abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209894944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 18:32 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
BBB-account heeft mij op Twitter geblokkeerd voordat ik ooit maar een interactie met hen of één van hun politici heb gehad. Ik denk dat ze me ergens elders hebben zien reageren en preventief mensen met een andere mening blocken.
Oh ja dat klopt. Ze kijken wie er een bepaalde niet welvallige post, heeft 'geliked' denk ik,
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 19:23:39 #202
236264 crew  capricia
pi_209894990
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 18:32 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
BBB-account heeft mij op Twitter geblokkeerd voordat ik ooit maar een interactie met hen of één van hun politici heb gehad. Ik denk dat ze me ergens elders hebben zien reageren en preventief mensen met een andere mening blocken.
Oh..dat klinkt ook als een gezellige volksvertegenwoordiger. :')
Ik vind dat echt zo naar overkomen, van die partijen die je om niets blokkeren.
Wierd Duk doet dat ook. Nooit iets gezegd tegen die man, want ik heb geen interesse in hem of zijn krant, maar toch was ik opeens geblokkeerd.
Raar gewoon.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209896376
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 19:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Wierd Duk doet dat ook. Nooit iets gezegd tegen die man, want ik heb geen interesse in hem of zijn krant, maar toch was ik opeens geblokkeerd.
Raar gewoon.
Ik doe het zelf ook, als ik iemand racistische drek oid zie tweeten gooi ik 'm ook preventief op de block. Maar ik ben een nobody, als politieke partij kun je het niet maken om burgers die het gewoon netjes met je oneens zijn te blokkeren.

Gerrit Hiemstra is ook fast and loose met de block. Ben al jaren door hem geblokkeerd terwijl ik het juist voor hem opnam toen iemand hem voor rotte vis uitschold. Maar hij kijkt niet eens wie wat schreef, gewoon iedereen in het draadje blokkeren :D
pi_209896427
quote:

[..]
Raar gewoon.
Ik vind De Jonge daarin verstandig, gewoon reageren volledig blokkeren. Waarom zou je mensen de kans geven je anoniem te bedreigen of uit te schelden voor rotte vis?

twitter
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 21:26:05 #205
236264 crew  capricia
pi_209896776
Erelid. Intimidatie loont kennelijk.

quote:
BBB Jong benoemt boer die minister Van der Wal intimideerde tot eerste erelid

De jongerenorganisatie van de BBB heeft een radicale boer tot eerste erelid benoemd, schrijft NRC. Het gaat om melkveehouder Wim Bonestroo. In juni 2022 nam Bonestroo het initiatief voor een huisbezoek bij minister Christianne van der Wal. Met zijn tractor reed hij naar het privéadres van de bewindsvrouw. Samen met andere boeren bood hij haar een ‘ontslagbrief’ aan.

Van der Wal verklaarde na afloop van het huisbezoek dat zij zich geïntimideerd had gevoeld. Haar kinderen waren bang. Bonestroo kon zich daar niets bij voorstellen, zei hij destijds tegen De Stentor. “Ik heb die actie opgezet, heb aangebeld bij Van der Wal, me voorgesteld en gevraagd of ze thuis was. Ik vind dat het netjes is verlopen. Ze voelde zich geïntimideerd.”

Caroline van der Plas keurde de intimidatiepraktijken van de radicale boeren vorige zomer af: de actie zou andere boeren een slechte naam bezorgen. “Je zoekt mensen NIET thuis op. Hoe boos je ook bent”, twitterde ze.

Afgelopen weekend was Van der Plas op het erf van Bonestroo, waar de aftrap van BBB Jong plaatsvond. “Wim heeft ons echt ontzettend goed geholpen bij dit feest”, verklaart de voorzitter van BBB Jong tegenover NRC.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)de-tot-eerste-erelid
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209901874
quote:

[..]
Raar gewoon.
BBB en Duk blokkeren vaak al mensen die een reactie die ze niet bevalt liken
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 16:10:23 #207
5428 crew  miss_sly
pi_209917547
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 16 juli 2023 @ 16:26:42 #208
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209917752
quote:
quote:
De jongerenorganisatie
Ja ik denk dat ze niet de instemming van van der Plas hadden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 16:41:30 #209
5428 crew  miss_sly
pi_209917905
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 16:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
Ja ik denk dat ze niet de instemming van van der Plas hadden
quote:
Afgelopen weekend was Van der Plas op het erf van Bonestroo, waar de aftrap van BBB Jong plaatsvond. “Wim heeft ons echt ontzettend goed geholpen bij dit feest”, verklaart de voorzitter van BBB Jong tegenover NRC._
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 juli 2023 @ 09:29:08 #210
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_210053918
Van der Plas (BBB) heeft premierskandidaat op het oog
https://nos.nl/artikel/24(...)kandidaat-op-het-oog

In ieder geval positief dat ze genoeg zelfkennis heeft om in te zien dat het niet voor haar is. Maar wie zal het worden? Remkes? Oud FrieslandCampina topman?
I am a black hole shitting into the void
  donderdag 27 juli 2023 @ 09:37:38 #211
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210054002
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 09:29 schreef Gimmick het volgende:

In ieder geval positief dat ze genoeg zelfkennis heeft om in te zien dat het niet voor haar is. Maar wie zal het worden? Remkes? Oud FrieslandCampina topman?
Waarom is dit nieuws?
Put these foolish ambitions to rest.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 juli 2023 @ 09:47:23 #212
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210054094
Iemand uit haar sponsorenhoek uiteraard.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210054108
quote:

Eerst wel, toen niet, toen misschien toch, nu weer niet en straks toch misschien weer wel. Wat een flipflop.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 juli 2023 @ 09:50:16 #214
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210054144
quote:
Maar wel heel logisch. Van der Plas heeft gewoon geen fuck te zeggen binnen die partij.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 27 juli 2023 @ 09:56:26 #215
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210054204
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 09:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Eerst wel, toen niet, toen misschien toch, nu weer niet en straks toch misschien weer wel. Wat een flipflop.
In de Telegraaf zegt ze zelfs dat de premierskandidaat, wat momenteel niet eens aan de orde is, van wie we geen naam weten en daarmee ook niet nieuwswaardig is, helemaal nog niet weet of hij wel premier wil worden. 💀 Maar ze wil zelf niet omdat ze niet graag op hakken loopt. O, wat is ze toch gewoon gebleven, onze Lientje. Maar als de eerdergenoemde kandidaat niet wil gaat ze het toch heroverwegen. Want dan zijn de hakken plots geen probleem, of zo.

Deze vrouw is Jiskefet.
pi_210054431
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 09:56 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
In de Telegraaf zegt ze zelfs dat de premierskandidaat, wat momenteel niet eens aan de orde is, van wie we geen naam weten en daarmee ook niet nieuwswaardig is, helemaal nog niet weet of hij wel premier wil worden. 💀 Maar ze wil zelf niet omdat ze niet graag op hakken loopt. O, wat is ze toch gewoon gebleven, onze Lientje. Maar als de eerdergenoemde kandidaat niet wil gaat ze het toch heroverwegen. Want dan zijn de hakken plots geen probleem, of zo.

Deze vrouw is Jiskefet.
Mischien vergis ik mij danig maar Merkel liep toch ook vrijwel nooit op hakken?
  Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 10:26:16 #217
236264 crew  capricia
pi_210054520
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 09:56 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Deze vrouw is Jiskefet.
En haar kiezers vinden dit heel normaal gedrag?
Dit komt echt zo dilettant over. Als een amateurclub.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210055465
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 10:26 schreef capricia het volgende:

[..]
En haar kiezers vinden dit heel normaal gedrag?
Dit komt echt zo dilettant over. Als een amateurclub.
Die kiezers zijn toch los zand joh. Die wilden vooral van Rutte af. Nou, die gaat weg. Op heel veel dossiers heeft BBB niet eens een eenduidig standpunt en roepen ze maar wat :')
pi_210055681
Er waren wel meer argumenten dan die hakken natuurlijk. Ze is eerlijk, vind ik alleen maar goed. Is ook niet echt nieuws natuurlijk; ze heeft vaker gezegd dat ze het niet wil.
pi_210055748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 09:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nee joh die dikzak wilt gewoon de populist blijven uithangen aan de zijkant. Dat is geen leider. Zij is een spreekpop van wat miljonairs op het platteland.
pi_210056316
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 11:41 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nee joh die dikzak wilt gewoon de populist blijven uithangen aan de zijkant. Dat is geen leider. Zij is een spreekpop van wat miljonairs op het platteland.
:')

Het is geen PVV he. In de provincies besturen ze ook gewoon mee. Wat ik denk is dat de verkiezingen voor BBB te vroeg komen. Alle mensen die enigszins kunnen besturen zijn gedeputeerde geworden of zitten in de senaat. Zo’n partij optuigen kost tijd als je geen LPF-toestanden wil. Blijkbaar hebben ze nu besloten dat de timing om de grootste te worden niet goed is. En daarom verzaken ze zelf de campagne. Ik kan dat interview niet echt anders interpreteren.
pi_210056530
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 12:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is geen PVV he. In de provincies besturen ze ook gewoon mee.
Ook echt het enige positieve dat ik over BBB kan zeggen is dat "landelijk" de lokale afdelingen behoorlijk vrij lijkt te hebben gelaten in de onderhandelingen na de PS-verkiezingen waardoor het hier en daar tot nog enigszins acceptabele coalities en coalitie-akkoorden is gekomen.
pi_210056576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 11:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er waren wel meer argumenten dan die hakken natuurlijk. Ze is eerlijk, vind ik alleen maar goed. Is ook niet echt nieuws natuurlijk; ze heeft vaker gezegd dat ze het niet wil.
Caroline is momenteel erg populair, de mensen kennen haar en zij is het gezicht van BBB.

Dan stem je dus op haar (niet dat ik dat zou doen, maar goed) en krijg je een heel ander persoon als premier. Dat is toch wel tegenvallend hoor.

Het doet me denken aan Wouter Bos, die een periode heel populair was, maar zelf geen premier wilde worden. Hij schoof Job Cohen naar voren, en uiteindelijk werd Balkenende de grootste.
pi_210056619
quote:

Internationale ervaring? Ik moest meteen aan Annie Schreijer denken :D
zie email 27 oktober
pi_210057195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 12:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Internationale ervaring? Ik moest meteen aan Annie Schreijer denken :D
Haha, je bent niet de enige :o

Verschrikkelijk mens, past goed.
pi_210057395
Helder, BBB schuift Henk Vermeer naar voren als premierskandidaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210057451
In een interview verkondigen dat je tegen wereldleiders 'opkijkt' en dat dat voor jou een obstakel is om premier te worden vind ik trouwens geen goede beurt, ongeacht de politieke rol die je nastreeft.

Ik heb weliswaar geen ambities in die richting, maar ik zou daar dus geen last van hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210057831
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 12:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Caroline is momenteel erg populair, de mensen kennen haar en zij is het gezicht van BBB.

Dan stem je dus op haar (niet dat ik dat zou doen, maar goed) en krijg je een heel ander persoon als premier. Dat is toch wel tegenvallend hoor.

Het doet me denken aan Wouter Bos, die een periode heel populair was, maar zelf geen premier wilde worden. Hij schoof Job Cohen naar voren, en uiteindelijk werd Balkenende de grootste.
Nee, Mark Rutte werd de grootste nadat Job Cohen naar voren was geschoven door Wouter Bos. Balkenende had zich toen net teruggetrokken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2023 14:13:28 ]
pi_210057973
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
In een interview verkondigen dat je tegen wereldleiders 'opkijkt' en dat dat voor jou een obstakel is om premier te worden vind ik trouwens geen goede beurt, ongeacht de politieke rol die je nastreeft.

Ik heb weliswaar geen ambities in die richting, maar ik zou daar dus geen last van hebben.
Als je hele spiel is dat je "gewoon" en "tussen de mensen" bent is dan zit je in een lastig parket als je premier kandidaat bent want die moet nu eenmaal meer doen dan "gewoon" zijn en frikandellen eten.
pi_210058851
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2023 14:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nee, Mark Rutte werd de grootste nadat Job Cohen naar voren was geschoven door Wouter Bos. Balkenende had zich toen net teruggetrokken.
Nee, dit was nog voordat Bos vertrok en Cohen hem opvolgde.

quote:
Bos lanceert Cohen als kandidaat- premier
AMSTERDAM, DEN HAAG - Gejuich in de PvdA-gelederen, gemengde reacties in Amsterdam en kritiek van lijsttrekkers van andere politieke partijen. PvdA-leider Wouter Bos heeft gisteren het nodige losgemaakt door de Amsterdamse burgemeester en oud-staatssecretaris Job Cohen naar voren te schuiven als kandidaat-premier, voor het geval de PvdA als grootste partij gaat regeren.

Van onze redactie politiek 20 januari 2003, 00:00
https://www.trouw.nl/home(...)at-premier~b2021a7a/
pi_210061831
Blijkbaar heeft de BBB wel voldoende vertrouwen in hun kandidaat dat de persoon deze week al bekend wordt gemaakt. Anders hadden ze zich natuurlijk kunnen verschuilen achter 'deze persoon heeft nu een baan en u hoort wel na de verkiezingen' of 'we willen een zakenkabinet'. Het zal wel iemand zijn van enige statuur, want zo slim zijn ze wel.
  donderdag 27 juli 2023 @ 20:25:47 #232
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_210062139
Ik moest aan Hans Wiegel denken
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 27 juli 2023 @ 20:49:13 #233
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210062642
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:07 schreef Jojoke het volgende:
Blijkbaar heeft de BBB wel voldoende vertrouwen in hun kandidaat dat de persoon deze week al bekend wordt gemaakt. Anders hadden ze zich natuurlijk kunnen verschuilen achter 'deze persoon heeft nu een baan en u hoort wel na de verkiezingen' of 'we willen een zakenkabinet'. Het zal wel iemand zijn van enige statuur, want zo slim zijn ze wel.
De persoon wordt niet deze week bekend gemaakt.
pi_210062718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
De persoon wordt niet deze week bekend gemaakt.
Oh, ik las iets over deze week of gingen ze het alleen deze week vragen? Dit lijkt mij wel iets wat je misschien niet vraagt maar wel al polst, en dat de persoon heeft gezegd dat ze ja zouden zeggen op die vraag. Wellicht zeer recent nogmaals gecheckt, want het zou wel een beetje een flater zijn als de persoon nu nee zegt en Caroline alsnog moet heroverwegen.
pi_210063317
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2023 14:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Bos was lijsttrekker in 2003 en in 2006. In 2003 wilde hij fractievoorzitter worden en schoof hij Cohen naar voren als kandidaat-premier. In 2006 was hij wel zelf beschikbaar als minister-president. Rutte won pas in 2010 de verkiezingen, toen Cohen zelf lijsttrekker was.
pi_210063489
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:28 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Bos was lijsttrekker in 2003 en in 2006. In 2003 wilde hij fractievoorzitter worden en schoof hij Cohen naar voren als kandidaat-premier. In 2006 was hij wel zelf beschikbaar als minister-president. Rutte won pas in 2010 de verkiezingen, toen Cohen zelf lijsttrekker was.
Ah okee, dan haal ik t inderdaad door elkaar
  donderdag 27 juli 2023 @ 21:45:36 #237
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210063595
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 20:53 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Oh, ik las iets over deze week of gingen ze het alleen deze week vragen? Dit lijkt mij wel iets wat je misschien niet vraagt maar wel al polst, en dat de persoon heeft gezegd dat ze ja zouden zeggen op die vraag. Wellicht zeer recent nogmaals gecheckt, want het zou wel een beetje een flater zijn als de persoon nu nee zegt en Caroline alsnog moet heroverwegen.
Ze willen deze week intern een knoop doorhakken. Wat dat inhoudelijk zou moeten betekenen weet ik niet. Dat kan zijn 1). deze persoon moet het worden, of 2). deze persoon gaat het doen. Pas in september krijgen wij, het voetvolk, te horen om wie het zou gaan. Als hij of zij niet stiekem nee heeft gezegd.
pi_210063808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 21:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ah okee, dan haal ik t inderdaad door elkaar
We moesten ook wel vaak naar de stembus die jaren. :P Het is ook maar omdat ik toen zelf actief was voor de PvdA. Leukere tijden wel.
pi_210065303
Kom er maar in, Henk Bleker _O_
pi_210065359
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 07:47 schreef Raw85 het volgende:
:G Ssst breng hem niet op ideeën! :D
  vrijdag 28 juli 2023 @ 08:33:07 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210065534
Met de wijze hoe ze dit aankondigen kan het alleen maar tegenvallen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 15:47:49 #242
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_210070563
Ik verwacht 1 of andere topman of vrouw van een big agro bedrijf. Misschien iemand uit de familie de Heus
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_210071093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 07:47 schreef Raw85 het volgende:
Leuk man, Macron en Scholz mee naar FC Twente.
pi_210076329
Ik zet m’n geld in op Mona Keijzer
pi_210076616
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:16 schreef Weird- het volgende:
Zat ik inderdaad ook aan te denken maar mischien niet voldoende in huis als kandidaat-premier.
pi_210500625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 00:16 schreef Weird- het volgende:
Ik had naar een wedkantoor moeten gaan -O-
pi_210500715
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
Helder, BBB schuift Henk Vermeer naar voren als premierskandidaat.
Vond dit anders ook geen gekke voorspelling hoor
  vrijdag 1 september 2023 @ 17:12:03 #248
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210500738
goede zet , om het CDA restant te paaien .
zo laat BBB haar christelijk gezicht zien

naar de haaien zijn al de vergelijkingen met andere partijen

[ Bericht 14% gewijzigd door michaelmoore op 01-09-2023 20:16:37 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210500755
Er was een persconferentie

twitter

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2023 17:16:38 ]
pi_210628939
quote:
Belang tbs

Als PVV-kamerlid pleitte Helder voor het afschaffen van het tbs-systeem, terwijl de BBB zedendelinquenten juist wil verplichten om mee te werken aan een tbs-behandeling. "Ik ben nog steeds van mening dat de mens an sich niet hergeprogrammeerd kan worden door behandeling", stelt Helder. "In het geval van een zedendelinquent kan tbs nuttig zijn om iemand in te laten zien wat de gevolgen zijn van bepaalde daden." Over het verschil in standpunt, zegt ze: "Ik houd mij nu aan het concept van het verkiezingsprogramma."
https://www.nporadio1.nl/(...)nders-dan-bij-de-pvv

Hmm. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')