abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208707214
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 april 2023 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het wel grappig btw dat ze zeggen dat slechts 10% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen, maar er zijn echt ontzettend veel vrouwen die ik heb gehoord/waarover ik heb gelezen waarbij het begon met het breken van de vliezen dat ik me afvraag of die 10% niet eigenlijk veel hoger ligt.
Misschien omdat (voor)weeën niet als zodanig herkend worden soms? Sowieso lijkt het begin van een bevalling me lastig te bepalen, want wanneer begint het nou precies :P.
Ik had wel al een dag ofzo wat buikpijn/voorweeën voordat mijn vliezen braken :Y.

Succes Margaretha!
  zondag 9 april 2023 @ 20:41:14 #277
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_208719049
Vandaag gezellig Pasen gevierd met de schoonfamilie. Schoonmoeders heeft natuurlijk per ongeluk de naam van baby laten vallen bij de nichtjes die daarna al gillend van blijdschap naar hun moeder gingen om het te vertellen. :D _O- Het werd onverwachts dus een naam reveal vandaag. Haha!

En man wat voel ik mij massief vandaag! _O- Lijkt wel alsof ze ineens besloten heeft voorin mijn buik te liggen ofzo. Vergeleken met gister of eergister is mijn buik ineens mega!
pi_208726074
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 20:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag gezellig Pasen gevierd met de schoonfamilie. Schoonmoeders heeft natuurlijk per ongeluk de naam van baby laten vallen bij de nichtjes die daarna al gillend van blijdschap naar hun moeder gingen om het te vertellen. :D _O- Het werd onverwachts dus een naam reveal vandaag. Haha!

En man wat voel ik mij massief vandaag! _O- Lijkt wel alsof ze ineens besloten heeft voorin mijn buik te liggen ofzo. Vergeleken met gister of eergister is mijn buik ineens mega!
:D Je doet er heel luchtig over, maar vind je dat niet vervelend? Ik zou best wel pissed zijn moet ik heel eerlijk zeggen.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 10 april 2023 @ 15:00:28 #279
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208726171
Ben benieuwd hoe het met margaretha_01 is
With love :*
  maandag 10 april 2023 @ 16:51:21 #280
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_208727453
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
:D Je doet er heel luchtig over, maar vind je dat niet vervelend? Ik zou best wel pissed zijn moet ik heel eerlijk zeggen.
Verbaasd mij ook eigenlijk wel een beetje dat ik er zo kalm over blijf, hahaha!

Maar misschien omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208732971
Hallo iedereen! Hier is een update van mij! :D

Ons zoontje is gister op eerste paasdag om 05:02 ter wereld gekomen! Vier dagen eerder dan de uitgerekende datum en ruim een halve kilo zwaarder dan verwacht (4280 gram / 52 cm). En nog belangrijker natuurlijk: helemaal gezond! :)

De bevalling werd na 24 uur ongeveer om twaalf uur ‘s nachts ingeleid omdat de weeën niet op gang kwamen. Vanaf dat moment ging het snel en duurde het nog 5 uur.

Hij moest helaas met een vacuümpomp worden gehaald, omdat zijn navelstreng om zijn hals zat en ik hem daardoor niet op eigen kracht uit mijn buik kon persen.

Eenmaal uit mijn buik begon ie direct te huilen, deed hij na een snelle controle meteen zijn oogjes open, en is ie verder kerngezond! :)

Ik ben trouwens ook verbaasd hoe snel mijn buik aan het verdwijnen is en ben ook blij dat ik me weer zo licht voel. Hopelijk voel ik me ook weer gauw helemaal fit!

Mijn vriend en ik zijn verder ontzettend aan het genieten! Ik ben ook blij dat hij nu tegelijkertijd met mij een maand vrij heeft, zodat ik mij ook op mijn eigen herstel en op het geven van borstvoeding kan concentreren, zonder in de stress te schieten dat ik ons zoontje op andere gebieden te kort kom (ik vind de baby optillen en met hem heen en weer lopen bijvoorbeeld nog heel zwaar en doe nu heel veel zittend of liggend).

Ik ben heel blij dat de zwangerschap achter de rug is, maar vind het tegelijkertijd nog heel magisch dat dat kleine ventje bij mij in mijn buik heeft gezeten! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door margaretha_01 op 11-04-2023 01:37:17 ]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  dinsdag 11 april 2023 @ 06:26:24 #282
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208733462
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:40 schreef margaretha_01 het volgende:

Ons zoontje is gister op eerste paasdag om 05:02 ter wereld gekomen! Vier dagen eerder dan de uitgerekende datum en ruim een halve kilo zwaarder dan verwacht (4280 gram / 52 cm). En nog belangrijker natuurlijk: helemaal gezond! :)

De bevalling werd na 24 uur ongeveer om twaalf uur ‘s nachts ingeleid omdat de weeën niet op gang kwamen. Vanaf dat moment ging het snel en duurde het nog 5 uur.

Hij moest helaas met een vacuümpomp worden gehaald, omdat zijn navelstreng om zijn hals zat en ik hem daardoor niet op eigen kracht uit mijn buik kon persen.

Eenmaal uit mijn buik begon ie direct te huilen, deed hij na een snelle controle meteen zijn oogjes open, en is ie verder kerngezond! :)

Ik ben trouwens ook verbaasd hoe snel mijn buik aan het verdwijnen is en ben ook blij dat ik me weer zo licht voel. Hopelijk voel ik me ook weer gauw helemaal fit!

Mijn vriend en ik zijn verder ontzettend aan het genieten! Ik ben ook blij dat hij nu tegelijkertijd met mij een maand vrij heeft, zodat ik mij ook op mijn eigen herstel en op het geven van borstvoeding kan concentreren, zonder in de stress te schieten dat ik ons zoontje op andere gebieden te kort kom (ik vind de baby optillen en met hem heen en weer lopen bijvoorbeeld nog heel zwaar en doe nu heel veel zittend of liggend).

Ik ben heel blij dat de zwangerschap achter de rug is, maar vind het tegelijkertijd nog heel magisch dat dat kleine ventje bij mij in mijn buik heeft gezeten! :D
Jaaaaa gefeliciteerd!!! Wat goed om te horen dat hij gezond is :)
With love :*
  dinsdag 11 april 2023 @ 06:40:56 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208733477
Gefeliciteerd @margaretha_01 *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208733491
Gefeliciteerd!
pi_208733501
Gefeliciteerd O+. En geniet van jullie babybubbel!
pi_208733597
Flinke jongen zeg! :o
Gefeliciteerd!
  dinsdag 11 april 2023 @ 07:54:30 #287
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208733631
Daar is 'ie dan! Gefeliciteerd @margaretha_01 *O* O+ Lekker van genieten!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_208733672
Gefeliciteerd, en wat fijn dat hij helemaal gezond is!
  Manager PR/Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 08:17:44 #289
269689 crew  Viv
pi_208733784
Jaaa hij is er! Wat fijn dat het goed gaat met jullie. O+ Gefeliciteerd!!!
  dinsdag 11 april 2023 @ 08:51:20 #291
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_208733881
Gefeliciteerd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_208734178
Gefeliciteerd @margaretha_01!! Wat fijn dat je man ook de komende weken vrij heeft om samen op te starten O+
Sarcasme. Herken het.
pi_208734234
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 16:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
Verbaasd mij ook eigenlijk wel een beetje dat ik er zo kalm over blijf, hahaha!

Maar misschien omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen maar fijn toch, dat het ook anders kan :) Lijkt me heel moeilijk voor je dat je nu in deze situatie zit, zeker als je zelf moeder wordt. Veel sterkte daarmee en hopelijk is er een oplossing mogelijk.
Sarcasme. Herken het.
pi_208734697
Gefeliciteerd O+ en lekker even blijven zitten en liggen jij :*
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:10:43 #295
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_208739852
Gefeliciteerd Margaretha!!!
Misschien voelde je het toch onbewust aankomen :D
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:27:47 #296
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_208740050
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:40 schreef margaretha_01 het volgende:

Gefeliciteerd O+
Protège moi de mes désirs.
pi_208743470
Bedankt iedereen! :D

Wat ben ik verliefd op ons jongetje, zeg! Het liefste jongetje op de hele wereld! <3
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  donderdag 13 april 2023 @ 11:29:19 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208757178
Hoe is het hier met iedereen :)?

Ik ben nu over de helft *O* heerlijke mijlpaal.
  donderdag 13 april 2023 @ 11:35:48 #299
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208757214
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het hier met iedereen :)?

Ik ben nu over de helft *O* heerlijke mijlpaal.
Zo fijn! O+ Hoe is het verder met jou? Je was wat onzeker over een aantal dingen (kleine voelen, binding etc.). Hoe is dat nu?

Ik heb nu een beetje een onbestemd gevoel. Alsof ik moet huilen maar toch niet. Alsof ik wil slapen maar toch niet. Alsof ik niet lekker in mijn vel zit, maar toch wel. Het is zo raar. Net bij de medisch psycholoog geweest en sindsdien dat gevoel. Dus ik ga maar een beetje kleuren tot de intake kraamzorg zometeen en dan zien we wel weer. Met de kleine gaat het sowieso goed, die is lekker aan het bewegen O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 13 april 2023 @ 11:49:47 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208757341
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Zo fijn! O+ Hoe is het verder met jou? Je was wat onzeker over een aantal dingen (kleine voelen, binding etc.). Hoe is dat nu?

Ik heb nu een beetje een onbestemd gevoel. Alsof ik moet huilen maar toch niet. Alsof ik wil slapen maar toch niet. Alsof ik niet lekker in mijn vel zit, maar toch wel. Het is zo raar. Net bij de medisch psycholoog geweest en sindsdien dat gevoel. Dus ik ga maar een beetje kleuren tot de intake kraamzorg zometeen en dan zien we wel weer. Met de kleine gaat het sowieso goed, die is lekker aan het bewegen O+
Ik denk steeds vaker wel wat te voelen, al vind ik het nog maar lastig duiden hoor. Maar als ik bekijk op welke plek ik wat voel, moet het eigenlijk wel baby zijn. Bij het wel/niet binding voelen heb ik me neergelegd en door het los te laten, voelt het al zoveel relaxter! Lichamelijk voel ik me verder echt top nu - geen kwaaltjes, weer wat energie enzo, heerlijk.

Fijn dat het met de baby allemaal goed gaat! Jammer dat je er zelf nog zo half tussen hangt, maar goed dat je afleiding zoekt. En intake kraamzorg is dan ook wel een fijne qua afleiding en voorbereiding :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')