SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Voor de zekerheid toch Den Haag maar mijden
Die hebben ze nog over uit de Vietnam tijd.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:01 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Riverboats, dat klinkt interessant.![]()
![]()
Je kunt tegenwoordig beter het Vlaamse nieuws kijken dan dat van de NPO:quote:Op maandag 20 maart 2023 16:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op NPO nieuws werd ook gewoon gemeld dat Poetin op bezoek was in Mariupol, geen enkel moment werd de suggestie gewekt dat dit niet de echte Poetin is.
Ze hadden toch al eens 85 boten geleverd? Of zijn dat deze?quote:Op maandag 20 maart 2023 17:01 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Riverboats, dat klinkt interessant.![]()
![]()
Is aan het trappelen van ongeduld natuurlijk.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:14 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Poetin die weers eens raar met zijn handen/voeten beweegt.
Tja, Xi Jinping is natuurlijk ook vrij dictatoriaal en niet vies van genocide op een andere bevolkingsgroep. Dus ik kan me voorstellen dat hij het goed met Putin kan vinden.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:14 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Poetin ontving hem ook al niet bij het vliegtuig:quote:Op maandag 20 maart 2023 17:14 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Welja, daar heb je hem ook weer met zijn grote bek.quote:
Hij heeft gewoon een dikke beat op zijn Airpodski's.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:14 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Ik wist hetquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens kijken of Solovyev straks met NOEKSop Den Haag gaat komen
Dit is een beetje onzinnig zoeken vind ik. Die man kan prima dubbelgangers hebben hoor, maar een en dezelfde persoon kan er anders uitzien afhankelijk van wanneer je de foto maakt. Probeert hij net even een sliertje selderij tussen z'n kiezen weg te halen met z'n tong staat z'n kin al anders.quote:
Anderzijds is het net zo interessant om te weten waarom velen het zo gemakkelijk terzijde schuiven. Van BV stalin, saddam, en een van die noord-koreaanse koekenbakkers is het gewoon bekend dat ze body doubles hadden. Waarom uber paranoia putin met z'n 100 meter lange tafels dan niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is een beetje onzinnig zoeken vind ik. Die man kan prima dubbelgangers hebben hoor, maar een en dezelfde persoon kan er anders uitzien afhankelijk van wanneer je de foto maakt. Probeert hij net even een sliertje selderij tussen z'n kiezen weg te halen met z'n tong staat z'n kin al anders.
Wie werkt daar ook al weer?quote:Op maandag 20 maart 2023 17:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Voor de zekerheid toch Den Haag maar mijden
Ook erg slim. Heb je net als land in een jarenlange opleiding van iemand geïnvesteerd, stuur je hem naar de slachtbank.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:54 schreef ExTec het volgende:
Zullen hele gezellige diploma uitreikingen zijn.
[ twitter ]
Ik geloof dat hij geheid een dubbelganger heeft hoor, maar zeg alleen dat een kin zo beoordelen op basis van momentopname op een bepaalde foto niet echt goed werkt. Dan beter een oor wat minder beweegt.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Anderzijds is het net zo interessant om te weten waarom velen het zo gemakkelijk terzijde schuiven. Van BV stalin, saddam, en een van die noord-koreaanse koekenbakkers is het gewoon bekend dat ze body doubles hadden. Waarom uber paranoia putin met z'n 100 meter lange tafels dan niet.
Oekraine zegt dat het zo is, ja, die zijn zeker biased, maar ze zitten dichter op het vuur dan iedereen anders, en hebben er veel belang bij om het e.e.a. helder te hebben. En die girkin zegt het ook.
Voordeel is wel dat de terroristen van morgen vroegtijdig worden geëlimineerd. Wie weet zit daar de volgende Putin tussen.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:54 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Ik zag laatst een interview met een Rus die met z'n vrouw naar het buitenland was gevlucht. Z'n zoon was gebleven omdat hij nog studeerde dus vrijgesteld was. Die zal nu wel spijt hebben.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:54 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:54 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Is dat de Russische DWDD ?quote:Op maandag 20 maart 2023 18:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
![]()
Die kerel is zo voorspelbaar
[..]
Is alleen het geval als je aan een Russische universiteit studeert die gelinkt is aan het Russische leger of als de student op kosten van de Russische regering studeert.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef over_hedge het volgende:
Kan je wel een prima cartoon van maken. Groep studenten in Rusland die een Leger helm de lucht ingooien ipv die graduation cap
Die willen ook heel rap bij de EU.quote:
Mooi om te zien dat de Russen de taktiek van de verschroeide aarde op hun eigen land toepassen.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ook erg slim. Heb je net als land in een jarenlange opleiding van iemand geïnvesteerd, stuur je hem naar de slachtbank.
Hij zit echt heel raar in die stoel.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:14 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |