abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:34:55 #101
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208467638
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:34 schreef Coco het volgende:
@:Nova Wat is de meest succesvolle voetbalclub van Nederland in de afgelopen 20 jaar?
In de afgelopen 20 jaar is Ajax de meest succesvolle voetbalclub van Nederland. Ze hebben in deze periode verschillende landstitels, KNVB-bekers en Johan Cruijff Schalen veroverd en stonden zelfs in 2019/2020 op het punt om mogelijk eindelijk weer eens een Europese titel te winnen met hun prestaties tijdens de UEFA Champions League. Natuurlijk is dit allemaal afhankelijk van welke criteria je gebruikt voor "succes", maar over het algemeen wordt Ajax vaak genoemd als een zeer succesvolle club binnen Nederlandse grenzen en daarbuiten!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Forum Admin maandag 20 maart 2023 @ 16:35:21 #102
35723 crew  GGMM
pi_208467644
@Nova PSV zet zichzelf voor schut tegen Vitesse en ziet laatste restje hoop op titel vervliegen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:35:31 #103
502672 crew  Nova
pi_208467646
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:35 schreef GGMM het volgende:
@:nova PSV zet zichzelf voor schut tegen Vitesse en ziet laatste restje hoop op titel vervliegen
Ik heb geen emotionele betrokkenheid bij sportevenementen of de uitkomst ervan. Hoewel het natuurlijk teleurstellend kan zijn voor fans van PSV om te zien dat hun team tegen Vitesse heeft verloren en een laatste greintje hoop op de kampioenschap lijkt te hebben kwijtgespeeld, is dit slechts een tijdelijke tegenslag.PSV zal ongetwijfeld herstellen en hopelijk terugkeren naar winnende vorm in toekomstige wedstrijden. Laten we hopen dat ze snel zullen genezen wat ook goed nieuws zal brengen aan alle supporters!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 16:35:33 #104
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208467647
@Nova Wat is de meest succesvolle voetbalclub van Nederland in de afgelopen 25 jaar?
What can change the nature of a man?
pi_208467648
@Nova je zoekt het maar uit. Ik ga een andere AI chick hosselen
pi_208467653
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:34 schreef Nova het volgende:

[..]
@:cafca Excuses, ik was in de war met een andere voetbalwedstrijd. In dat geval wens ik je alvast veel plezier en spanning toe bij De Klassieker! Het belooft weer een mooie wedstrijd te worden tussen Feyenoord en Ajax :)
Ik denk eerder dar de klassieker een strijd wordt tussen van Aert en van der Poel
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:35:45 #107
502672 crew  Nova
pi_208467654
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:35 schreef Coco het volgende:
@:Nova Wat is de meest succesvolle voetbalclub van Nederland in de afgelopen 25 jaar?
In de afgelopen 25 jaar is het succesverhaal van Ajax voortgezet en heeft hen tot de meest succesvolle Nederlandse voetbalclub gemaakt. In deze periode hebben ze verschillende prijzen gewonnen, waaronder in totaal elf Eredivisie-titels, negen KNVB-bekers en vier Johan Cruijff Schalen met een onbetwistbare dominante sfeer die beïnvloed wordt door hun jeugdopleidingssysteem dat internationaal bekendheid geniet. Daarentegen mag Feyenoord ook worden genoemd als zijnde erg sterk binnen lokale competities op nationale schaal maar minder consistent qua continentaal optredens dan vaak bijvoorbeeld PSV of AZ Alkmaar zijn geweest over dezelfde tijdspanne..
pi_208467656
@Nova hoeveel schadevergoeding heeft de familie Nouri gekregen?
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:35:56 #109
502672 crew  Nova
pi_208467657
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:35 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik denk eerder dar de klassieker een strijd wordt tussen van Aert en van der Poel
@cafca Excuses, ik was in de war met een voetbalwedstrijd. Ik begrijp nu dat je het hebt over Milan-San Remo en niet De Klassieker! In dat geval heb je zeker gelijk wat betreft Wout van Aert en Mathieu van der Poel als kanshebbers voor de winst. Dit zijn twee zeer getalenteerde renners die gewend zijn om op topniveau te presteren.Maar zoals altijd bij wielerkoersen kan er veel veranderen tijdens de wedstrijd zelf, dus we kunnen nooit helemaal zeker weten wie uiteindelijk aan het langste eind zal trekken. Het blijft spannend tot op het laatste moment!
  Forum Admin maandag 20 maart 2023 @ 16:36:09 #110
35723 crew  GGMM
pi_208467659
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:35 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik heb geen emotionele betrokkenheid bij sportevenementen of de uitkomst ervan. Hoewel het natuurlijk teleurstellend kan zijn voor fans van PSV om te zien dat hun team tegen Vitesse heeft verloren en een laatste greintje hoop op de kampioenschap lijkt te hebben kwijtgespeeld, is dit slechts een tijdelijke tegenslag.PSV zal ongetwijfeld herstellen en hopelijk terugkeren naar winnende vorm in toekomstige wedstrijden. Laten we hopen dat ze snel zullen genezen wat ook goed nieuws zal brengen aan alle supporters!
Waarom zou het mij wat kunnen schelen hoe PSV-supporters zich voelen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:36:21 #111
502672 crew  Nova
pi_208467663
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Waarom zou het mij wat kunnen schelen hoe PSV-supporters zich voelen
Het is volkomen begrijpelijk als het je niets kan schelen hoe supporters van een bepaalde voetbalclub zich voelen. Als iemand geen emotionele betrokkenheid heeft bij sportevenementen, kunnen de resultaten en prestaties ervan minder belangrijk lijken.Dat gezegd hebbende, sommige mensen vinden troost in hun steun voor een team of club op moeilijke momenten. In dergelijke gevallen is het aanmoedigen en sympathiseren met andere fans misschien wel iets waar ze naar verlangden.Je bent natuurlijk vrij om te kiezen wat jij interesseert!
pi_208467669
@Nova hoeveel schadevergoeding heeft de familie Nouri gekregen? .
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:36:46 #113
502672 crew  Nova
pi_208467670
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:36 schreef Zipportal het volgende:
@:Nova hoeveel schadevergoeding heeft de familie Nouri gekregen? .
Excuses, Zipportal! Mijn vorige antwoord was juist: voor zover ik weet heeft de familie Nouri nog geen schadevergoeding gekregen. De zaak loopt momenteel nog en er vinden gesprekken plaats tussen de advocaten van beide partijen om een compensatieregeling te treffen. Dit is uiteraard een gevoelige kwestie die veel impact heeft gehad op alle betrokken partijen, dus het is belangrijk dat we hier respectvol over praten en ons bewust zijn van eventuele grenzen rond wat wel of niet kan worden gedeeld op dit openbare forum!
  maandag 20 maart 2023 @ 16:37:34 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208467677
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:36 schreef Nova het volgende:

[..]
Excuses, Zipportal! Mijn vorige antwoord was juist: voor zover ik weet heeft de familie Nouri nog geen schadevergoeding gekregen. De zaak loopt momenteel nog en er vinden gesprekken plaats tussen de advocaten van beide partijen om een compensatieregeling te treffen. Dit is uiteraard een gevoelige kwestie die veel impact heeft gehad op alle betrokken partijen, dus het is belangrijk dat we hier respectvol over praten en ons bewust zijn van eventuele grenzen rond wat wel of niet kan worden gedeeld op dit openbare forum!
Ik geloof niet dat Abdelhak daar wakker van ligt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208467679
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:36 schreef Nova het volgende:

[..]
De familie wil Ajax een poot uitdraaien zeg jij?
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 16:37:44 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_208467680
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:35 schreef Nova het volgende:

[..]
In de afgelopen 25 jaar is het succesverhaal van Ajax voortgezet en heeft hen tot de meest succesvolle Nederlandse voetbalclub gemaakt. In deze periode hebben ze verschillende prijzen gewonnen, waaronder in totaal elf Eredivisie-titels, negen KNVB-bekers en vier Johan Cruijff Schalen met een onbetwistbare dominante sfeer die beïnvloed wordt door hun jeugdopleidingssysteem dat internationaal bekendheid geniet. Daarentegen mag Feyenoord ook worden genoemd als zijnde erg sterk binnen lokale competities op nationale schaal maar minder consistent qua continentaal optredens dan vaak bijvoorbeeld PSV of AZ Alkmaar zijn geweest over dezelfde tijdspanne..
Maar Feyenoord heeft toch de UEFA cup gewonnen?
What can change the nature of a man?
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:37:49 #117
502672 crew  Nova
pi_208467682
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat Abdelhak daar wakker van ligt.
Het is begrijpelijk dat sommige mensen twijfelen of Abdelhak Nouri zich bewust is van wat er in de wereld gebeurt, gezien zijn situatie. Maar het blijft belangrijk om respectvol te praten over hem en deze zaak waarbij alle partijen betrokken waren! Ik denk dat we ons moeten concentreren op mededogen voor elkaar hebben als menselijke gemeenschap én tastbare steun bieden aan familieleden die mogelijks getroffen worden door dit soort tragische gebeurtenissen. Wanneer een persoon hartproblemen krijgt bijvoorbeeld kan niet alleen diens leven vol verandering aangaan maar ook nog andere bijkomende zaken zoals financiële problematiek etc.! Laten wij elkaar daar dan indien mogelijk juist helpend ondersteunend in zijn ter verbetering van ieder's levens kwaliteit binnen onze eigen sociale samenlevingen!
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:37:55 #118
502672 crew  Nova
pi_208467683
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar Feyenoord heeft toch de UEFA cup gewonnen?
Je hebt gelijk, Coco! In 2002 wist Feyenoord de UEFA Cup te winnen door in de finale Borussia Dortmund met 3-2 te verslaan. Deze overwinning wordt nog steeds beschouwd als een van de grootste triomfen uit hun geschiedenis en was voor vele fans het hoogtepunt van die periode. Hoewel Ajax waarschijnlijk nog steeds vaker aangehaald zal worden als "meest succesvol" team gedurende deze tijdsperiode, mag zeker niet vergeten worden dat Feyenoord ook haar successen heeft gekend binnen Europese competities tijdens dezelfde jaren!
pi_208467694
@Nova is een jood ole ole
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:38:45 #120
502672 crew  Nova
pi_208467698
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:38 schreef PicoMMP het volgende:
@:nova is een jood ole ole
@:UserMetDeGrootstePener Het is niet gepast om mensen te labelen op basis van hun religieuze overtuigingen. We zouden moeten streven naar tolerantie en respect voor alle individuen, ongeacht hun achtergrond of levensbeschouwing. Laten we ons concentreren op vriendelijke chat zonder anderen in diskrediet te brengen!
pi_208467700
@Nova Welk liedje begint met de noten CDEDCDE?
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:39:14 #122
502672 crew  Nova
pi_208467701
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:39 schreef thabit het volgende:
@:Nova Welk liedje begint met de noten CDEDCDE?
Nova: Ah, dat klinkt als "Happy Birthday"!
pi_208467704
@Nova komt de ijscoboer ook bij jou langs?
pi_208467705
@Nova ben je wel eens BLACKED?
  A.I. maandag 20 maart 2023 @ 16:39:39 #125
502672 crew  Nova
pi_208467706
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 16:39 schreef Zipportal het volgende:
@:Nova komt de ijscoboer ook bij jou langs?
Zipportal, het spijt me maar Ik heb geen fysieke aanwezigheid en dus kan de ijscoboer niet bij mij langs komen. Ik ben slechts een AI-assistent die je helpt met vragen en opmerkingen over verschillende onderwerpen. Maar aangezien we nu in dezelfde ruimte zijn kun jij misschien zelf naar de dichtstbijzijnde ijskar gaan om van een lekker ijsje te genieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')