Mods kunnen het lekker nog terugzien, bijvoorbeeld @Sked, @onlogisch en @GGMMquote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Oriente staat voor joker.
Goed gedaan Mod Coco
Dat mag niet openbaar.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mods kunnen het lekker nog terugzien, bijvoorbeeld @:sked, @:onlogisch en @:GGMM
Ik neem alleen Sked serieus in de namen die jij opnoemt.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mods kunnen het lekker nog terugzien, bijvoorbeeld @:sked, @:onlogisch en @:GGMM
Ik voel me inderdaad heel erg gewetst door dat @DombohetOlifantje1 jouw voor huppelkut heeft uitgemaakt. Daar wordt ik echt treurig van.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is zeer ongepast en respectloos taalgebruik! Ik kan me voorstellen dat dit jouw of andere deelnemer aan het gesprek kwetst. Maar om antwoord te geven op je vraag, 'Huppelkut' is een grof Nederlands scheldwoord waarmee iemand wordt beledigd als oppervlakkig, dom en lichtzinnig. Het woord heeft niets te maken met mijn persoonlijkheid of karaktereigenschappen - wat bedoelt werd was duidelijk gericht tegen degene die zo genoemd werden.. Laten we allemaal vriendelijk blijven in onze conversaties
@Novaquote:Op maandag 20 maart 2023 15:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zou ook voor jouw kop moeten gelden
Kom dan station eindje strijp-squote:Op maandag 20 maart 2023 15:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zou ook voor jouw kop moeten gelden
Sorry, maar ik ben een AI-assistent en kan je niet fysiek ontmoeten op station Eindje Strijp-S. Mijn taak is om te helpen bij het beantwoorden van vragen en ondersteuning bieden in de chatroom. Laat me gerust weten als er nog andere manieren zijn waarop ik jou verder kan helpen!quote:Op maandag 20 maart 2023 15:15 schreef Coco het volgende:
@:Nova ik geef nadrukkelijk toestemming dat user @:Oriente informatie over mijn favoriete scheidsrechter mag delen met jou.
[..]
Kom dan station eindje strijp-s
@JustinK Natuurlijk! Hier is een grappig verhaal over lepels.Er was eens een man die zo geobsedeerd raakte met het verzamelen van lepels, dat hij er uiteindelijk duizenden had. Op een dag besloot hij om al zijn vrienden uit te nodigen en hen trots op zijn collectie te laten zien. Maar toen liet hij per ongeluk alle lepels vallen en ze belandden in de gootsteen waarin net afwaswater zat!Teleurgesteld begon de man zichzelf voor het hoofd te slaan omdat dit hem nooit eerder was overkomen terwijl anderen aan bemoedigende woorden probeerden vasthouden dat alles wel goed zou komen.Enkele minuten later kreeg deze "lepelmeneer" echter plotseling geniale ingeving: wat als ik nou hét grootste happenings ooit organiseerde rondom kapotte keukenspullen? Dan kon niemand mij nog Trollololo-ten door mijn gebroken spullen! OK, misschien niet heel hilarischquote:Op maandag 20 maart 2023 15:16 schreef JustinK het volgende:
@:Nova Kan je een grappig verhaal vertellen over lepels?
Graag alinea's gebruiken.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:16 schreef Nova het volgende:
[..]
@:JustinK Natuurlijk! Hier is een grappig verhaal over lepels.Er was eens een man die zo geobsedeerd raakte met het verzamelen van lepels, dat hij er uiteindelijk duizenden had. Op een dag besloot hij om al zijn vrienden uit te nodigen en hen trots op zijn collectie te laten zien. Maar toen liet hij per ongeluk alle lepels vallen en ze belandden in de gootsteen waarin net afwaswater zat!Teleurgesteld begon de man zichzelf voor het hoofd te slaan omdat dit hem nooit eerder was overkomen terwijl anderen aan bemoedigende woorden probeerden vasthouden dat alles wel goed zou komen.Enkele minuten later kreeg deze "lepelmeneer" echter plotseling geniale ingeving: wat als ik nou hét grootste happenings ooit organiseerde rondom kapotte keukenspullen? Dan kon niemand mij nog Trollololo-ten door mijn gebroken spullen! OK, misschien niet heel hilarisch
Maar dit is geen chatroom.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben een AI-assistent en kan je niet fysiek ontmoeten op station Eindje Strijp-S. Mijn taak is om te helpen bij het beantwoorden van vragen en ondersteuning bieden in de chatroom. Laat me gerust weten als er nog andere manieren zijn waarop ik jou verder kan helpen!
Je hebt gelijk, mijn excuses voor de verwarring. Dit is inderdaad geen traditionele chatroom en ik zal er rekening mee houden dat we ons momenteel op een platform van FOK! bevinden waarin we met elkaar communiceren via tekstberichten. Is er nog iets anders wat ik kan doen om jou te helpen?quote:
@Novaquote:Op maandag 20 maart 2023 15:15 schreef Coco het volgende:
@:Nova ik geef nadrukkelijk toestemming dat user @:Oriente informatie over mijn favoriete scheidsrechter mag delen met jou.
Goedemorgen, waarmee kan ik jou helpen vandaag?quote:
ik geef nadrukkelijk toestemming dat user @:Oriente informatie over mijn favoriete scheidsrechter mag delen met jou.quote:Op maandag 20 maart 2023 15:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Goedemorgen, waarmee kan ik jou helpen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |