Ja.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nog steeds zo veel vertrouwen met onze kabinet ?
Dat is inderdaad zo bij de vvd. Daar positief achter blijven staan is heel lastig.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja.
Maar goed, ik kan ook prima snappen dat men veel liever lekker loopt te zeiken tegen de regering. Het is namelijk ook veel makkelijker om te zeiken dan ergens positief achter te blijven staan.
Ok.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dat is inderdaad zo bij de vvd. Daar positief achter blijven staan is heel lastig.
Dit is een mooie aanvulling pp mijn bevestiging van je postquote:
Ok.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dit is een mooie aanvulling pp mijn bevestiging van je post
Alle platform en social media inderdaad met pek en veren terugsturen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:32 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso moet je die "gig economy" hier helemaal niet hebben. Uber Eats, Deliveroo en dat soort bedrijven moeten ze aan de grens tegenhouden.
Ergste is gewoon dat ze de belasting wel verhogen voor de burgers.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef Heph844 het volgende:
Het is een treurige regeling natuurlijk, maar het is niet alsof we als Nederland heel veel meer binnen hadden gekregen met een hoger tarief. In het voorbeeld van Omtzigt kregen we nu 2,50 euro op een winst van 1000 euro, bij een hoger belastingtarief was dat 0 geweest. De enige reden dat Uber hier überhaupt zat was vanwege het lage tarief.
Dan nog moet je dit soort constructies niet aanbieden imo, maar dat is meer een moreel standpunt.
je "vergeet" dat je hiermee belastingfraude stimuleert en andere landen hiermee tekort doet....quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef Heph844 het volgende:
Het is een treurige regeling natuurlijk, maar het is niet alsof we als Nederland heel veel meer binnen hadden gekregen met een hoger tarief. In het voorbeeld van Omtzigt kregen we nu 2,50 euro op een winst van 1000 euro, bij een hoger belastingtarief was dat 0 geweest. De enige reden dat Uber hier überhaupt zat was vanwege het lage tarief.
Dan nog moet je dit soort constructies niet aanbieden imo, maar dat is meer een moreel standpunt.
wanneer is die verhoogd dan?quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:47 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ergste is gewoon dat ze de belasting wel verhogen voor de burgers.
En bedrijven blijven buiten schot.
Dat je dan ook nog dit soort deals kwa belasting onderduiken regeld voor bedrijven.
Maar onder tussen je burgers in de cel zet er voor.
Elk jaar automatisch word je energie en brandstof verhoogt in de belasting .quote:
Heeft Shell niet langer kunnen verleiden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:09 schreef Aberkullie het volgende:
Huh Nederland die grote bedrijven helpt om minder belasting te betalen? Dat had niemand verwacht.
Groetjes Shell.
En wat een gemis is dat.quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft Shell niet langer kunnen verleiden.
Ja vind ik wel, nl loopt miljarden aan belasting mis en tevens werkgelegenheid aan notabene de UK waarme we al in strijd zijn door de Brexit.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja.
Maar goed, ik kan ook prima snappen dat men veel liever lekker loopt te zeiken tegen de regering. Het is namelijk ook veel makkelijker om te zeiken dan ergens positief achter te blijven staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |