Ik zie nu helemaal voor me dat je met je 2 dagen oude baby bij de kapper zit voor een wat hipper modelletjequote:Op vrijdag 7 april 2023 11:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Oahhh spannend! Ik hoop dat je bloeddruk wat stabieler wordt. Lijkt me ook vrij eng om steeds voor die bloeddruk in het ziekenhuis te moeten liggen. Succes met die laatste weken!
Wij hebben de eerste extra echo gehad ivm diabetes. De kleine ontwikkeld zich goed, alleen liggen hoofd en romp een week voor op ontwikkeling, de armpjes en beentjes liggen precies op de goede week qua ontwikkeling. Mocht de baby nu te groot worden dan is er kans dat ze de bevalling een week of 2 eerder gaan inleiden omdat het gewicht dan zo'n 400/500 gram minder is en mijn lichaam de bevalling wel moet aankunnen. Er was verder gelukkig niets om zorgen over te maken. Wel een grappig detail: meneer heeft gewoon al haartjes, verloskundige had het over een soort matje in de nek wat ze kon zien, dus ik heb nu een beeld van zo'n new kids kapsel hahaha. Navelstreng was ook bijzonder goed zichtbaar, grappig om te zien allemaal. En hij was eigenwijs, elke keer als ze het beentje wilden opmeten dan draaide hij zich weerQua drukte echt een kind van papa's kant van de familie.
Zielie is ook van november toch? Ligt je ud dichtbij haar verjaardag, of dat niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:25 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik had bij U. zooo sterk het gevoel dat hij de 18e geboren zou worden dat dat nog steeds m’n eerste ingeving is.![]()
Het is uiteindelijk de 17e geworden. Maar moet wel altijd een seconde nadenken.
Van thuisarts geplukt:quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal voor me dat je met je 2 dagen oude baby bij de kapper zit voor een wat hipper modelletje
Hoe werkt dat eigenlijk met zwangerschapsdiabetes? Is het enige risico dat je kindje nu te snel te groot wordt?
Ik heb zo'n tregging/jegging, een zachte spijkerbroek zonder gulp/knoop. Inderdaad niet flatteus maar wel lekker comfortabel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ugh, ik heb echt even een enorm baalmoment. Ik pas met bijna 9 weken al niet meer in mijn spijkerbroeken (doet pijn als ik ze dicht doe), dus heb een 4 zwangerschaps spijkerbroeken besteld en die net allemaal even gepast. Maat was goed, voorzijde was goed, maar mijn God die dingen doen je kont geen plezierNou heb ik al platte kadetten, maar in deze broeken durf ik echt niet over straat. Ik voel me al dik, log en onaantrekkelijk en na het zien van mijn kont in die broeken voel ik me helemaal rot
Ja, scheelt voor nu 6 dagen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zielie is ook van november toch? Ligt je ud dichtbij haar verjaardag, of dat niet?
Broeken kunnen toch lelijk en onflatteus zitten? Niet elk lichaam is hetzelfde en niet elke broek zit mooi. Ik benijd je als je deze ervaring niet hebtquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:41 schreef pinquit het volgende:
Wat is er zo onflatteus aan dan? Het is een broek
Haat aan zwangerschapsbroeken. Ik heb zwangerschaps panty’s gekocht en leef vooral in mijn jurken nuquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ugh, ik heb echt even een enorm baalmoment. Ik pas met bijna 9 weken al niet meer in mijn spijkerbroeken (doet pijn als ik ze dicht doe), dus heb een 4 zwangerschaps spijkerbroeken besteld en die net allemaal even gepast. Maat was goed, voorzijde was goed, maar mijn God die dingen doen je kont geen plezierNou heb ik al platte kadetten, maar in deze broeken durf ik echt niet over straat. Ik voel me al dik, log en onaantrekkelijk en na het zien van mijn kont in die broeken voel ik me helemaal rot
Sommige broeken zijn vrij stijf en dan lijkt het ook alsof je benen in die broek moeten passen, en sommige broeken leggen alleen een laagje om de benen en dan voelt het alsof je benen bij elke stap drillen als een pudding.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:41 schreef pinquit het volgende:
Wat is er zo onflatteus aan dan? Het is een broek
Ik heb voornamelijk dat de broek niet mooi om de billen valt. Dat het echt niks doet voor je kont. De zakken zitten niet flatteus of er valt een rare kont-vouw in die er niet hoort. Alsof het door de vorm aan de voorkant gewoon niet meer normaal kan passen ofzo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sommige broeken zijn vrij stijf en dan lijkt het ook alsof je benen in die broek moeten passen, en sommige broeken leggen alleen een laagje om de benen en dan voelt het alsof je benen bij elke stap drillen als een pudding.
Erg overdreven maar gevoelsmatig voelt dat dan soms niet netjes zitten zeg maar.
Ik draag altijd extra lange shirts dus ik denk dat het voor een ander niet zo opvalt overigens.
Only heeft ook fijnequote:Op vrijdag 7 april 2023 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind de tip van de H&M wel echt super @:bienelientjee. Helemaal niet aan gedacht dat die ook fysieke winkels hebben met zwangerschapskleding waar je gewoon even kan passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er inderdaad een draagzak/doek onder aan (niet baby instoppen)! Heb van hetzelfde merk ook een winterjas die zo werkt met zo'n middenstuk!quote:Op vrijdag 7 april 2023 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had verschillende merken geprobeerd, only, mamalicous en noppies maar het was helaas allemaal niksmaar inderdaad vanaf nu fysieke winkels zoeken en passen.
Wat een mooi vest!Is dat om over een draagzak of doek heen te doen, of kan je daar op de een of andere manier je baby instoppen?
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:29 schreef Spirit82 het volgende:
Dat had ik zelf natuurlijk ook even kunnen googelen
Persoonlijk vind ik de broeken van Esmara nogal fijn, hier gekocht via vinted (wel in nieuwstaat). Sowieso met zwangerschapskleding is het jammer om full price te betalen voor iets wat tijdelijk gedragen wordt, maar ben dan ook nogal zuinig aangelegd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:31 schreef Spirit82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |