abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208699922
Ik heb twee skinnys van H&M die er voor mijn werk nog best oke uitzagen. Droeg voor mijn zwangerschap jeans maat 27 of 28 en had deze broeken in maat M gekocht. Ik moet zeggen dat ik ze qua model mooi vind zitten, maar de afgelopen 2 maanden zakt het jersey gedeelte wat om de buik zit de hele tijd naar beneden. Heel vervelend.

Heb om die rede daarna nog een wijde zwangerschaps/spijkerbroek van H&M gekocht, ook maat M, die veel lekkerder zit en waarvan de jersey band niet naar beneden zakt. Had die broek echter niet naar mijn werk kunnen aantrekken, die ziet er veel te casual uit.

Ik heb trouwens de hele zwangerschap oversized hemden of langere truien/vesten gedragen die mooi over dat jersey deel van de broek heen vielen, want dat vond ik er ook verschrikkelijk uit zien. Veel mensen hadden daardoor niet eens door dat ik zwanger was. En die kleding had ik al van voor mijn zwangerschap - lang leve de oversized-trend.

Misschien is dat ook een idee als de achterkant van de broek ke niet bevalt. :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_208699968
Ik heb trouwens een vraagje voor de mensen die al eerder van een kind bevallen zijn; wat waren voor jullie de signalen/symptomen dat de bevalling er aan zat te komen?

Ik heb nog helemaal geen voorweeën en voor mijn gevoel ook geen harde buiken … maar ik hoop echt dat het niet nog 3 weken gaat duren.

Zijn er hier vrouwen voor wie de bevalling redelijk onverwachts van start ging of die pas achteraf de signalen herkenden als signalen?
  zaterdag 8 april 2023 @ 00:29:05 #253
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_208700101
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 00:07 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje voor de mensen die al eerder van een kind bevallen zijn; wat waren voor jullie de signalen/symptomen dat de bevalling er aan zat te komen?

Ik heb nog helemaal geen voorweeën en voor mijn gevoel ook geen harde buiken … maar ik hoop echt dat het niet nog 3 weken gaat duren.

Zijn er hier vrouwen voor wie de bevalling redelijk onverwachts van start ging of die pas achteraf de signalen herkenden als signalen?
Mijn bevalling begon met dat mijn water brak toen ik 's nachts in bed lag dus dat was wel lekker duidelijk meteen :+
Achteraf vond ik dat ik de dag ervoor wel heel vaak afscheiding moest afvegen, begreep pas later dat dit dus die slijmprop was die ik verloor (behalve dat het bij mij dus geen prop was maar alleen veel slijm).
  Manager PR/Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 00:45:32 #254
269689 crew  Viv
pi_208700183
quote:

Ik heb nooit voorweeën of harde buiken gehad. De eerste keer dat ik dacht zoiets te voelen, bleek achteraf gezien de bevalling al van start gegaan te zijn. :')

Mijn moeder maakte het nog bonter. Die is op de fiets naar de gynaecoloog gegaan voor een geplande controle, aldaar bleek dat de bevalling al begonnen was. Ze had al zoveel ontsluiting dat ze meteen door mocht naar de verloskamer, afgevoerd in een rolstoel. _O-

Kennelijk voelen wij niks "rommelen" tot het kind er bijna uit valt. :D
pi_208700190
@Ceviche Interessant! Zover ik het zelf heb kunnen checken heb ik nog geen slijm(prop) verloren.

En had je die periode voordat je vliezen braken al vaak oefenweeën gehad?
pi_208700207
@Viv Wauw, haha, dat verhaal van je moeder; bizar! :D
pi_208700586
Ik kan me niet herinneren ooit oefen weeen te hebben gehad, maarja, het is 10 jaar geleden en ik vergeet zelfs de geboortedatum van mijn kind, dus heel betrouwbaar ben ik niet. Ik weet dat ik meteen echt weeen had, maar lang uit elkaar en af en toe zakte het af. Toen braken mijn vliezen sochtends in bed terwijl ik sliep. Achteraf was het geen breken, maar bleek er vrij bovenin een scheurtje te zitten. Na 24 uur naar het ziekenhuis aan de wee opwekkers en vliezen breken, want het schoot allemaal niet op. Uiteindelijk keizersnede ivm sterrenkijkertje. Wat een hel was dat.
Sarcasme. Herken het.
pi_208700588
Bij de eerste geen voorwerk of anderszins een aankondiging, ik werd wakker 's nachts toen de vliezen braken. Bij de tweede wel al een paar dagen wat gerommel.
pi_208700631
quote:

Ik heb in 3 zwangerschappen nog nooit een harde buik of oefenwee gehad. Als het begon te rommelen zette het ook (al dan niet met wat pauzes) door en had ik ‘s avonds een kind op de borst. De slijmprop verloor ik ook altijd pas tijdens de bevalling. Zegt niks dat je geen voorwerk hebt :). Al vroeg ik mij dat 1,5 week geleden na 40w zwangerschap ook weer af hoor :')
pi_208700664
Geloof het of niet, een half uur nadat ik mijn vorige bericht schreef zijn mijn vliezen gebroken. Weeën heb ik nog weinig en maar 1 cm ontsluiting.

We zijn naar het ziekenhuis gereden waar we voor waren aangemeld, maar die hadden geen plaatsen meer vrij, dus zijn we doorgestuurd (ik met de ambulance mijn vriend met de auto erachteraan) naar een ander ziekenhuis.

Ik moet hier blijven, maar mijn vriend gaat tussendoor waarschijnlijk wel naar huis om ook even bij te slapen.

Als de weeën niet vanzelf sterker worden, word ik morgenvroeg ingeleid.
pi_208700706
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 07:31 schreef margaretha_01 het volgende:
Geloof het of niet, een half uur nadat ik mijn vorige bericht schreef zijn mijn vliezen gebroken. Weeën heb ik nog weinig en maar 1 cm ontsluiting.

We zijn naar het ziekenhuis gereden waar we voor waren aangemeld, maar die hadden geen plaatsen meer vrij, dus zijn we doorgestuurd (ik met de ambulance mijn vriend met de auto erachteraan) naar een ander ziekenhuis.

Ik moet hier blijven, maar mijn vriend gaat tussendoor waarschijnlijk wel naar huis om ook even bij te slapen.

Wat spannend!!! Heel veel succes O+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 8 april 2023 @ 08:04:05 #262
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208700743
quote:

Bij mij vergelijkbaar met wat Ceviche zegt. Ik werd 's nachts wakker en moest ineens heel nodig plassen. Toen ik naast mijn bed stond braken mijn vliezen. Die dag ervoor wel veel slijm maar daar keek ik niet van op. Wel had ik, toen ik naar bed ging, al een beetje een raar gevoel. Ik zei toen nog tegen mijn vriend dat hij wel zijn telefoon in de gaten moest houden en echt niet de deur uit mocht (hij ging soms 's avonds/'s nachts een rondje lopen). Dus ik denk dat ik het toch wel een soort van wist.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 8 april 2023 @ 08:05:15 #263
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208700745
quote:

Oooh, spannend!! Succes, je kan het!
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 8 april 2023 @ 08:08:11 #264
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208700759
Vind het wel grappig btw dat ze zeggen dat slechts 10% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen, maar er zijn echt ontzettend veel vrouwen die ik heb gehoord/waarover ik heb gelezen waarbij het begon met het breken van de vliezen dat ik me afvraag of die 10% niet eigenlijk veel hoger ligt.
|| justdiggit.org ||
pi_208700772
Ohhh wat spannend dat het begonnen is! Succes. O+

Hier ook 0 voorwerk. Het enige dat ik achteraf me realiseerde is dat ik woensdag en donderdag opeens voor het eerst in de zwangerschap nesteldrang had (bevalling begon vrijdagavond) en vrijdagmiddag had ik dat na het fietsen het voelde alsof mijn bekken niet helemaal lekker zat. Die klacht had ik ook nooit gehad.
Wat ik vervolgens vrijdagavond dacht dat oefenweëen waren bleek toch al het echte werk te zijn. :D Zowel slijmprop verliezen als vliezen breken gebeurde bij mij pas toen ik echt al heel ruim onderweg was.
pi_208700840
quote:

Niet. Ik ben ingeleid en alles moest gestimuleerd worden. Arts brak mijn vliezen. Daarna gebeurde er niks, nog geen enkele wee. Daarna ging ik aan een infuus met weeenopwekkers. En toen kreeg ik elke 3 min weeen tot zoon eruit viel
  zaterdag 8 april 2023 @ 08:50:39 #267
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_208700975
Succes!

Hier ook nooit voortekenen gehad. Geen voorweeen, geen kramp, helemaal niets. Was zelfs al 12 dagen over mijn datum met J. En toen braken mijn vliezen ineens. :D
pi_208701525
Wat spannend Margarete, succes!

Gisterochtend zou ik hebben gezegd dat ik geen last heb van voorweeën of harde buiken. Maar sinds gistermiddag ineens pijn in mijn buik en rug. Werd er een paar keer wakker van vannacht. Nu heb ik gisteren ook wel veel gedaan dus misschien wat overprikkeld. Maar ik hoop niet dat dit 4 weken gaat duren. Hiervoor had ik 0.0 last ergens van. Ik voel de baby nog wel gewoon dus ik wacht maar even af. Ik hoop eigenlijk niet dat ze rond pasen geboren word want het ziekenhuis hier is al steeds behoorlijk onderbemand.
  zaterdag 8 april 2023 @ 11:10:41 #269
346653 Ceviche
pi_208702000
quote:

:D wat een toeval! Veel succes!!

2 uur nadat mijn vliezen breken kwam de verloskundige (om 7 uur 's ochtends) en had ik lichte weeën, maar dat waren volgens haar voorweeën die niks deden :') en die gingen weg en pas tegen 15 uur kwamen echte weeën. Dus dat kan ook nog.
  zaterdag 8 april 2023 @ 11:17:06 #270
346653 Ceviche
pi_208702034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 10:10 schreef Ed1234 het volgende:
Wat spannend Margarete, succes!

Gisterochtend zou ik hebben gezegd dat ik geen last heb van voorweeën of harde buiken. Maar sinds gistermiddag ineens pijn in mijn buik en rug. Werd er een paar keer wakker van vannacht. Nu heb ik gisteren ook wel veel gedaan dus misschien wat overprikkeld. Maar ik hoop niet dat dit 4 weken gaat duren. Hiervoor had ik 0.0 last ergens van. Ik voel de baby nog wel gewoon dus ik wacht maar even af. Ik hoop eigenlijk niet dat ze rond pasen geboren word want het ziekenhuis hier is al steeds behoorlijk onderbemand.
Als je in de laatste weken zit en rug/buikpijn hebt die steeds komt en gaat zou ik dat zeker in de gaten houden :P
Ik kreeg zo'n flyer van de vk met wanneer je moet bellen en dat stond er ook op :Y
  zaterdag 8 april 2023 @ 11:26:35 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208702099
Geniet er van @margaretha_01 jullie gaan gewoon jullie kindje ontmoeten O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 8 april 2023 @ 11:30:58 #272
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208702135
quote:

Ohhhh wat spannend! Heel veel succes!!!
With love :*
pi_208703314
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 11:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Als je in de laatste weken zit en rug/buikpijn hebt die steeds komt en gaat zou ik dat zeker in de gaten houden :P
Ik kreeg zo'n flyer van de vk met wanneer je moet bellen en dat stond er ook op :Y
Goed om te weten. Ik loop bij de gyneacoloog en die heeft eigenlijk maar 3 regels: vliezen breken, regelmatige weeën een uur lang of wanneer je ongerust bent.

Het is nu weer aardig afgezakt overigens. Ben even naar de supermarkt gelopen en bij iemand op visite geweest. Ik zit mijzelf anders alleen maar te focussen op wat ik voel. Ik zit bijna in week 38 dus het kan wel langzaamaan op gang komen.
pi_208706728
Mijn bevalling begon vrij plotseling: ik voelde wat lopen (tot 2x toe) toen ik net een uurtje in bed lag. Nadat ik weer terug in bed was gaan liggen, kreeg ik al gelijk goede, regelmatige weeën. Het was helaas 23:30 toen het hele circus begon, dus volledig nachtwerk.
Terugdenkend aan de bevalling had ik een paar uur daarvoor ook al harde buiken, zo om de 10 minuten steeds. Ik dacht voorwerk, maar achteraf wellicht al wel onderdeel van het echte begin.
Ik was 39+5 toen alles begon, daarvoor ook wel eens harde buiken gehad, gelukkig niet veel. Ik had de laatste weken ook een blaasontsteking, dat was ook niet prettig.
pi_208707084
Bij m’n oudste had ik vanaf 20:00 ‘s avonds rugpijn die kwam en ging maar zocht er niets achter aangezien we de halve dag in meubelwinkels hadden rondgelopen (met 40+3). Om 04:00 ‘s nachts besefte ik pas dat het ook weleens (rug)weeën zouden kunnen zijn :'). Vliezen zijn door de verloskundige in het ziekenhuis geprikt om de boel wat te versnellen. Hielp niet, werd uiteindelijk 10 uur later alsnog een (spoed)keizersnede.
Rugweeën zijn wel echt het ergste dat ik ooit gevoeld heb :X. Bij m’n jongste niets gevoeld want geplande keizersnede ^O^
pi_208707214
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 april 2023 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het wel grappig btw dat ze zeggen dat slechts 10% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen, maar er zijn echt ontzettend veel vrouwen die ik heb gehoord/waarover ik heb gelezen waarbij het begon met het breken van de vliezen dat ik me afvraag of die 10% niet eigenlijk veel hoger ligt.
Misschien omdat (voor)weeën niet als zodanig herkend worden soms? Sowieso lijkt het begin van een bevalling me lastig te bepalen, want wanneer begint het nou precies :P.
Ik had wel al een dag ofzo wat buikpijn/voorweeën voordat mijn vliezen braken :Y.

Succes Margaretha!
  zondag 9 april 2023 @ 20:41:14 #277
318361 Bienelientjee
pi_208719049
Vandaag gezellig Pasen gevierd met de schoonfamilie. Schoonmoeders heeft natuurlijk per ongeluk de naam van baby laten vallen bij de nichtjes die daarna al gillend van blijdschap naar hun moeder gingen om het te vertellen. :D _O- Het werd onverwachts dus een naam reveal vandaag. Haha!

En man wat voel ik mij massief vandaag! _O- Lijkt wel alsof ze ineens besloten heeft voorin mijn buik te liggen ofzo. Vergeleken met gister of eergister is mijn buik ineens mega!
pi_208726074
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 20:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag gezellig Pasen gevierd met de schoonfamilie. Schoonmoeders heeft natuurlijk per ongeluk de naam van baby laten vallen bij de nichtjes die daarna al gillend van blijdschap naar hun moeder gingen om het te vertellen. :D _O- Het werd onverwachts dus een naam reveal vandaag. Haha!

En man wat voel ik mij massief vandaag! _O- Lijkt wel alsof ze ineens besloten heeft voorin mijn buik te liggen ofzo. Vergeleken met gister of eergister is mijn buik ineens mega!
:D Je doet er heel luchtig over, maar vind je dat niet vervelend? Ik zou best wel pissed zijn moet ik heel eerlijk zeggen.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 10 april 2023 @ 15:00:28 #279
431496 girlnextdoor.
pi_208726171
Ben benieuwd hoe het met margaretha_01 is
  maandag 10 april 2023 @ 16:51:21 #280
318361 Bienelientjee
pi_208727453
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
:D Je doet er heel luchtig over, maar vind je dat niet vervelend? Ik zou best wel pissed zijn moet ik heel eerlijk zeggen.
Verbaasd mij ook eigenlijk wel een beetje dat ik er zo kalm over blijf, hahaha!

Maar misschien omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208732971
Hallo iedereen! Hier is een update van mij! :D

Ons zoontje is gister op eerste paasdag om 05:02 ter wereld gekomen! Vier dagen eerder dan de uitgerekende datum en ruim een halve kilo zwaarder dan verwacht (4280 gram / 52 cm). En nog belangrijker natuurlijk: helemaal gezond! :)

De bevalling werd na 24 uur ongeveer om twaalf uur ‘s nachts ingeleid omdat de weeën niet op gang kwamen. Vanaf dat moment ging het snel en duurde het nog 5 uur.

Hij moest helaas met een vacuümpomp worden gehaald, omdat zijn navelstreng om zijn hals zat en ik hem daardoor niet op eigen kracht uit mijn buik kon persen.

Eenmaal uit mijn buik begon ie direct te huilen, deed hij na een snelle controle meteen zijn oogjes open, en is ie verder kerngezond! :)

Ik ben trouwens ook verbaasd hoe snel mijn buik aan het verdwijnen is en ben ook blij dat ik me weer zo licht voel. Hopelijk voel ik me ook weer gauw helemaal fit!

Mijn vriend en ik zijn verder ontzettend aan het genieten! Ik ben ook blij dat hij nu tegelijkertijd met mij een maand vrij heeft, zodat ik mij ook op mijn eigen herstel en op het geven van borstvoeding kan concentreren, zonder in de stress te schieten dat ik ons zoontje op andere gebieden te kort kom (ik vind de baby optillen en met hem heen en weer lopen bijvoorbeeld nog heel zwaar en doe nu heel veel zittend of liggend).

Ik ben heel blij dat de zwangerschap achter de rug is, maar vind het tegelijkertijd nog heel magisch dat dat kleine ventje bij mij in mijn buik heeft gezeten! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door margaretha_01 op 11-04-2023 01:37:17 ]
  dinsdag 11 april 2023 @ 06:26:24 #282
431496 girlnextdoor.
pi_208733462
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:40 schreef margaretha_01 het volgende:

Ons zoontje is gister op eerste paasdag om 05:02 ter wereld gekomen! Vier dagen eerder dan de uitgerekende datum en ruim een halve kilo zwaarder dan verwacht (4280 gram / 52 cm). En nog belangrijker natuurlijk: helemaal gezond! :)

De bevalling werd na 24 uur ongeveer om twaalf uur ‘s nachts ingeleid omdat de weeën niet op gang kwamen. Vanaf dat moment ging het snel en duurde het nog 5 uur.

Hij moest helaas met een vacuümpomp worden gehaald, omdat zijn navelstreng om zijn hals zat en ik hem daardoor niet op eigen kracht uit mijn buik kon persen.

Eenmaal uit mijn buik begon ie direct te huilen, deed hij na een snelle controle meteen zijn oogjes open, en is ie verder kerngezond! :)

Ik ben trouwens ook verbaasd hoe snel mijn buik aan het verdwijnen is en ben ook blij dat ik me weer zo licht voel. Hopelijk voel ik me ook weer gauw helemaal fit!

Mijn vriend en ik zijn verder ontzettend aan het genieten! Ik ben ook blij dat hij nu tegelijkertijd met mij een maand vrij heeft, zodat ik mij ook op mijn eigen herstel en op het geven van borstvoeding kan concentreren, zonder in de stress te schieten dat ik ons zoontje op andere gebieden te kort kom (ik vind de baby optillen en met hem heen en weer lopen bijvoorbeeld nog heel zwaar en doe nu heel veel zittend of liggend).

Ik ben heel blij dat de zwangerschap achter de rug is, maar vind het tegelijkertijd nog heel magisch dat dat kleine ventje bij mij in mijn buik heeft gezeten! :D
Jaaaaa gefeliciteerd!!! Wat goed om te horen dat hij gezond is :)
  dinsdag 11 april 2023 @ 06:40:56 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208733477
Gefeliciteerd @margaretha_01 *O*!
pi_208733491
Gefeliciteerd!
pi_208733501
Gefeliciteerd O+. En geniet van jullie babybubbel!
pi_208733597
Flinke jongen zeg! :o
Gefeliciteerd!
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:54:30 #287
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208733631
Daar is 'ie dan! Gefeliciteerd @margaretha_01 *O* O+ Lekker van genieten!
|| justdiggit.org ||
pi_208733672
Gefeliciteerd, en wat fijn dat hij helemaal gezond is!
  Manager PR/Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 08:17:44 #289
269689 crew  Viv
pi_208733784
Jaaa hij is er! Wat fijn dat het goed gaat met jullie. O+ Gefeliciteerd!!!
  dinsdag 11 april 2023 @ 08:51:20 #291
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_208733881
Gefeliciteerd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_208734178
Gefeliciteerd @margaretha_01!! Wat fijn dat je man ook de komende weken vrij heeft om samen op te starten O+
Sarcasme. Herken het.
pi_208734234
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 16:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
Verbaasd mij ook eigenlijk wel een beetje dat ik er zo kalm over blijf, hahaha!

Maar misschien omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen maar fijn toch, dat het ook anders kan :) Lijkt me heel moeilijk voor je dat je nu in deze situatie zit, zeker als je zelf moeder wordt. Veel sterkte daarmee en hopelijk is er een oplossing mogelijk.
Sarcasme. Herken het.
pi_208734697
Gefeliciteerd O+ en lekker even blijven zitten en liggen jij :*
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:10:43 #295
346653 Ceviche
pi_208739852
Gefeliciteerd Margaretha!!!
Misschien voelde je het toch onbewust aankomen :D
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:27:47 #296
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_208740050
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:40 schreef margaretha_01 het volgende:

Gefeliciteerd O+
Protège moi de mes désirs.
pi_208743470
Bedankt iedereen! :D

Wat ben ik verliefd op ons jongetje, zeg! Het liefste jongetje op de hele wereld! <3
  donderdag 13 april 2023 @ 11:29:19 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208757178
Hoe is het hier met iedereen :)?

Ik ben nu over de helft *O* heerlijke mijlpaal.
  donderdag 13 april 2023 @ 11:35:48 #299
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208757214
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het hier met iedereen :)?

Ik ben nu over de helft *O* heerlijke mijlpaal.
Zo fijn! O+ Hoe is het verder met jou? Je was wat onzeker over een aantal dingen (kleine voelen, binding etc.). Hoe is dat nu?

Ik heb nu een beetje een onbestemd gevoel. Alsof ik moet huilen maar toch niet. Alsof ik wil slapen maar toch niet. Alsof ik niet lekker in mijn vel zit, maar toch wel. Het is zo raar. Net bij de medisch psycholoog geweest en sindsdien dat gevoel. Dus ik ga maar een beetje kleuren tot de intake kraamzorg zometeen en dan zien we wel weer. Met de kleine gaat het sowieso goed, die is lekker aan het bewegen O+
|| justdiggit.org ||
  donderdag 13 april 2023 @ 11:49:47 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208757341
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Zo fijn! O+ Hoe is het verder met jou? Je was wat onzeker over een aantal dingen (kleine voelen, binding etc.). Hoe is dat nu?

Ik heb nu een beetje een onbestemd gevoel. Alsof ik moet huilen maar toch niet. Alsof ik wil slapen maar toch niet. Alsof ik niet lekker in mijn vel zit, maar toch wel. Het is zo raar. Net bij de medisch psycholoog geweest en sindsdien dat gevoel. Dus ik ga maar een beetje kleuren tot de intake kraamzorg zometeen en dan zien we wel weer. Met de kleine gaat het sowieso goed, die is lekker aan het bewegen O+
Ik denk steeds vaker wel wat te voelen, al vind ik het nog maar lastig duiden hoor. Maar als ik bekijk op welke plek ik wat voel, moet het eigenlijk wel baby zijn. Bij het wel/niet binding voelen heb ik me neergelegd en door het los te laten, voelt het al zoveel relaxter! Lichamelijk voel ik me verder echt top nu - geen kwaaltjes, weer wat energie enzo, heerlijk.

Fijn dat het met de baby allemaal goed gaat! Jammer dat je er zelf nog zo half tussen hangt, maar goed dat je afleiding zoekt. En intake kraamzorg is dan ook wel een fijne qua afleiding en voorbereiding :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')