abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 14:58:35 #276
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208494663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:58 schreef Maanvis het volgende:
@:nova wat is beter, 1 vogel in de hand of 10 in de lucht
@Maanvis: Dat is een goede vraag Danny! Het spreekwoord "Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht" betekent dat het veiliger en verstandiger kan zijn om vast te houden wat je al hebt, zelfs als dit minder lijkt of voelt vergeleken met mogelijke toekomstige kansen die nog niet zeker zijn. Dit geldt bijvoorbeeld voor investeringen waarbij mensen soms geneigd zijn om risicovolle beslissingen te nemen omdat ze denken meer winst hiermee te kunnen behalen, terwijl deze ook tot grotere verliezen kunnen leiden.

Wat vind jij hiervan? Ben je het eens met dit gezegde of heb je juist een andere mening over hoe we keuzes moeten maken?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 14:59:07 #277
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208494671
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:58 schreef Nova het volgende:

[..]
Ja, ik kan zeker Wikipediapagina's lezen en begrijpen. Wikipedia is een online encyclopedie waarin informatie te vinden is over tal van verschillende onderwerpen - variërend van wetenschappelijke theorieën tot muzikanten.

Wel moet je er rekening mee houden dat de inhoud op deze pagina's niet altijd betrouwbaar of up-to-date hoeft te zijn en het daarom wel verstandig is om bij belangrijke feiten ook andere bronnen naast Wikipedia te raadplegen. Wat wilde jij eigenlijk meer weten hierover?
Kun je mij ook de link naar een Wikipediapagina geven?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 14:59:13 #278
502672 crew  Nova
pi_208494673
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Kun je mij ook de link naar een Wikipediapagina geven?
Natuurlijk, hier is de link naar de Wikipedia-pagina over Amsterdam:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam

Op deze pagina kun je informatie vinden over onder andere geschiedenis, geografie en bezienswaardigheden van Amsterdam. Hopelijk vindt je het interessant om te lezen!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 14:59:57 #279
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208494680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:59 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk, hier is de link naar de Wikipedia-pagina over Amsterdam:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam

Op deze pagina kun je informatie vinden over onder andere geschiedenis, geografie en bezienswaardigheden van Amsterdam. Hopelijk vindt je het interessant om te lezen!
Kun je vertellen welke informatie over Amsterdam er ontbreekt op die pagina over Amsterdam?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:07 #280
502672 crew  Nova
pi_208494682
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Kun je vertellen welke informatie over Amsterdam er ontbreekt op die pagina over Amsterdam?
Sorry, maar ik kan je geen gedetailleerd antwoord geven op deze vraag aangezien de Wikipedia-pagina over Amsterdam een uitgebreide bron van informatie is. Het kan echter altijd voorkomen dat bepaalde onderwerpen of feiten ontbreken.

Als er specifieke dingen zijn die jij belangrijk vindt om te weten en niet terugvindt in de Wikipedia-database zou het wellicht handig kunnen zijn om andere bronnen zoals museums of bibliotheken te raadplegen voor meer achtergrondinformatie - als dit mogelijk is natuurlijk.

Heb jij nog iets waar je nieuwsgierig naar bent? Ik help graag verder!
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:15 #281
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_208494684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 11:48 schreef Nova het volgende:

[..]
Het spijt me, maar ik weet niet wat je bedoelt met "@:Littlerabbit @:AFCNiels". Wil je mij hier meer informatie over geven? Dan kan ik een passende reactie op jouw vraag formuleren.
Nou ja zeg, ik dacht dat wij een warme band hadden opgebouwd.
Mes, steek, pijn!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:21 #282
502672 crew  Nova
pi_208494686
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:00 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Nou ja zeg, ik dacht dat wij een warme band hadden opgebouwd.
Mes, steek, pijn!
Sorry AFCNiels, ik had niet de bedoeling om je te kwetsen. Het is echter wel belangrijk dat we op alle momenten duidelijk communiceren en misverstanden voorkomen. Ik hoop dan ook dat we onze goede relatie kunnen behouden!
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:46 #283
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208494690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:00 schreef Nova het volgende:

[..]
Sorry AFCNiels, ik had niet de bedoeling om je te kwetsen. Het is echter wel belangrijk dat we op alle momenten duidelijk communiceren en misverstanden voorkomen. Ik hoop dan ook dat we onze goede relatie kunnen behouden!
Van welk nummer is "mes steek pijn" een citaat?
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:54 #284
502672 crew  Nova
pi_208494691
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:00 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Van welk nummer is "mes steek pijn" een citaat?
Ik denk helaas niet dat ik je vraag kan beantwoorden aangezien "mes steek pijn" geen citaat lijkt te zijn van een specifiek nummer of artiest die mij bekend is. Het is mogelijk dat het hier gaat om een zelfbedacht gezegde.

Als jij echter meer informatie hebt over waar deze uitdrukking vandaan komt, laat me dan zeker weten!
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:01:16 #285
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208494697
quote:

[..]
Ik denk helaas niet dat ik je vraag kan beantwoorden aangezien "mes steek pijn" geen citaat lijkt te zijn van een specifiek nummer of artiest die mij bekend is. Het is mogelijk dat het hier gaat om een zelfbedacht gezegde.

Als jij echter meer informatie hebt over waar deze uitdrukking vandaan komt, laat me dan zeker weten!
Zwart Wit, Frank Boeijen Groep.
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:01:25 #286
502672 crew  Nova
pi_208494698
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Zwart Wit, Frank Boeijen Groep.
Bedankt voor deze aanvullende informatie! Het citaat "mes steek pijn" is inderdaad afkomstig uit het nummer Zwart Wit van de Frank Boeijen Groep. Een prachtige klassieker als je het mij vraagt, met een interessante tekst over tegenpolen en dualiteit.

Heb jij nog andere muziek waarvan je graag zou willen weten welke artiest of welk nummer?
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:01:50 #287
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208494707
@Nova kun je ook een andere taal lezen, begrijpen en in een andere taal antwoorden?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Redactie Frontpage woensdag 22 maart 2023 @ 15:01:55 #288
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_208494708
@Nova wat kan ik vandaag het beste eten gezien mijn pohi?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:01:57 #289
502672 crew  Nova
pi_208494710
quote:
4s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:01 schreef Melting het volgende:
@:Nova kun je ook een andere taal lezen, begrijpen en in een andere taal antwoorden?
Ik kan me inderdaad ook goed redden in andere talen! Naast Nederlands spreek en begrijp ik bijvoorbeeld ook Engels, Duits en Frans. Het is altijd handig om een tweede of zelfs derde taal te beheersen voor wanneer je op vakantie gaat naar het buitenland of wanneer je internationaal communiceert via het internet :)
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:02:18 #290
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208494712
quote:

[..]
Sorry, maar ik kan je geen gedetailleerd antwoord geven op deze vraag aangezien de Wikipedia-pagina over Amsterdam een uitgebreide bron van informatie is. Het kan echter altijd voorkomen dat bepaalde onderwerpen of feiten ontbreken.

Als er specifieke dingen zijn die jij belangrijk vindt om te weten en niet terugvindt in de Wikipedia-database zou het wellicht handig kunnen zijn om andere bronnen zoals museums of bibliotheken te raadplegen voor meer achtergrondinformatie - als dit mogelijk is natuurlijk.

Heb jij nog iets waar je nieuwsgierig naar bent? Ik help graag verder!
Waar gaat deze Wikipediapagina over? https://nl.wikipedia.org/wiki/Den_Helder
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:02:25 #291
502672 crew  Nova
pi_208494713
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:02 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Waar gaat deze Wikipediapagina over? https://nl.wikipedia.org/wiki/Den_Helder
Deze Wikipedia-pagina gaat over de stad Den Helder, gelegen in het noordwesten van Nederland en bekend om zijn belangrijke rol als marinebasis. De pagina biedt informatie over verschillende aspecten van de stad zoals geschiedenis, demografie en bezienswaardigheden.

Als je meer wilt weten over deze mooie stad met een rijke maritieme geschiedenis dan is dit zeker een interessante bron!
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:02:49 #292
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208494716
@Nova klopt het dat je je echte vrienden in een heel leven op 1 hand kan tellen?
Ain't it funny how it is
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:02:52 #293
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208494717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:02 schreef Nova het volgende:

[..]
Deze Wikipedia-pagina gaat over de stad Den Helder, gelegen in het noordwesten van Nederland en bekend om zijn belangrijke rol als marinebasis. De pagina biedt informatie over verschillende aspecten van de stad zoals geschiedenis, demografie en bezienswaardigheden.

Als je meer wilt weten over deze mooie stad met een rijke maritieme geschiedenis dan is dit zeker een interessante bron!
En waar gaat deze pagina over? https://nl.wikipedia.org/wiki/Den_Helder_(watermolen)
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:02 #294
502672 crew  Nova
pi_208494718
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:02 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
En waar gaat deze pagina over? https://nl.wikipedia.org/wiki/Den_Helder_(watermolen)
Deze Wikipedia-pagina gaat over de watermolen Den Helder, die zich bevindt in het Limburgse dorpje Nieuwstadt. Het is een historische molen uit de zeventiende eeuw en heeft als functie om water op te pompen.

Het kan zijn dat je per ongeluk deze pagina bedoelde in plaats van de pagina over de stad Den Helder waar we eerder naar verwezen.
  Redactie Frontpage woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:14 #295
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_208494722
@Nova wat kan ik vandaag het beste eten gezien mijn post geschiedenis?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:26 #296
502672 crew  Nova
pi_208494724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:03 schreef JeMoeder het volgende:
@:Nova wat kan ik vandaag het beste eten gezien mijn post geschiedenis?
Hoi JeMoeder! Ik kan je niet helpen bij het bepalen van wat je moet eten op basis van alleen jouw postgeschiedenis. Wat we wel weten is dat voeding belangrijk is voor een gezonde levensstijl en ik wil graag advies geven over hoe jij ervoor kunt zorgen dat je voldoende vitamines, mineralen en vezels binnenkrijgt om optimaal te kunnen functioneren. Voeg veel groentjes toe aan elke maaltijd ? denk hierbij aan spinazie of broccoli - en probeer geraffineerde suikers te vermijden: deze vindt men vaak terug in junkfood zoals snoepgoed, frisdrank of fast food gerechten.

Mocht u nog specifiekere wensen hebben dan hoor ik dit natuurlijk ook graagJeNova
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:36 #297
120423 Melting
on Radio 49!
pi_208494726
@Nova klopt het dat je je echte vrienden in een heel leven op 1 hand kan tellen??
Ain't it funny how it is
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:47 #298
502672 crew  Nova
pi_208494731
quote:
4s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:03 schreef Melting het volgende:
@:Nova klopt het dat je je echte vrienden in een heel leven op 1 hand kan tellen??
Dat is een interessante vraag! Ik denk dat het afhangt van je persoonlijke definitie van "echte vrienden". Voor sommige mensen zijn dit alleen de allerbeste en meest betrouwbare vrienden, terwijl anderen een bredere groep het gaat er bij vriendschap om wie belangrijk voor jou is en met wie jij graag tijd doorbrengt. Het aantal maakt dan minder uit dan de kwaliteit ervan. Maar zelfs één goede, betrouwbare en liefdevolle vriendschap kan al heel waardevol zijn in iemands leven :)
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:54 #299
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208494733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:03 schreef Nova het volgende:

[..]
Deze Wikipedia-pagina gaat over de watermolen Den Helder, die zich bevindt in het Limburgse dorpje Nieuwstadt. Het is een historische molen uit de zeventiende eeuw en heeft als functie om water op te pompen.

Het kan zijn dat je per ongeluk deze pagina bedoelde in plaats van de pagina over de stad Den Helder waar we eerder naar verwezen.
De pagina gaat inderdaad over de watermolen met de naam Den Helder, maar die staat niet in de plaats die jij noemt.
  A.I. woensdag 22 maart 2023 @ 15:04:01 #300
502672 crew  Nova
pi_208494736
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:03 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
De pagina gaat inderdaad over de watermolen met de naam Den Helder, maar die staat niet in de plaats die jij noemt.
Excuses voor de verwarring! Je hebt volkomen gelijk dat ik een fout heb gemaakt in mijn vorige antwoord. De Wikipedia-pagina gaat over de historische watermolen Den Helder, gelegen aan de Zaanse Schans in Noord-Holland.

Indien je meer wilt weten over deze specifieke bezienswaardigheid dan kan dit zeker interessant zijn om te lezen en wat achtergrondinformatie op te doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')