quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die witte hier is de oefeningen van Danny aan het nadoen, gaat haar trouwens beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat kan he merk het met mijn eigen haar ik heb ook dik haar en volgens mijn lindsey ook en als ik een strakke knot heb of staart krijg ik ook koppijn doe het dan ook vaak uitquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien moet ze die knot dan eens lucht geven
nou koppijn is ook NL hoor ik zeg het ook altijdquote:Op woensdag 22 maart 2023 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat Lindsey als nederlandse dafalgan zegt, en koppijn ipv hoofdpijn. Dafalgan en koppijn is belgisch.
Ik zeg dat ook, hoor het ook vaak genoeg in mijn omgeving.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou koppijn is ook NL hoor ik zeg het ook altijd
stuur op als tip voor volgend jaarquote:Op woensdag 22 maart 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Nieuw format BB.
14/16 bewoners in huis, 100 dagen.
Elke week komen er rankings bij de kijkers, laatste plek, 1 punt, een na laatste 2 punten, enz.
Geen exits, geen leegloop, irritaties onderling blijven, maar wel goed je best doen, anders geen punten van de kijker. Na 100 dagen wint de nr 1
quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:24 schreef -river- het volgende:
Als ik dat messenblok zie moet ik iedere keer denken aan die foto met Lindsey
Ik zie altijd Bart aan het werk, en Ali en Jason komen hem vaak helpen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
weet nog wel dat BB met jill stelde Michel in de laatste week nog voor om het hele huis schoon te maken en schoon achter te laten.
Jason en Bart hebben het erover hoe smerig de grond is, 3 vrouwens in huis en de mannen moeten dan opmerken en jason 21 jaar beseft dat er schoon gemaakt moet worden.
Nou heb ik lyndsey ook niet veel zien doen ja soms de wc's maar dweilen mag toch ook wel dagelijks gedaan worden maar die Jolien doet ook geen flikker hoor in huis die heeft thuis echt een schoonmaakster ook want die doet thuis ook geen moer volgens mijn,
en charlotte ja die doet het wel maar ja op de afgesproken dagen, wassen doet ze wel dan en keuken aan kant houden na bakken enzo maar echt grote schoonmaak zit er bij alle 3 niet in
Zo is het, en niet anders.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:31 schreef Joyce-43 het volgende:
weet nog wel dat BB met jill stelde Michel in de laatste week nog voor om het hele huis schoon te maken en schoon achter te laten.
Jason en Bart hebben het erover hoe smerig de grond is, 3 vrouwens in huis en de mannen moeten dan opmerken en jason 21 jaar beseft dat er schoon gemaakt moet worden.
Nou heb ik lyndsey ook niet veel zien doen ja soms de wc's maar dweilen mag toch ook wel dagelijks gedaan worden maar die Jolien doet ook geen flikker hoor in huis die heeft thuis echt een schoonmaakster ook want die doet thuis ook geen moer volgens mijn,
en charlotte ja die doet het wel maar ja op de afgesproken dagen, wassen doet ze wel dan en keuken aan kant houden na bakken enzo maar echt grote schoonmaak zit er bij alle 3 niet in
Er staat echt en fake nieuws in, zal wel iets te maken hebben met een eventueel spel later in de week.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat voor nieuws staat er in die krant ?
Staan er verborgen tips in ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |