Begreep dat ondanks de tweaks barb en druid nog steeds matig zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nog steeds? Zijn de minions niet veel beter geworden? Dat werd wel genoemd in de patch notes
waarvan akte.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Begreep dat ondanks de tweaks barb en druid nog steeds matig zijn
Precies de reden dat ik al die betas tegenwoordig lekker links laat liggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:51 schreef Jimbo het volgende:
hoe leuk ik d4 ook vind, wel helemaal klaar mee nu eigenlijk
zooi chars op lvl 20, weer maxxed out, worldboss dood...
Geef mij maar gewoon de volle game, dat stuk waar we nu alleen maar mogen ben ik wel helemaal zat inmiddelsZeker nu alles generft is en je niet meer het idee hebt dat je #@%#@ sterk bent
Battlepass is alleen cosmetisch. Voor de rest (nog) niks wat achter paywall zit.... geen geldklopperij te zien nog, die de gameplay beïnvloedtquote:Op zondag 14 mei 2023 15:52 schreef Rickocum het volgende:
Dit spel willen spelen met alle battlepasses en andere geldklopperij. Pass.
Blijft natuurlijk de vraag of de relatieve kracht van classes zich ook vertaalt naar de endgame.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:18 schreef Bensel het volgende:
druid en barb zijn volgens mij meer character die je levelt als je wat verder bent met bijv rogue en sorcerer, en al wat altars, renown en powers hebt verzameld. Mijn 1e char wordt waarschijnlijk sorcerer, omdat deze gewoon lekker aanvoelt (heb nu een chain lightning/spear stun build die behoorlijk wat schade doet met crits, die ook stunnen, en die stuns zorgen voor nog meer schade. Door legendary af en toe 2 lightning spears, en dat cleart het scherm best vlot. Flame shield voor immune in lastige boss fases. En een teleport op 1 van mijn gear pieces, voelt old school d2
Had gisteravond precies het zelfde. Vorige beta sorcerer en necromancer gespeeld, nu begon ik met Barb. De eerste keer dat ik daadwerkelijk health potions te kort kwam was met een melee-characterquote:Op zondag 14 mei 2023 12:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmmm...vind barb niks...nu maar even nog stukje met Roque...eerste stuk vind ik nu al leuker haha
Ik kwam het spel redelijk door met m'n barb. Van de skills gebruikte ik de volgende het meest: Lunging Strike (doet een korte dash richting de vijand en healed ook), Rend (zorgt voor bleeding en werkt goed tegen mobs), Ground Stomp om vijanden te stunnen. Leap (geeft ook meer mobiliteit), Death Blow (wel leuk, maar niet overweldigend). Heb geen gebruik gemaakt van Whirlwind.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Had gisteravond precies het zelfde. Vorige beta sorcerer en necromancer gespeeld, nu begon ik met Barb. De eerste keer dat ik daadwerkelijk health potions te kort kwam was met een melee-character
Daarna een nieuwe game gestart met rogue, dat was een stuk leuker.
Nopequote:
Zonde van de tijd die je al kan spelenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:02 schreef streamjohan het volgende:
Ik ga deze gewoon in september/oktober halen voor een euro of 20 op eneba Argentinië
Precies hetzelfde hier, 2 juni ben ik vrij en kan ik spelen en dan meteen de rest van het weekend niet... grmbl. En op 2 juni ook nog een borrelquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:46 schreef Ferdii het volgende:
ik twijfel nog steeds tussen barb of druidBarb is gewoon lekker rammen, maar de variatie in speelstijlen van druid trekt ook wel aan. Zoals het er naar uitziet is druid alleen nog niet wat het zou moeten zijn
hier ook 2 juni starten, dat weekend wel diverse verjaardagen gepland staan
@Kensuke heeft de review copy geloof ikquote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:24 schreef Jimbo het volgende:
Oh PSA: morgen gaat de review embargo eraf...
Uitkijken voor spoilers dus.
@:2dope speel jij of @:pheno hem al?
Nog niet helaas. De PR heeft ook niet op mijn mail van een paar dagen geleden gereageerd. Ik moet dus ook even geduld hebben haha.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
@:Kensuke heeft de review copy geloof ik
Had ik op de PC ook, ik wacht af tot het spel wat goedkoper is. Laat ze eerst maar eens een soepele ervaring neerzetten.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:34 schreef fokai het volgende:
[..]
Op de xbox heel vaak een schokkende character die paar meter terug spawnde, en dan weer vooruit.
Dat was in de 2e bèta al vele malen minder op pcquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Had ik op de PC ook, ik wacht af tot het spel wat goedkoper is. Laat ze eerst maar eens een soepele ervaring neerzetten.
Tot donderdag op vrijdag nacht dan maarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:12 schreef Monolith het volgende:
Toch maar even de deluxe edition aangeschaft als verjaardagscadeau voor mezelf.
Ben jij ook al overstag?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat was in de 2e bèta al vele malen minder op pc
Ben tegenwoordig meer een ochtendmens, dus op tijd naar bed en dan ga ik waarschijnlijk vrijdag vanaf een uurtje of 6 nog wel even wat spelen voordat ik aan het werk ga.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot donderdag op vrijdag nacht dan maar
begint het al midden in de nacht? ik dacht om 13:00quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot donderdag op vrijdag nacht dan maar
quote:Op zondag 28 mei 2023 11:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
begint het al midden in de nacht? ik dacht om 13:00
Dit plaatje had ik nog niet gezienquote:Op zondag 28 mei 2023 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Am is in de nacht(early is 1/2 june, zelfde tijden)
Pff...gek...maar ik moet nog even zin maken in het spelquote:Op woensdag 31 mei 2023 06:19 schreef Monolith het volgende:
De reviews zijn over de gehele linie positief zo te zien.
Preload loopt inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |