Die hele week was echt mooiquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of een 24-uursproef, balletjes ophouden of zo.
Geef ze plastic kommetjes of proteïne shakesquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Jason probeert het glazuur van de bodem te roeren??
Als alles goed zit, komt alleen Rob als gepensioneerde. De anderen zouden normaal aan het werk moeten zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het wordt vandaag een speciale dag.
Jolien: Dat weet ik wel zeker.
Charlotte: Ik voel het.
Jolien: Een mooie dag, ik voel het in mijn vingers.
Danny: Misschien komt mijn feeling zo wanneer ik mij heb omgekleed.
Charlotte: Wanneer er oud-bewoners komen is het in de na-middag.
Danny: Ja?
(Een verzoek gedaan bij de Febo.)
Charlotte: Ik heb het gevraagd, hoop dat ze het doen.
Danny: Ik voel het nu ook.
Danny: Ja het gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als alles goed zit, komt alleen Rob als gepensioneerde. De anderen zouden normaal aan het werk moeten zijn.
Jij mag dat wensen @Gerrie_55 , maar dan zien wij natuurlijk ook niet veel. Oh ja, anders ook niet met de SL's.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mag toch wensen dat er niks nada njente gebeurt vandaag voor hun![]()
Ik kijk liever doodsaaie streams dan dat ik hun een feest gunquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij mag dat wensen @:Gerrie_55 , maar dan zien wij natuurlijk ook niet veel. Oh ja, anders ook niet met de SL's.
Wordt eens tijd dat Lot haar exit voelt aankomenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het wordt vandaag een speciale dag.
Jolien: Dat weet ik wel zeker.
Charlotte: Ik voel het.
Jolien: Een mooie dag, ik voel het in mijn vingers.
Danny: Misschien komt mijn feeling zo wanneer ik mij heb omgekleed.
Charlotte: Wanneer er oud-bewoners komen is het in de na-middag.
Danny: Ja?
(Een verzoek gedaan bij de Febo.)
Charlotte: Ik heb het gevraagd, hoop dat ze het doen.
Danny: Ik voel het nu ook. Er komt iemand uit de Dagboekkamer vandaag.
Charlotte: Ik heb ook al een paar keren mijn hoofd omgedraaid.
+10quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk liever doodsaaie streams dan dat ik hun een feest gun
Dat eindelijk de kijkers mogen nomineren en Lindsay en hij erop staan.. dat moet de grootste verrassing worden vandaag!quote:
Strakjes graag, zit nu een bakje havermout naar binnen te lepelenquote:
Make my dayquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat eindelijk de kijkers mogen nomineren en Lindsay en hij erop staan.. dat moet de grootste verrassing worden vandaag!
Ik noten cruesli maar daarna lust wel een bakkiequote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Strakjes graag, zit nu een bakje havermout naar binnen te lepelen
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Strakjes graag, zit nu een bakje havermout naar binnen te lepelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat ,weinig verschil en ik gun het die zeuren nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij mag dat wensen @:Gerrie_55 , maar dan zien wij natuurlijk ook niet veel. Oh ja, anders ook niet met de SL's.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.DivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk ik een stuk liever naar
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat kan he merk het met mijn eigen haar ik heb ook dik haar en volgens mijn lindsey ook en als ik een strakke knot heb of staart krijg ik ook koppijn doe het dan ook vaak uitquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien moet ze die knot dan eens lucht geven
nou koppijn is ook NL hoor ik zeg het ook altijdquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat Lindsey als nederlandse dafalgan zegt, en koppijn ipv hoofdpijn. Dafalgan en koppijn is belgisch.
Ik zeg dat ook, hoor het ook vaak genoeg in mijn omgeving.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou koppijn is ook NL hoor ik zeg het ook altijd
stuur op als tip voor volgend jaarquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Nieuw format BB.
14/16 bewoners in huis, 100 dagen.
Elke week komen er rankings bij de kijkers, laatste plek, 1 punt, een na laatste 2 punten, enz.
Geen exits, geen leegloop, irritaties onderling blijven, maar wel goed je best doen, anders geen punten van de kijker. Na 100 dagen wint de nr 1
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:24 schreef -river- het volgende:
Als ik dat messenblok zie moet ik iedere keer denken aan die foto met Lindsey
Ik zie altijd Bart aan het werk, en Ali en Jason komen hem vaak helpen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
weet nog wel dat BB met jill stelde Michel in de laatste week nog voor om het hele huis schoon te maken en schoon achter te laten.
Jason en Bart hebben het erover hoe smerig de grond is, 3 vrouwens in huis en de mannen moeten dan opmerken en jason 21 jaar beseft dat er schoon gemaakt moet worden.
Nou heb ik lyndsey ook niet veel zien doen ja soms de wc's maar dweilen mag toch ook wel dagelijks gedaan worden maar die Jolien doet ook geen flikker hoor in huis die heeft thuis echt een schoonmaakster ook want die doet thuis ook geen moer volgens mijn,
en charlotte ja die doet het wel maar ja op de afgesproken dagen, wassen doet ze wel dan en keuken aan kant houden na bakken enzo maar echt grote schoonmaak zit er bij alle 3 niet in
Zo is het, en niet anders.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
weet nog wel dat BB met jill stelde Michel in de laatste week nog voor om het hele huis schoon te maken en schoon achter te laten.
Jason en Bart hebben het erover hoe smerig de grond is, 3 vrouwens in huis en de mannen moeten dan opmerken en jason 21 jaar beseft dat er schoon gemaakt moet worden.
Nou heb ik lyndsey ook niet veel zien doen ja soms de wc's maar dweilen mag toch ook wel dagelijks gedaan worden maar die Jolien doet ook geen flikker hoor in huis die heeft thuis echt een schoonmaakster ook want die doet thuis ook geen moer volgens mijn,
en charlotte ja die doet het wel maar ja op de afgesproken dagen, wassen doet ze wel dan en keuken aan kant houden na bakken enzo maar echt grote schoonmaak zit er bij alle 3 niet in
Er staat echt en fake nieuws in, zal wel iets te maken hebben met een eventueel spel later in de week.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat voor nieuws staat er in die krant ?
Staan er verborgen tips in ofzo ?
quote:
nou er staat geen fake nieuws in hoorquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Er staat echt en fake nieuws in, zal wel iets te maken hebben met een eventueel spel later in de week.
en dan paar keer in repeatquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
![]()
nominatie geluid gaat.. bart blijft gewoon zitten en zegt niks..
jason: dit is het nominatie geluid? dit is geen pon geluid..
Wel, oa dat een oud bewoner mee doet aan het songfestival.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou er staat geen fake nieuws in hoor
ja maar hier zijn ook 500 voorspellingenquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:52 schreef Krambo het volgende:
Oh,ik dacht dat de kijker mocht nomineren.![]()
Er kwam hier gisteren een post langs die dat beweerde toch?
Ja wij mogen ook nog iets doen vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:52 schreef Krambo het volgende:
Oh,ik dacht dat de kijker mocht nomineren.![]()
Er kwam hier gisteren een post langs die dat beweerde toch?
Dat is een feest opzichquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
Zeldzame stilheid daar...
fijn is dat
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:24 schreef -river- het volgende:
Als ik dat messenblok zie moet ik iedere keer denken aan die foto met Lindsey
Danny ook denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:56 schreef marky het volgende:
Dit gaat ongunstig voor Jason zijn die heeft er denk ik drie.
jolien had uitgeteld bart jason beide 3 en jolien 4 tenzij bart en jolien geloof ik op elkaar ging dan was alles 3 tussen hun en dan kon ze iemand saven en anders was jolien zoiezo genomineerd zoals ze gisteren verteldequote:Op woensdag 22 maart 2023 10:56 schreef marky het volgende:
Dit gaat ongunstig voor Jason zijn die heeft er denk ik drie.
of hij is bottomquote:Op woensdag 22 maart 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
waarom heeft dennie die zwarte nagellak pink?? is dat iets metroseksueels of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |