Ik snap wel dat op een gegeven moment die zin ontbreekt, vooral als je je toch automatisch plaatst voor alle grote toernooien en daar vaak een prima pijltje gooit. Ik vind het juist knap dat hij zich nu zo snel weer weet op te laden.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Misschien snapt Gando nu dat het beter is voor hem om niet 10.000 events te skippen. Meteen weer formidabele darts.
Ik ga lekker van de zon genieten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.com/event/pdcpc23e09/ko-board-groups
De absolute top doet weer eens niet mee. Het kan alle kanten op.
quote:“Dit is geen manier van doen”: dartstopper Rob Cross krijgt klop van Mario Vandenbogaerde en geeft vroegtijdig forfait
Mario Vandenbogaerde had misschien wel de zwaarste loting van de zeven aanwezig Belgen in Wigan. De West-Vlaming, de nummer 73 van de wereld, kreeg in de eerste ronde niemand minder dan Rob Cross tegenover zich. Ex-wereldkampioen en nummer 5 op de Order of Merit.
‘Super Mario’ trok de lijn van zijn seizoen tot nu toe door en pakte in de race naar zes gewonnen legs een overtuigende 5-1 voorsprong. En plots gaf de Engelsman er de brui aan, ongezien. Een blessure misschien? Of ziekte? Nee, blijkbaar had Cross er gewoon “geen zin meer in” en gaf hij liever forfait dan met 6-1 te verliezen.
Afwachten of de Engelsman ervan afkomt zonder enige vorm van straf. “Mario stond 5-1 voor en dan moest Cross opgaan”, klinkt het in het kamp van Vandenbogaerde. “Maar hij gaf een hand aan Mario en zei dat hij ging stoppen. We vinden dat geen manier van doen en hopen dat de PDC daar toch iets zal aandoen en niet zo zal laten.”
Chrisgodquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Rooie pedo in de vinale @:de_boswachter @:poepz0r
Oké Hans, dank je.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
Oud-wereldkampioen darts ‘heeft geen zin meer’ en geeft partij op.
https://www.ad.nl/darts/o(...)finaleplek~abd46eb2/
Hij heeft er vorig jaar dacht ik eentje gewonnen.quote:Op zondag 16 april 2023 15:03 schreef Wertha het volgende:
Raybar kan af en toe ook gruwelijk schroeien op de vloer. Maar was het maar constant...
Ja, uit mijn hoofd gezegd was het PC4.quote:Op zondag 16 april 2023 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft er vorig jaar dacht ik eentje gewonnen.
Trouwens nee, dat was in 2021 alweer. En dat was PC3 toen.quote:Op zondag 16 april 2023 15:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, uit mijn hoofd gezegd was het PC4.
Hendriks gooide gisteren ook al 102 in zn verloren eerste rondepartij. Bizar als je ziet wat voor poep ie allemaal op tv gooitquote:Op zondag 16 april 2023 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://recap.dartconnect.com/matches/643c00a225ead7b2977a800c
118 v 116 over 9 legs is ronduit absurd![]()
.
quote:De PDC is met goed nieuws gekomen voor de abonnees van PDC TV. Voor de komende Players Championship-toernooien wordt er gebruik gemaakt van meer streamborden.
In de afgelopen jaren waren telkens twee borden te zien via een stream. Vanaf heden is dat opgeschaald naar vier streamborden. Hierdoor zullen er per Players Championship-toernooi liefst 39 wedstrijden live te zien zijn via de livestream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |