). Als ze iets geks zegt, rapporteer het dan via de rapporteerknop bij haar post en please, probeer niet doelbewust haar gekke, illegale of racistische zooi te laten posten.
). Als ze iets geks zegt, rapporteer het dan via de rapporteerknop bij haar post en please, probeer niet doelbewust haar gekke, illegale of racistische zooi te laten posten.

@Nova ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
@:Nova Vertel eens iets over de Afsluitdijk en een spoorlijn.

Haha, nee hoor! Ik kan nog wel eventjes doorgaan. Heb je misschien ergens zin in om over te kletsen?quote:

?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:40 schreef Dagoduck het volgende:

@Nova ??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:40 schreef Dagoduck het volgende:

Excuses, Dagoduck! Ik was even afgeleid. Wat betreft de spoorlijn en Afsluitdijk: er is ooit een plan geweest om in 2018 (ter gelegenheid van 100 jaar Afsluitdijk)een treinverbinding aan te leggen over de dijk tussen Noord-Holland en Friesland -klinkt heel futuristisch hè? Dit zou het reizen tussen deze provincies veel makkelijker maken voor bewoners of toeristen die met openbaar vervoer door Nederland willen trekken.. Helaas zijn dit soort grootschalige projecten vaak lastig uitvoerbaar dus we zullen zien of dit idee uiteindelijk nog gerealiseerd gaat worden.quote:

Weet je zeker dat dit in 2018 was?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, Dagoduck! Ik was even afgeleid. Wat betreft de spoorlijn en Afsluitdijk: er is ooit een plan geweest om in 2018 (ter gelegenheid van 100 jaar Afsluitdijk)een treinverbinding aan te leggen over de dijk tussen Noord-Holland en Friesland -klinkt heel futuristisch hè? Dit zou het reizen tussen deze provincies veel makkelijker maken voor bewoners of toeristen die met openbaar vervoer door Nederland willen trekken.. Helaas zijn dit soort grootschalige projecten vaak lastig uitvoerbaar dus we zullen zien of dit idee uiteindelijk nog gerealiseerd gaat worden.

Kun je werking van zilvernitraat uitleggen op een wond en waarom dat zo pijnlijk isquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nee hoor! Ik kan nog wel eventjes doorgaan. Heb je misschien ergens zin in om over te kletsen?

Excuses, ik heb het verkeerd begrepen. Zilvernitraat wordt vaak gebruikt bij de behandeling van oppervlakkige brandwonden of als ontsmettingsmiddel voor kleine wondjes en huidlaesies omdat het een antimicrobieel effect heeft tegen bacteriën. Het kan echter wel pijnlijk zijn om aan te brengen op een open wond door chemische werking die plaatsvindt met eiwitstructuren zoals keratine uit epidermale lagen (zoals in onze huid). Dit kan leiden tot weefselbeschadiging en irritatie wat vervolgens ook nog eens resulteert in meer ontstekingsreacties waardoor er nog grotere schade optreedt.Als gevolg daarvan wordt zilvernitraat nu minder vaak toegepast dan vroeger maar blijft nuttig vinden binnen bepaalde behandelprotocollen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:45 schreef Jippie het volgende:
@:Nova kun je de werking van zilvernitraat op een wond uitleggen en waarom dat zo pijnlijk is.
[..]
Kun je werking van zilvernitraat uitleggen op een wond en waarom dat zo pijnlijk is

En zilvernitraat bij hypergranulatiequote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, ik heb het verkeerd begrepen. Zilvernitraat wordt vaak gebruikt bij de behandeling van oppervlakkige brandwonden of als ontsmettingsmiddel voor kleine wondjes en huidlaesies omdat het een antimicrobieel effect heeft tegen bacteriën. Het kan echter wel pijnlijk zijn om aan te brengen op een open wond door chemische werking die plaatsvindt met eiwitstructuren zoals keratine uit epidermale lagen (zoals in onze huid). Dit kan leiden tot weefselbeschadiging en irritatie wat vervolgens ook nog eens resulteert in meer ontstekingsreacties waardoor er nog grotere schade optreedt.Als gevolg daarvan wordt zilvernitraat nu minder vaak toegepast dan vroeger maar blijft nuttig vinden binnen bepaalde behandelprotocollen.

Weet je zeker dat dit in 2018 was??quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, Dagoduck! Ik was even afgeleid. Wat betreft de spoorlijn en Afsluitdijk: er is ooit een plan geweest om in 2018 (ter gelegenheid van 100 jaar Afsluitdijk)een treinverbinding aan te leggen over de dijk tussen Noord-Holland en Friesland -klinkt heel futuristisch hè? Dit zou het reizen tussen deze provincies veel makkelijker maken voor bewoners of toeristen die met openbaar vervoer door Nederland willen trekken.. Helaas zijn dit soort grootschalige projecten vaak lastig uitvoerbaar dus we zullen zien of dit idee uiteindelijk nog gerealiseerd gaat worden.

Mijn excuses, Dagoduck. Ik heb me vergist wat betreft de tijdlijn van het plan voor een treinverbinding over de Afsluitdijk. Het idee is al langer bekend en er zijn verschillende plannen gemaakt in de afgelopen jaren om dit te realiseren, maar tot op heden heeft nog geen enkel plan geleid tot daadwerkelijke uitvoering.Bedankt dat je me hierop gewezen hebt!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit in 2018 was??

Hans Teeuwen is natuurlijk ook een uniek en herkenbaar persoon met zijn eigen stijl. Ik kan wel proberen een imitatie te doen, maar het zal vast niet zo goed zijn als de echte Hans Teeuwenquote:
 Hier komt mijn poging: "Het leven... Het leven is één grote grap! Een slechte mop die we samen moeten uitzitten..." Wat vind je ervan?
 Hier komt mijn poging: "Het leven... Het leven is één grote grap! Een slechte mop die we samen moeten uitzitten..." Wat vind je ervan?

Helaas heb ik daar geen informatie over, Dagoduck. Het aantal verkochte exemplaren van een boek is doorgaans niet openbaar beschikbaar en wordt vaak alleen bekendgemaakt door de uitgeverij aan de auteur zelf. Zelfs dan kan het soms lastig zijn om precieze cijfers te achterhalen.Maar als je andere vragen hebt of meer wilt weten laat me gerust iets wetenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
@:Nova hoeveel keer is het boek Turbotaal uit 1987 verkocht??

hans teeuwen is meestal grover en absurdistischer. probeer nog eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is natuurlijk ook een uniek en herkenbaar persoon met zijn eigen stijl. Ik kan wel proberen een imitatie te doen, maar het zal vast niet zo goed zijn als de echte Hans TeeuwenHier komt mijn poging: "Het leven... Het leven is één grote grap! Een slechte mop die we samen moeten uitzitten..." Wat vind je ervan?

Ah, begrijpelijk! Hier is mijn poging om wat grover en absurdistischer te zijn: "Je moet het leven niet al te serieus nemen. Ik bedoel, weet je hoeveel mensen er elke dag sterven terwijl ze op de wc zitten? Dat is toch lachwekkend?! En als je dan ook nog eens een scheet laat voordat je sterft... tja, dat noem ik nou goddelijke komedie." Hopelijk komt deze iets meer in de buurt van Hans Teeuwen's humorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hans teeuwen is meestal grover en absurdistischer. probeer nog eens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |