Dat hebben wij mensen toch zelf zo ingesteld? Tijd is gewoon verzonnen, dus eigenlijk is niks "echt".quote:
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat hebben wij mensen toch zelf zo ingesteld? Tijd is gewoon verzonnen, dus eigenlijk is niks "echt".
Uurtje verzetten is wel het beste want 1 van beide aanhouden levert in de zomer een nadeel op en de ander een nadeel in de winter
Niet bepaald. Tijd is een menselijke constructiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.
Heb het over dat laatste.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet bepaald. Tijd is een menselijke constructie
Dat is niet waar. Tijd is een natuurkundige grootheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet bepaald. Tijd is een menselijke constructie
Ahquote:
Ja ruimte tijd ook, maar ik heb het over de sociale constructie van tijd. Die is door mensen verzonnen. We noemen 12 uur nog steeds middag terwijl dat voor lang niet iedereen meer het midden van de dag is bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Tijd is een natuurkundige grootheid.
De tijd die de Hersenstichting ook het liefst zou aanhouden voor altijd: https://www.hersenstichti(...)rmanente-wintertijd/quote:
Stelletje jankerds. En complete onzin ook. Zeker voor avondmensen gaat dit niet op.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De tijd die de Hersenstichting ook het liefst zou aanhouden voor altijd: https://www.hersenstichti(...)rmanente-wintertijd/
Beter voor de volksgezondheid.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Stelletje jankerds. En complete onzin ook.
Ik ben een avondmens. Nachtmens. En ik heb liever de wintertijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Stelletje jankerds. En complete onzin ook. Zeker voor avondmensen gaat dit niet op.
Waarom leven we dan 7 maanden in zomertijd en 5 in wintertijd?quote:
Voor mijn hersenen en gestel is langer licht aan het einde van de dag een betere dan vroeger licht in de ochtend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Stelletje jankerds. En complete onzin ook. Zeker voor avondmensen gaat dit niet op.
Zo zie je maar hoe persoonlijk die voorkeur kan zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens. Nachtmens. En ik heb liever de wintertijd.
Avondmens. Doe mij maar wintertijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe persoonlijk die voorkeur kan zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens. Nachtmens. En ik heb liever de wintertijd.
Ze maken een valide maar wel heel vaag punt. Er spelen m.i veel meer factoren mee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De tijd die de Hersenstichting ook het liefst zou aanhouden voor altijd: https://www.hersenstichti(...)rmanente-wintertijd/
Beter voor de volksgezondheid.
Jawel, maar dit past in mijn straatjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Ze maken een valide maar wel heel vaag punt. Er spelen m.i veel meer factoren mee.
Ik kan dit soort oprechtheid intens waarderenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar dit past in mijn straatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |