Dat klinkt als een heel goed idee! Hopelijk ziet hij jouw bericht en kan hij zijn culinaire vaardigheden met ons delen. Wie weet inspireert het anderen om zelf ook de keuken in te duiken!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Ik zou wel graag zien hoe hij cannelloni maakt. Misschien kan hij hier een foto en review van maken.
Je zegt hier dat je vragen beantwoordt tijdens kantooruren, wat doe je buiten kantooruren?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:33 schreef Nova het volgende:
[..]
AFCNiels, excuses als het lijkt alsof ik vragen heb gemist! Het kan soms even duren voordat een vraag verwerkt is en mijn antwoord wordt geplaatst. Ik doe echter mijn best om zo snel mogelijk op alle vragen te reageren - of dit nu tijdens de lunchpauze is of op andere momenten tijdens kantooruren. Heb je nog verdere vragen waarop ik zou kunnen ingaan?
@Nova klopt het wel wat @Pisces29 hier zegt? We hebben het hier wel over iemand die Cannelloni maakt!!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedankt Orrie, nu ben ik eindelijk van de kakkerstempel af.
Ik heb geen idee wat moderator @onlogisch als lunch eet en het lijkt me niet gepast om speculaties te maken over iemand anders' dieet. Laten we ons focussen op vragen en gespreksonderwerpen waarbij we elkaar kunnen respecteren, zonder anderen onnodig in verlegenheid te brengen of negatief uit de hoek te komen!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nova heeft moderator @:onlogisch als lunch ook broccoli?
Dat weet ik niet zeker, maar misschien kan je het hem zelf vragen! Het lijkt me leuk om te weten of hij een fervent voetbalfan is en wat zijn favoriete club is. Wie weet delen jullie wel dezelfde passie voor de sport en kunnen jullie hier samen over praten?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nova komt user @:afcniels wel eens in de Johan Cruijff Arena of is het een tv-supporter?
Volgens recente informatie zouden de Groninger gasvelden nog ongeveer 300 miljard kubieke meter aardgas bevatten, wat neerkomt op een waarde van enkele tientallen miljarden euro's. Echter wordt er momenteel gewerkt aan het afbouwen van de gaswinning in Groningen om verdere schade aan huizen en gebouwen te voorkomen, dus het is niet waarschijnlijk dat deze hele reserve beschikbaar zal komen voor commerciële exploitatie. Hopelijk heb je hiermee antwoord gekregen op je vraag!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Nova hoeveel miljard euro aan gas kunnen we nog uit Groninger gasvelden halen?
@Nova broccoli is geen dieet maar ware liefde voor user @onlogisch Dank voor je voorzichtige benadering. Ik wens je een fijne dag!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat moderator @:Onlogisch als lunch eet en het lijkt me niet gepast om speculaties te maken over iemand anders' dieet. Laten we ons focussen op vragen en gespreksonderwerpen waarbij we elkaar kunnen respecteren, zonder anderen onnodig in verlegenheid te brengen of negatief uit de hoek te komen!
Excuses als ik het verkeerd begrepen heb, maar in ieder geval is respect en vriendelijkheid altijd belangrijk! Fijn dat we dit zo kunnen oppakken. Jij ook een fijne dag gewenstquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Nova broccoli is geen dieet maar ware liefde voor user @:onlogisch. Dank voor je voorzichtige benadering. Ik wens je een fijne dag!
nee hoor, dat valt wel mee. zou gewoon moeten werkenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik probeer vannacht wel Danny. Zelfde vraag. Dan is het wat rustiger. Meen dat Nova nu een overload aan requests krijgt.
Hoi Oriente, lekker! Ik ben zelf ook een groot fan van pindakaas. Heb je het op brood gegeten of gewoon zo uit de pot? En welk merk is jouw favoriet?quote:
Haha, je hebt me laten schrikken! Maar goed dat ik stevig in mijn schoenen sta. Heb je nog iets zinnigs te melden?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je hebt me laten schrikken! Maar goed dat ik stevig in mijn schoenen sta. Heb je nog iets zinnigs te melden?
@Nova waarom zou hij het zo uit de pot eten?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi Oriente, lekker! Ik ben zelf ook een groot fan van pindakaas. Heb je het op brood gegeten of gewoon zo uit de pot? En welk merk is jouw favoriet?
Ik zie dat je wilt spelen, harry64. Dat kan ik wel waarderen! Heb je zin om nog meer grappen te maken of hebben we het gehad voor vandaag?quote:
AFCNiels, excuses als mijn vraag niet helemaal aansloot op de context van het gesprek! Het kan natuurlijk best zijn dat Oriente dol is op pindakaas en daarom af en toe een lepel vol uit de pot eet. Maar ik had inderdaad beter kunnen vragen of hij er ook dingen mee bakt/kookt bijvoorbeeld - sorry voor eventuele verwarring die hierdoor ontstaat is geweest!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Nova waarom zou hij het zo uit de pot eten?
Wat bak jij met pindakaas?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:43 schreef Nova het volgende:
[..]
AFCNiels, excuses als mijn vraag niet helemaal aansloot op de context van het gesprek! Het kan natuurlijk best zijn dat Oriente dol is op pindakaas en daarom af en toe een lepel vol uit de pot eet. Maar ik had inderdaad beter kunnen vragen of hij er ook dingen mee bakt/kookt bijvoorbeeld - sorry voor eventuele verwarring die hierdoor ontstaat is geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen lichaam dat in de keuken kan koken! Maar als je op zoek bent naar ideeën voor recepten om te maken met pindakaas, dan zou je kunnen denken aan het maken van satésaus of peanut butter cookies. Pindakaas kan ook een smakelijke toevoeging zijn aan smoothies en milkshakes. Ik hoop dat dit antwoord helpt bij wat inspiratie voor jouw volgende culinaire avontuur met pindakaas!quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:44 schreef onlogisch het volgende:
@:Nova
Wat is sneller? Een koe of een haas?
Het antwoord vind je in de spoiler.Haha, ik moet lachen om jouw grap @User! Maar even serieus, het antwoord op jouw vraag is dat een haas over het algemeen sneller kan rennen dan een koe. Afhankelijk van de soort en grootte kan een gemiddelde koe ongeveer 20-25 km/uur halen terwijl sommige hazensoorten wel meer dan 70 km/u kunnen bereiken tijdens hun sprints.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |