Die lijst begint ook steeds langer te worden , maar nogmaals , je kan het hem niet eens kwalijk nemen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Biden zal ook wel eens een leugen vertellen, maar dat valt toch helemaal in het niets bij de pathologische leugenaar Trump
quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:08 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Hij heeft niet gezegd welke dinsdag
nee hoor,een corrupte autoritaire anti liberaal, die het op neemt voor trump. what else is new?quote:
Dat klinkt als....quote:
Babylonbee is zeg maar The Onion of De Speld, maar dan Republikeins/christelijk-conservatief (en vaak ongrappig naar mijn mening).quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat klinkt als....
Inderdaad, fascisme.
En bovendien zit Pelosi ook niet meer in het HvA.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Babylonbee is zeg maar The Onion of De Speld, maar dan Republikeins/christelijk-conservatief (en vaak ongrappig naar mijn mening).
Jawel, maar niet als leider van de Democraten meer.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En bovendien zit Pelosi ook niet meer in het HvA.
I stand corrected,quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als leider van de Democraten meer.
Babylonbee, de rechtse variant van de speld probeert te projecteren 🤣quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat klinkt als....
Inderdaad, fascisme.
Dat is een brief uit feb 2018? Toen beschermde hij Trump nog door verschillende leugens te vertellen waarvoor hij later veroordeeld is.quote:
Zoals ik het begrepen heb zou het dan om een getuige voor de prosecution gaan nav van Trump's getuige (Costello) die maandag plotseling opdook en beweerde te kunnen bewijzen dat Michael Cohen (nu) een onbetrouwbare getuige is.quote:Op donderdag 23 maart 2023 01:55 schreef Za het volgende:
[..]
De deur staat nog op een kier opdat de getuige mogelijk opduikt. Waar gaat dit nog over?
Of ze zijn gewoon dom.quote:Op donderdag 23 maart 2023 02:47 schreef Kijkertje het volgende:
Maar Trump vaart er wel bij zoals verwacht, niet alleen financieel maar ook electoraal. Het blijft een bizar verschijnsel en bewijst eens te meer dat Democraten er helemaal geen belang bij hebben om Trump als politieke tegenstander uit te schakelen zoals door Republikeinen wordt beweerd.
[ twitter ]
Staat idiocracy niet op Netflix, dat was de film die alles wat trump en Maga doet al voorspelde.quote:
Ik vind het niet zo gezond om op deze manier jacht te maken op een voormalig president eerlijk gezegd.quote:
Gaat voorlopig ook niet gebeurenquote:
Want een president staat boven de wet? Michael Cohen is ervoor veroordeeld. Onder Trump nota benequote:Op donderdag 23 maart 2023 16:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gezond om op deze manier jacht te maken op een voormalig president eerlijk gezegd.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er niet zo'n jacht op Trump zou worden gemaakt als hij geen president zou zijn geweest en van zulke politieke vervolgingen zou een democratische staat zich verre moeten houden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Want een president staat boven de wet? Michael Cohen is ervoor veroordeeld. Onder Trump nota bene![]()
[ twitter ]
Als hij geen president was geweest had hij niet zoveel aandacht rond een vervolging kunnen genereren, dus die vergelijking is wat lastig.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat er niet zo'n jacht op Trump zou worden gemaakt als hij geen president zou zijn geweest en van zulke politieke vervolgingen zou een democratische rechtsstaat zich verre moeten houden.
De Democratische rechtsstaat is nou juist dat 'Nobody is above the Law'. Dat Trump nooit verantwoordelijkheid is gehouden voor zijn misdaden (al voor zijn presidentschap) is juist de reden dat hij overal mee weg denkt te kunnen komen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er niet zo'n jacht op Trump zou worden gemaakt als hij geen president zou zijn geweest en van zulke politieke vervolgingen zou een democratische rechtsstaat zich verre moeten houden.
Als jij als burger top-secret stukken in je huis hebt liggen zou jij allang als spion opgesloten zijn. Amerika een democratische staat laat me niet lachen dat is een grote grap waarbij het klasse verschil duidelijk zichtbaar is.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er niet zo'n jacht op Trump zou worden gemaakt als hij geen president zou zijn geweest en van zulke politieke vervolgingen zou een democratische staat zich verre moeten houden.
Als ik het goed begrijp gaat de vervolging over het niet opgeven van zwijggeld aan neukertjes als campagnekosten, dat vind ik toch wel heel erg gezocht en neigen naar barbertje moet hangen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De Democratische rechtsstaat is nou juist dat 'Nobody is above the Law'. Dat Trump nooit verantwoordelijkheid is gehouden voor zijn misdaden (al voor zijn presidentschap) is juist de reden dat hij overal mee weg denkt te kunnen komen.
Dat zou kunnen, maar daar gaat deze potentiele aanklacht niet over.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als jij als burger top-secret stukken in je huis hebt liggen zou jij allang als spion opgesloten zijn.
Ze zijn wanhopig.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat de vervolging over het niet opgeven van zwijggeld aan neukertjes als campagnekosten, dat vind ik toch wel heel erg gezocht en neigen naar barbertje moet hangen.
Waar komt die indruk vandaan? Gaat het om het wel of niet vervolgen, of het hele (politieke)(media)circus er omheen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er niet zo'n jacht op Trump zou worden gemaakt als hij geen president zou zijn geweest en van zulke politieke vervolgingen zou een democratische staat zich verre moeten houden.
Xor doet al een tijdje of hij/zij.het objectief is.. Zoals alle Trumplovers doen "ik ben geen fan van hem maar...."... "ik ben geen fan van Baudet, maar hier heeft hij toch een punt"..quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Waar komt die indruk vandaan? Gaat het om het wel of niet vervolgen, of het hele (politieke)(media)circus er omheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |