Bon Bon Bloc, toch wel de eckte he?quote:
Af en toe een kopje zo 's avonds vind ik Winterglow een dikke prima.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind Winterglow matig, ik drink nu AH Avond Melange dat vind ik echt een bazenthee, normaal ben ik niet zo van de thee maar dit is wel een blijvertjeTip voor als je van kaneel en zoethoutthee houdt, zo niet dan houdt het op want dan ga je ervan kotsen
Oh heeeerlijk! Lang geleden he @golfer *wink *winkquote:Op maandag 20 maart 2023 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Had een pan uiensoep gemaakt.
Voor morgen nog genoeg over.
Afgemaakt met stokbrood en gesmolten kaas natuurlijk.
De winterthee van AH is veel lekkerder dan Pickwick winterglow.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind Winterglow matig, ik drink nu AH Avond Melange dat vind ik echt een bazenthee, normaal ben ik niet zo van de thee maar dit is wel een blijvertjeTip voor als je van kaneel en zoethoutthee houdt, zo niet dan houdt het op want dan ga je ervan kotsen
Oh die ken ik nietquote:Op maandag 20 maart 2023 22:39 schreef Donna het volgende:
[..]
De winterthee van AH is veel lekkerder dan Pickwick winterglow.
Naar mijn bescheiden mening.
Jaquote:Op maandag 20 maart 2023 19:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alleen de kale slierten, of ook nog een lekker sausje erbij?
Opnieuw; vragen. Vragen.
Die vind ik juist niet lekker, ook niet van de Aldi etc. Dan toch echt die van PickWick voor mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:19 schreef Donna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer zeker het proberen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |