_209871766
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:40 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit voor 'n warrig verhaal joh? Dat moet dan over een paar maanden de grootste worden en begint met proefballonnetjes over een mp die buza erbij doet en een tweede premier op bzk _O-
  woensdag 12 juli 2023 @ 23:26:43 #184
436222 Japepk
Padvinder
pi_209872236
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:53 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Wat is dit voor 'n warrig verhaal joh? Dat moet dan over een paar maanden de grootste worden en begint met proefballonnetjes over een mp die buza erbij doet en een tweede premier op bzk _O-
Doet het er wat toe dat het misschien een onrealistisch proefballonnetje is? Die zullen er wel meer komen, bij andere partijen ook. Het is verkiezingstijd. Haar punt is duidelijk; er moet een brede visie komen voor Nederland over 20 of 30 jaar. Het komende kabinet moet laten zien dat ze zich om de problemen híer bekommeren.

Het is een slechte uitleg van de vraag die Ron Fresen eergisteren stelde bij Renze. Caroline wil geen premier worden, omdat ze het internationale aspect inderdaad niet bij zichzelf vindt passen. Ze wil premier worden voor de Nederlanders en zou haar minister Buza meer mandaat willen geven. Ze liet zich in de mond leggen dat zo iemand zich dan ook premier zou mogen noemen, omdat dat in sommige landen meer gewicht in de schaal legt. En in een kleine coalitie; waarom niet? Rutten en Samsom gingen het ook samen te lijf.
't Echte en 't ware!
pi_209872869
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 23:26 schreef Japepk het volgende:

[..]
Doet het er wat toe dat het misschien een onrealistisch proefballonnetje is? Die zullen er wel meer komen, bij andere partijen ook. Het is verkiezingstijd. Haar punt is duidelijk; er moet een brede visie komen voor Nederland over 20 of 30 jaar. Het komende kabinet moet laten zien dat ze zich om de problemen híer bekommeren.

Het is een slechte uitleg van de vraag die Ron Fresen eergisteren stelde bij Renze. Caroline wil geen premier worden, omdat ze het internationale aspect inderdaad niet bij zichzelf vindt passen. Ze wil premier worden voor de Nederlanders en zou haar minister Buza meer mandaat willen geven. Ze liet zich in de mond leggen dat zo iemand zich dan ook premier zou mogen noemen, omdat dat in sommige landen meer gewicht in de schaal legt. En in een kleine coalitie; waarom niet? Rutten en Samsom gingen het ook samen te lijf.
Wat is een premier voor de Nederlanders dan exact? En hoe verschilt dat dan van het premierschap van Rutte? Als er zaken in Brussel worden besproken door de regeringsleiders van de EU gaat het dan ineens niet over Nederlanders of zo en dan gaat de Premier van Nederland er niet bij zijn of dan ineens wel?

Ik snap dat van der Plas wil scoren met haar "gewoon zijn" maar dit slaat gewoon nergens op.

Welke kleine coalitie moet dat dan worden, trouwens, want voorlopig lijkt het alleen maar een grotere coalitie te worden.
pi_209874135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 01:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat is een premier voor de Nederlanders dan exact? En hoe verschilt dat dan van het premierschap van Rutte? Als er zaken in Brussel worden besproken door de regeringsleiders van de EU gaat het dan ineens niet over Nederlanders of zo en dan gaat de Premier van Nederland er niet bij zijn of dan ineens wel?

Ik snap dat van der Plas wil scoren met haar "gewoon zijn" maar dit slaat gewoon nergens op.

Welke kleine coalitie moet dat dan worden, trouwens, want voorlopig lijkt het alleen maar een grotere coalitie te worden.
Slim van Caroline. Dan is ze er gewoon niet bij in Brussel, kan ze zich helemaal op Nederland concentreren.

Brussel, Was-hington, het WEF, daar wil je als vrouw met boerenverstand toch niet bij zitten?
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 09:16:30 #187
5428 crew  miss_sly
pi_209874219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Slim van Caroline. Dan is ze er gewoon niet bij in Brussel, kan ze zich helemaal op Nederland concentreren.

Brussel, Was-hington, het WEF, daar wil je als vrouw met boerenverstand toch niet bij zitten?
Ze noemt niet voor niets ook het WEF, want door die erbij te noemen, hoopt ze een bepaalde groep kiezers te trekken.

Ze is alleen maar bezig met kiezers trekken, welke dan ook, maar ze kan nooit al die beoogde kiezers ok bedienen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209874290
twitter

Kamervragen!

Kan ze niet zelf wat deskundigen raadplegen voordat ze gaat twitteren en kamervragen stelt?

Enkele verklaringen:
- Schiermonnikoog is een eiland, stikstof komt dus gewoon aanwaaien.
- Ten opzichte van 2021 is een stijging te zien, maar de coronapandemie is natuurlijk ook geëindigd, economische groei en reisbewegingen zijn ook weer toegenomen.

[ Bericht 12% gewijzigd door luxerobots op 13-07-2023 18:40:21 ]
  donderdag 13 juli 2023 @ 09:24:31 #189
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_209874298
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze noemt niet voor niets ook het WEF, want door die erbij te noemen, hoopt ze een bepaalde groep kiezers te trekken.

Ze is alleen maar bezig met kiezers trekken, welke dan ook, maar ze kan nooit al die beoogde kiezers ok bedienen.
Wederom populistisch gepraat.
Ze weet het slim te spelen voor mensen die er gevoelig zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 09:25:56 #190
5428 crew  miss_sly
pi_209874322
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En dat zijn er helaas erg veel.
pi_209883480
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 01:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Blijft toch bijzonder. Hoe vaak hebben we al wel niet partijen gezien die zich net als BBB op een onderwerp extreem (populistisch) profileren of zich specifiek op een groep richten. Dergelijke partijen zijn helemaal niet ingericht om te regeren. Dat blijkt ook hier maar weer.
pi_209891298
Uit het programma van BBB:

quote:
In de opleiding van alle docenten wordt een stage bij een onderdeel van de agrarische sector verplicht.
Echt wtf is dat nu weer voor een onzin? Zodat leraren de propaganda van de vleesindustrie kunnen verspreiden? Want ik neem aan dat deze leraren hun klas niet mogen vertellen over het leed van de bio-industie, het leed van het scheiden van kalveren van hun moeder en de dierenmishandeling in slachthuizen? Daar wilde BBB namelijk een heus meldpunt voor oprichten. Optyfen met die Stasi-praktijken.

En als je leraren dan verplicht stage wil laten lopen, waarom dan op een boerderij en niet in de zorg, bij de politie, in het ziekenhuis of bij defensie? Allemaal sectoren met meer eer dan de agrarische sector.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2023 14:37:17 ]
pi_209891369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:23 schreef luxerobots het volgende:
[ twitter ]

Kamervragen!

Kan ze niet zelf wat deskundigen raadplegen voordat ze gaat twitteren en kamervragen stelt?

Enkele verklaringen:
- Ten opzichte van 2021 is een stijging te zien, maar de coronapandemie is natuurlijk ook geëindigd, economische groei en reisbewegingen zijn ook weer toegenomen.
Ben wel benieuwd naar de verklaring.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2023 14:43:07 ]
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 14:40:19 #194
5428 crew  miss_sly
pi_209891373
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:35 schreef Nielsch het volgende:
Uit het programma van BBB:
[..]
Echt wtf is dat nu weer voor een onzin? Zodat leraren de propaganda van de vleesindustrie kunnen verspreiden? Want ik neem aan dat deze leraren hun klas niet mogen vertellen over het leed van de bio-industie, het leed van het scheiden van kalveren van hun moeder en de dierenmishandeling in slachthuizen? Daar wilde BBB namelijk een heus meldpunt voor oprichten. Optyfen met die Stasi-praktijken.

En als je leraren dan verplicht stage wil laten lopen, waarom dan op een boerderij en niet in de zorg, bij de politie, in het ziekenhuis of bij defensie? Allemaal sectoren met meer eer dan de agrarische sector.
Leerkrachten moet lesgeven, niet in de zorg, agrarische sector of politie stage lopen. Op scholen moeten ze stage lopen.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:44:44 #195
3542 Gia
User under construction
pi_209891435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:23 schreef luxerobots het volgende:
[ twitter ]

Kamervragen!

Enkele verklaringen:
Die koeien zijn in 2019 al weggedaan en toen volgde een flinke daling naar 2021. Daarna een hele lichte stijging, maar nog lang niet zo hoog als in 2019.
https://www.prikkebord.nl/topic/311352/
pi_209891689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Die koeien zijn in 2019 al weggedaan en toen volgde een flinke daling naar 2021. Daarna een hele lichte stijging, maar nog lang niet zo hoog als in 2019.
https://www.prikkebord.nl/topic/311352/
Als ik zo'n beetje Google op nieuwsberichten zijn veel koeien inderdaad al voor 2019 weggedaan. Dus eigenlijk is het een hele logische grafiek. Maar goed, de twijfel is alweer gezaaid en daar gaat het BBB om.
pi_209892730
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 15:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Als ik zo'n beetje Google op nieuwsberichten zijn veel koeien inderdaad al voor 2019 weggedaan. Dus eigenlijk is het een hele logische grafiek. Maar goed, de twijfel is alweer gezaaid en daar gaat het BBB om.
Precies, wat Gia postte gaat van der Plas niet op Twitter gooien dus het doel is bereikt en het doel is niet om feiten te posten, integendeel
pi_209894144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Precies, wat Gia postte gaat van der Plas niet op Twitter gooien dus het doel is bereikt en het doel is niet om feiten te posten, integendeel
En als je dat onder haar tweet post, word je door Van der Plas geblokt :).
pi_209894250
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 18:21 schreef zimmy910 het volgende:

[..]
En als je dat onder haar tweet post, word je door Van der Plas geblokt :).
BBB-account heeft mij op Twitter geblokkeerd voordat ik ooit maar een interactie met hen of één van hun politici heb gehad. Ik denk dat ze me ergens elders hebben zien reageren en preventief mensen met een andere mening blocken.
pi_209894835
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Toch denk ik dat je met WEF roepen op moet passen, de kans dat je het serieuze deel van je achterban af schrikt is toch ook aanwezig. Zodra iemand WEF, WEF, WEF begint te keffen neem ik die persoon in elk geval niet meer serieus en ik ken eigenlijk niemand die dat dan nog wel doet, ook de mensen die BBB sympathiek vinden niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')