Ben niet ontevreden over EG, inmiddels alles afgebouwd, deels op de 2e hands markt, en enkele (defaults) via de early exit optie tegen 35% discount. Zo zou het bij MAX ook moeten maar daar moet je de problemen uitzitten.quote:Op zondag 2 april 2023 14:15 schreef obligataire het volgende:
Lang wachten wordt toch soms beloond: van Estateguru een bedrag terugontvangen dat ik al bijna vergeten was:
We have good news for you! Project "Zvaigznaja Bridge Loan" is fully repaid.
Als ik de hele MAX porto voor 65% zou kunnen afkopen, tekende ik gelijk bij het kruisjequote:Op zondag 2 april 2023 14:56 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Ben niet ontevreden over EG, inmiddels alles afgebouwd, deels op de 2e hands markt, en enkele (defaults) via de early exit optie tegen 35% discount. Zo zou het bij MAX ook moeten maar daar moet je de problemen uitzitten.
quote:Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef obligataire het volgende:
[..]
Als ik de hele MAX porto voor 65% zou kunnen afkopen, tekende ik gelijk bij het kruisje
Het kan ook anders: mijn P2P portefeuiile bij DoFinance is na ca 3 jaar afgekocht voor 2,4% (en ik moet nog maar afwachten of die ¤ 135,45 ook daadwerkelijk wordt overgemaakt)quote:Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef obligataire het volgende:
[..]
Als ik de hele MAX porto voor 65% zou kunnen afkopen, tekende ik gelijk bij het kruisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bijzonder dat perceel 1203 (met de woning) maar wordt getaxeerd voor ¤181K, terwijl WOZ-waardeloket een WOZ waarde weergeeft van ¤356K.
[ Bericht 6% gewijzigd door djtiesto8 op 03-04-2023 12:42:08 ]
quote:Op maandag 3 april 2023 12:35 schreef djtiesto8 het volgende:
Non publieke funding op CCF (een winkel vergelijkbaar met de Welkoop). Drie keer het 1e recht van hypotheek:Al met al heb ik wel een goed gevoel bij de ondernemers en hun project. De zekerheid geeft veel rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bijzonder dat perceel 1203 (met de woning) maar wordt getaxeerd voor ¤181K, terwijl WOZ-waardeloket een WOZ waarde weergeeft van ¤356K.
Jammer dat het maar 24 maanden is. Staat weer tegenover dat ze de verkoop van dat perceel voor een groot deel kunnen/zullen aflossen.Pecunia non olet
Non publieke funding op CCF (een winkel vergelijkbaar met de Welkoop). Drie keer het 1e recht van hypotheek:Dit gaat lastig wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bijzonder dat perceel 1203 (met de woning) maar wordt getaxeerd voor ¤181K, terwijl WOZ-waardeloket een WOZ waarde weergeeft van ¤356K.quote:I.v.m. de voorlopige passeerdatum van 30-03-2023 zal de bedenktermijn, indien de lening is volgeschreven, ook verlopen op 30-03-2023.
Staat open en in geīnvesteerd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:38 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw GvE project met een 1e hypotheek:
[..]
Op zich lijkt het mij wel een aardig project. Wel jammer dat niet de moeite genomen is om een recente hertaxatie uit te voeren. Nu is het een m.i. beetje wazig verhaal geworden waarbij niet gecontroleerd is in hoeverre de verbouwing is uitgevoerd.
De huidige LTV komt m.i. op 85% ipv de door GvE genoemde 63%.
Verder een gemis dat niet de volledige aanvullende verklaring van de makelaar is toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mijn administratie ligt die betaaldatum pas op de 11e van de maand. En ze hebben het hier over termijn 22 terwijl de laatst uitbetaalde nummer 12 was.
Maar verder gaat het best lekker bij MaxCF![]()
Van M**rzorg (B*dh**vedorplaan 80) nog niets gezienquote:Op maandag 3 april 2023 14:37 schreef zeeland6 het volgende:
De SIG boekingen zijn op een haar na compleet, het snelste ooit in de SIG geschiedenis.
Het saldo tenminste wel, maar er ontbreken nog boekingsregels.
Het rare is op mijn ene account wordt de boekingsregel wel weergegeven en op het andere niet (zelfde project zelfde schijf).
Die boekingen zijn wel in het saldo opgenomen heb ik geconstateerd. Ik heb ze SIG erop gewezen, is in onderzoek.
edit: Opgelost in een veeg-batch om 15:23.
quote:Op maandag 3 april 2023 15:09 schreef InVestEerder het volgende:
Mail van MaxCF:Als 2.0 wordt gelanceerd, volgens hun blogpagina minus 3 dagen vanaf nu, wordt alles perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mijn administratie ligt die betaaldatum pas op de 11e van de maand. En ze hebben het hier over termijn 22 terwijl de laatst uitbetaalde nummer 12 was.
Maar verder gaat het best lekker bij MaxCF![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2023 17:03 schreef ETphonehome het volgende:
Ter info:
Het project Hofstraat-Roosendaal, NF, is ondertussen afgerond: de ontbrekende maand rente is bijgeschreven.De aanhouders winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen maar opgenomen.
Non publieke funding op CCF (een winkel vergelijkbaar met de Welkoop). Drie keer het 1e recht van hypotheek:Pitch doorgenomen, en meegenomen. Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bijzonder dat perceel 1203 (met de woning) maar wordt getaxeerd voor ¤181K, terwijl WOZ-waardeloket een WOZ waarde weergeeft van ¤356K.
Eens met de mening van @obligataire mbt dit project.
Ik vraag me, gezien de opmerking van @KrekelJapie af, hoe lang dit project al non-publiek beschikbaar is, staat op slechts 9% nu.
Let op: loyaliteits programma niet van toepassing, kosten 0.08%/maand = 0.96%/jaar.
Dat is dan de vierde in procedure. De eerste dateert van december 2022. Op de site staat nog steeds 0% defaultsquote:Op maandag 3 april 2023 17:24 schreef Crowdmeister het volgende:
Net mail ontvangen van MCF dat ze de procedure gaan opstarten voor B*d Honn*f. Hele pijnlijke, lening van maar liefst 1.3 mio.
Inmiddels 3 maanden achterstand.
Er zitten 579 investeerders in,dus 2250 gemiddeld. Ik kan me volgens mij echter nog herinneren dat iemand 3 ton stortte in deze lening, ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.quote:Op maandag 3 april 2023 17:39 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Dat is dan de vierde in procedure. De eerste dateert van december 2022. Op de site staat nog steeds 0% defaults
Yikes. Ik zit hier ook in, en ik haal de gemiddelde investering behoorlijk omlaag.quote:Op maandag 3 april 2023 17:51 schreef Crowdmeister het volgende:
[..]
Er zitten 579 investeerders in,dus 2250 gemiddeld. Ik kan me volgens mij echter nog herinneren dat iemand 3 ton stortte in deze lening, ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |