Die hele week was echt mooiquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of een 24-uursproef, balletjes ophouden of zo.
Geef ze plastic kommetjes of proteïne shakesquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Jason probeert het glazuur van de bodem te roeren??
Als alles goed zit, komt alleen Rob als gepensioneerde. De anderen zouden normaal aan het werk moeten zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het wordt vandaag een speciale dag.
Jolien: Dat weet ik wel zeker.
Charlotte: Ik voel het.
Jolien: Een mooie dag, ik voel het in mijn vingers.
Danny: Misschien komt mijn feeling zo wanneer ik mij heb omgekleed.
Charlotte: Wanneer er oud-bewoners komen is het in de na-middag.
Danny: Ja?
(Een verzoek gedaan bij de Febo.)
Charlotte: Ik heb het gevraagd, hoop dat ze het doen.
Danny: Ik voel het nu ook.
Danny: Ja het gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als alles goed zit, komt alleen Rob als gepensioneerde. De anderen zouden normaal aan het werk moeten zijn.
Jij mag dat wensen @Gerrie_55 , maar dan zien wij natuurlijk ook niet veel. Oh ja, anders ook niet met de SL's.quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mag toch wensen dat er niks nada njente gebeurt vandaag voor hun![]()
Ik kijk liever doodsaaie streams dan dat ik hun een feest gunquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij mag dat wensen @:Gerrie_55 , maar dan zien wij natuurlijk ook niet veel. Oh ja, anders ook niet met de SL's.
Wordt eens tijd dat Lot haar exit voelt aankomenquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey: Het wordt vandaag een speciale dag.
Jolien: Dat weet ik wel zeker.
Charlotte: Ik voel het.
Jolien: Een mooie dag, ik voel het in mijn vingers.
Danny: Misschien komt mijn feeling zo wanneer ik mij heb omgekleed.
Charlotte: Wanneer er oud-bewoners komen is het in de na-middag.
Danny: Ja?
(Een verzoek gedaan bij de Febo.)
Charlotte: Ik heb het gevraagd, hoop dat ze het doen.
Danny: Ik voel het nu ook. Er komt iemand uit de Dagboekkamer vandaag.
Charlotte: Ik heb ook al een paar keren mijn hoofd omgedraaid.
+10quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk liever doodsaaie streams dan dat ik hun een feest gun
Dat eindelijk de kijkers mogen nomineren en Lindsay en hij erop staan.. dat moet de grootste verrassing worden vandaag!quote:
Strakjes graag, zit nu een bakje havermout naar binnen te lepelenquote:
Make my dayquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat eindelijk de kijkers mogen nomineren en Lindsay en hij erop staan.. dat moet de grootste verrassing worden vandaag!
Ik noten cruesli maar daarna lust wel een bakkiequote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Strakjes graag, zit nu een bakje havermout naar binnen te lepelen
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Strakjes graag, zit nu een bakje havermout naar binnen te lepelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat ,weinig verschil en ik gun het die zeuren nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij mag dat wensen @:Gerrie_55 , maar dan zien wij natuurlijk ook niet veel. Oh ja, anders ook niet met de SL's.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.DivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk ik een stuk liever naar
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |