Hij heeft er vorig jaar dacht ik eentje gewonnen.quote:Op zondag 16 april 2023 15:03 schreef Wertha het volgende:
Raybar kan af en toe ook gruwelijk schroeien op de vloer. Maar was het maar constant...
Ja, uit mijn hoofd gezegd was het PC4.quote:Op zondag 16 april 2023 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft er vorig jaar dacht ik eentje gewonnen.
Trouwens nee, dat was in 2021 alweer. En dat was PC3 toen.quote:Op zondag 16 april 2023 15:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, uit mijn hoofd gezegd was het PC4.
Hendriks gooide gisteren ook al 102 in zn verloren eerste rondepartij. Bizar als je ziet wat voor poep ie allemaal op tv gooitquote:Op zondag 16 april 2023 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://recap.dartconnect.com/matches/643c00a225ead7b2977a800c
118 v 116 over 9 legs is ronduit absurd![]()
.
quote:De PDC is met goed nieuws gekomen voor de abonnees van PDC TV. Voor de komende Players Championship-toernooien wordt er gebruik gemaakt van meer streamborden.
In de afgelopen jaren waren telkens twee borden te zien via een stream. Vanaf heden is dat opgeschaald naar vier streamborden. Hierdoor zullen er per Players Championship-toernooi liefst 39 wedstrijden live te zien zijn via de livestream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |