Ja Frank Masmeyer en Danny de Munk zingen die liedjes wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes jr. uitgelachen door oude team: ‘Haha, wát een flop!’
André Hazes jr. komt er waarschijnlijk nooit meer van af: zijn wraakzuchtige oude schrijversteam. Het is een gevalletje eigen schuld dikke bult, maar de wraak is wel héél zoet..
https://www.mediacourant.(...)m-haha-wat-een-flop/
''Waarom heb je ervoor gekozen om naar 5 jaar weer terug te komen?''quote:
Naar 5 jaar? Serieus?quote:Op maandag 5 juni 2023 18:14 schreef Jauke het volgende:
[..]
''Waarom heb je ervoor gekozen om naar 5 jaar weer terug te komen?''
Nee, het een sluit het ander niet uit, daarbij is duidelijk dat ze daar aan het werk waren.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze noemde het toch echt een Girls Trip naar Rome
En als Andrie voor een weekend komt is t geen vakantie of wat bedoel je precies?
Van die rozen is oud nieuwsquote:
Gisterochtend plaatste ze story filmpjes dat ze met Andrie op een exotisch strand liep.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het een sluit het ander niet uit, daarbij is duidelijk dat ze daar aan het werk waren.
Plus dat je vandaag post dat zij en kind weer op vakantie zijn terwijl ze gewoon terug in NL lijken te zijn volgens haar insta?
Ze is dus niet met haar kind op vakantie, ze is weer gewoon thuis, kind is weekend in Italië geweest en kan nu weer gewoon naar school.
Zal ze weg gedaan hebben om de hekmoeders op stang te jagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gisterochtend plaatste ze story filmpjes dat ze met Andrie op een exotisch strand liep.
Oef..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Nieuwe liedje is uit, klinkt als Jeroen van de Boom
Dieper kun je niet zinken.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Nieuwe liedje is uit, klinkt als Jeroen van de Boom
Influencen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 16:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn werk is toch alleen André begeleiden? Of heeft hij nog andere taken/werkzaamheden?
Maar plakken die de dagen dan niet aan Pinksteren vast?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:05 schreef F_r het volgende:
Er zijn ook scholen die in juni een extra week vrij zijn.
Alleen als het onmogelijk is om in de reguliere schoolvakanties vrij te nemen, toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:53 schreef quirina het volgende:
Hij is zelfstandig ondernemer dus hij mag dat.
Na Leef is er nooit meer iets bijzonders van die jongen gekomen qua muziek.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:49 schreef Leandra het volgende:
Vind het niks, vooral omdat ik de muziek kut vind, dezelfde tekst (die ook geen hoogstandje is) op andere muziek had nog wel wat kunnen zijn, maar dit heeft voor mij gewoon geen pakkende muziek.
Wat een rommelige productie zeg. Slecht afgemixt ook, stem komt amper boven de muziek uit, maar of dat nou zo erg is...quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Dat nieuwe liedje is ook echt origineel
André: “Ik las wel over een maand gevangenisstraf. Die hoop ik niet. Mijn zoontje hoorde het toevallig bij jullie (op tv bij RTL Boulevard, red.) en die raakte helemaal in paniek man. (…) Het is wel heavy, man.”quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:05 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ja hij weet het weer mooi te spelen over de rug van zijn kind.
„Het is niet netjes. Ik las over een maand gevangenisstraf, die hoop ik niet te krijgen. Maar ik weet zeker dat ik door die reis het allergelukkigste kind op aarde heb. Die ziet z’n vader en moeder gelukkig en dat is begonnen met die reis. Ik draag de consequenties met heel veel liefde”, vervolgt hij.
Hij zit gewoon weer te projecteren. Het is Antwee zelf die het gelukkigst wordt van reizen omdat hij geen gezinsman is en wil zijn.
Een kind is al heel gelukkig als het een stabiel thuis heeft, maar dat is iets dat zij, hij en Mo, allebei niet kunnen geven.
Vandaag op Mediacourant,
André Hazes jr. heeft lak, mist zitting leerplichtzaak: 'Ben in Amerika'
https://www.mediacourant.(...)zaak-ben-in-amerika/
Kind mag dus geen boelevaar meer kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
André: “Ik las wel over een maand gevangenisstraf. Die hoop ik niet. Mijn zoontje hoorde het toevallig bij jullie (op tv bij RTL Boulevard, red.) en die raakte helemaal in paniek man. (…) Het is wel heavy, man.”
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
André: “Ik las wel over een maand gevangenisstraf. Die hoop ik niet. Mijn zoontje hoorde het toevallig bij jullie (op tv bij RTL Boulevard, red.) en die raakte helemaal in paniek man. (…) Het is wel heavy, man.”
Deze soap is en blijft slechtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat hou ik toch van jouquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wacht maar totdat hij oud genoeg is om te lezen wat er allemaal over zijn moeder is gezegd en geschreven door notabene zijn eigen vader, zijn oma en reetlikker Guido den Aftrekker.
Vieze schijnheil die André.
Ook dat nog. En Mootje moet er maar mee dealen als ze wil[t?] dat hij haar man wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En deze heisa veroorzaakt Antwee helemaal zelf.
Kan allebeiquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ook dat nog. En Mootje moet er maar mee dealen als ze wil[t?] dat hij haar man wordt.
Piemels kleien kent geen tijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou mooi zijn als Moniek die maand krijgtzit hij een maand met dat jong met de spotlight van alle spionnen op zich
Nou, inderdaad. En elke keer dat ik dit topic in m'n actieve topics boven zie komen drijven, speelt m'n oogaids op.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan allebei
Maar liever zonder die -t-
Bij mij springen de oogballen er gewoon uit. Minder erg dan oogaids natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En elke keer dat ik dit topic in m'n actieve topics boven zie komen drijven, speelt m'n oogaids op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |