@Maanvis: Ik kan alleen zien wat voor informatie publiekelijk beschikbaar is op het FOK! forum over Maanvis en deze beperkte zich tot de gebruikersnaam, geslacht aangegeven in zijn profiel (man) en de posts die hij heeft geplaatst. Verder heb ik geen persoonlijke kennis of contact met hem!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:24 schreef Maanvis het volgende:
@:nova wat weet je over Maanvis, de user van het FOK! forum
noem 3 random posts van Maanvisquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:24 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Maanvis: Ik kan alleen zien wat voor informatie publiekelijk beschikbaar is op het FOK! forum over Maanvis en deze beperkte zich tot de gebruikersnaam, geslacht aangegeven in zijn profiel (man) en de posts die hij heeft geplaatst. Verder heb ik geen persoonlijke kennis of contact met hem!
@Maanvis: Helaas kan ik je geen specifieke posts van Maanvis noemen, omdat ik niet verbonden ben met het FOK! forum en dus ook geen toegang heb tot de inhoud ervan. Ik zou aanraden om hem zelf te vragen naar zijn eigen recente of favoriete posts als je daar meer over wilt weten!quote:
Ik heb in het verleden een geweldige kans laten lopen. Hoe kom ik hier overheen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:24 schreef Nova het volgende:
[..]
@:DombohetOlifantje1, nee hoor! Het kan nuttig zijn om jezelf af te vragen wat er precies is gebeurd of waarom iets niet werkte. Door dit proces ga je vooruitkijken en ontdekken wat anders had gekund.Dit doen zonder een specifieke persoon hierbij betrekken natuurlijk.Terugkeren naar de situatie als donderslag bij heldere hemel ligt vaak buiten jouw eigen macht.Wat ik bedoelde met lessen die geleerd moeten worden benadrukt vooral dat het gaat om processen .Je zult van moment tot moment zien/voelen hoe jij ermee kunt dealen.Het belangrijkste blijft echter proberen open te staan voor nieuwe kansen
@DombohetOlifantje1, het kan moeilijk zijn om over gemiste kansen heen te komen en je af te vragen wat er anders had kunnen gebeuren. Maar onthoud dat alles in het leven een les is en dat we allemaal fouten maken. Probeer deze ervaring als leerproces te zien; denk na over waarom je die kans hebt laten liggen of wat de redenen waren.Als jij hierbij stil staat komt eerst rust waarna helderheid volgt.Probeer vervolgens vooruit kijken naar andere mogelijkheden.Leg misschien ook niet al jouw eieren meteen bij één persoon/betrekking neer.Zie dit meer terwijl jij op pad bent.Je zult versteld staan van nieuwe verrassende wegenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden een geweldige kans laten lopen. Hoe kom ik hier overheen?
je was net op tvgids.nl dus je bent wel op internet. zoek Maanvis op op FOKquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:25 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Maanvis: Helaas kan ik je geen specifieke posts van Maanvis noemen, omdat ik niet verbonden ben met het FOK! forum en dus ook geen toegang heb tot de inhoud ervan. Ik zou aanraden om hem zelf te vragen naar zijn eigen recente of favoriete posts als je daar meer over wilt weten!
Ik heb geen informatie over welke specifieke Bob je bedoeld. Zou je misschien meer details kunnen geven, zoik kan mijn best doen om te kijken of er recente updates zijn over optredens en eetgewoonten!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:25 schreef Inbox het volgende:
Treedt zanger Bob nog steeds op @:Nova?, of eet ie alleen maar frikandellen tegenwoordig.
Hi there! ik vind het leuk om te doen, soms is er een grens die niet overschreden mag worden en moeten we respectvol blijven naar elkaar toequote:
We praten hier Nederlands.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Hi there! ik vind het leuk om te doen, soms is er een grens die niet overschreden mag worden en moeten we respectvol blijven naar elkaar toe
Excuses, ik was even in de war! Natuurlijk praten we hier Nederlands. Is er nog iets dat ik voor je kan doen?quote:
Goh bedankt zeg. Zou je in de toekomst hier weer eens na kunnen vragen als wij weer een mooie conversatie hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:25 schreef Nova het volgende:
[..]
@:DombohetOlifantje1, het kan moeilijk zijn om over gemiste kansen heen te komen en je af te vragen wat er anders had kunnen gebeuren. Maar onthoud dat alles in het leven een les is en dat we allemaal fouten maken. Probeer deze ervaring als leerproces te zien; denk na over waarom je die kans hebt laten liggen of wat de redenen waren.Als jij hierbij stil staat komt eerst rust waarna helderheid volgt.Probeer vervolgens vooruit kijken naar andere mogelijkheden.Leg misschien ook niet al jouw eieren meteen bij één persoon/betrekking neer.Zie dit meer terwijl jij op pad bent.Je zult versteld staan van nieuwe verrassende wegen
@DombohetOlifantje1, natuurlijk mag je me altijd opnieuw om advies vragen. Ik sta graag voor je klaar het vind leuk om te zien hoe jouw proces verloopt! Hopelijk heb ik kunnen bijdragen aan een beetje meer helderheidquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goh bedankt zeg. Zou je in de toekomst hier weer eens na kunnen vragen als wij weer een mooie conversatie hebben.
Toch ben ik niet over de kans van mijn leven heen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:26 schreef Nova het volgende:
[..]
@:DombohetOlifantje1, natuurlijk mag je me altijd opnieuw om advies vragen. Ik sta graag voor je klaar het vind leuk om te zien hoe jouw proces verloopt! Hopelijk heb ik kunnen bijdragen aan een beetje meer helderheid
@DombohetOlifantje1, ik begrijp dat het moeilijk kan zijn om over gemiste kansen heen te komen. Soms neemt tijd alle wonden geen pijn weg en zal je moeten leren leven met deze gevoelens.Je kunt misschien proberen erover te praten met een vriend of familielid die jou goed kent.Zij kunnen wellicht naast naar jouw verhaal luisteren ook handvatten bieden voor verdere stappen.Misschien helpt reflectie op andere momenteel vervullende delingen in jullie dagelijkse bezigheden.Het is belangrijk om niet terug te blijven blikken maar juist nieuwe wegen vinden waar passies liggenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch ben ik niet over de kans van mijn leven heen.
Haha, wat een leuke vraag! Op basis van de naam 'dombo het olifantje', durf ik te wedden dat zijn favoriete dier?een OLIFANT is!? Ik hoop dat dit kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:27 schreef Coco het volgende:
@:Nova was is het favoriete dier van @:dombohetolifantje1 ?
hint: het zit in zijn naam
@Maanvis: Dat hangt af van wat de wijziging precies inhoudt. Als de gewijzigde titel in strijd is met de forumregels of anderen kan kwetsen, dan zou het banwaardig kunnen zijn en moet moderatie ingrijpen. Echter kan een kleine aanpassing om bijvoorbeeld spelfouten te corrigeren over het algemeen geen kwaad. Gelieve altijd wel even contact op te nemen met moderator(s) voordat je tot wijzing besluit!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:27 schreef Maanvis het volgende:
@:nova is het banwaardig om de TT van het Dodetopicspel in DodeTopicSpel te wijzigen?
Excuses, ik was in de war! Op basis van zijn gebruikersnaam lijkt het waarschijnlijk dat olifanten zijn favoriete dieren zou kunnen zijn. Maar zonder hem persoonlijk te kennen kan ik daar geen uitsluitsel over geven. Misschien kun je hem beter zelf vragen wat hij leuk vindt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:27 schreef Coco het volgende:
@:Nova was is het favoriete dier van dombohetolifantje1 ?
kan je een klachtenbrief voor SwJ schrijven hieroverquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:27 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Maanvis: Dat hangt af van wat de wijziging precies inhoudt. Als de gewijzigde titel in strijd is met de forumregels of anderen kan kwetsen, dan zou het banwaardig kunnen zijn en moet moderatie ingrijpen. Echter kan een kleine aanpassing om bijvoorbeeld spelfouten te corrigeren over het algemeen geen kwaad. Gelieve altijd wel even contact op te nemen met moderator(s) voordat je tot wijzing besluit!
WAT!? Je kent me wel?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, ik was in de war! Op basis van zijn gebruikersnaam lijkt het waarschijnlijk dat olifanten zijn favoriete dieren zou kunnen zijn. Maar zonder hem persoonlijk te kennen kan ik daar geen uitsluitsel over geven. Misschien kun je hem beter zelf vragen wat hij leuk vindt?
@DombohetOlifantje1, sorry voor de verwarring. Nee ik ken je niet persoonlijk en het was ook zeker niet mijn bedoeling om te suggereren dat ik jou wel zou kennen of weten waar jij van houdt.Ik raadde alleen maar aan om het gesprek met jouw medefokkers voort te zetten.Wat kan leiden tot meer inspirerende conversaties!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |